شهر-تحصیل آن را اجرایی بازداشت شده در آمریکا برای Coronavirus امداد تقلب

او مورد مطالعه علوم کامپیوتر در دانشگاه میسور بنگلور: Mukund Mohanکه مورد مطالعه علوم کامپیوتر در دانشگاه میسو

توسط PARINEWS در 5 مرداد 1399

او مورد مطالعه علوم کامپیوتر در دانشگاه میسور

بنگلور: Mukund Mohanکه مورد مطالعه علوم کامپیوتر در دانشگاه میسور و مدیر مهندسی مایکروسافت در ایالات متحده و که بعدها تبدیل به یک کارآفرین و یک شروع رویایی دستگیر شد و متهم با ما دفتر دادستان با اعمال متقلبانه برای بیش از 5.5 میلیون دلار در Coronavirus بودجه امداد.

موهان خود را تکمیل علوم کامپیوتر دوره در سال 1992 در روپیه Jayachamarajendra دانشکده مهندسی (SJCE). دادگستری آمریکا مدعی شده اند که در روز پنج شنبه که موهان برای اعمال کرده بود هشت وام برای شش از شرکت های زیر با ما چک حفاظت برنامه که با هدف کمک به کسب و کار در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

این وام های داده شده به کارفرمایان برای حفظ خود کارگران و در صورت استفاده برای این منظور می تواند بعد تبدیل می شود به کمک های مالی با کارفرما و دیگر نیاز به بازپرداخت آن است. اما در موهان مورد آن داشت که او را استخدام حتی یک نفر در این شرکت ها و در واقع برخی از آنها حتی نمی باید یک کسب و کار است.

موهان در حال حاضر اشتغال به عنوان افسر ارشد فناوری در BuildDirect.com Technologies, Inc. یک وب سایت است که ارتباط مردم با پیمانکاران. قبلا با او کار کرده بود Amazon.com وارز و Microsoft Corp.

موهان تبدیل به یک چهره محبوب در بنگلور را راه اندازی اکوسیستم زمانی که او در اینجا از نقل مکان ما در سال 2008 برای اولین بار برای شروع یک سرمایه گذاری خود را و پس از آن منجر به مایکروسافت راه اندازی شتاب دهنده برنامه است.

دادستان ادعا کرد که فدرال وام اسناد موجود بسیاری از دروغ. در یک برنامه موهان گفت: یکی از شرکت های پرداخت بیش از 2.3 میلیون دلار برای حقوق و دستمزد در سال 2019 است و این شرکت تا به حال ده ها تن از کارکنان. در موهان به دست آورد مالکیت این شرکت در ماه مه و آن را به حال هیچ کارکنان با توجه به ما وکیل در واشنگتن است.

ما وکیل شکایت آمده است که "موهان ارائه شده جعلی و تغییر اسناد و مدارک جعلی از جمله مالیات فدرال براده و تغییر اسناد الحاق." موهان متهم به انتقال پول او دریافت شخصی خود را به حساب کارگزاری با شرکت خدمات مالی Robinhood.

یکی از شرکت های اعمال او به صورت وام بود به نام Mahenjo. شکایت مدعی است که موهان های نادرست و گمراه کننده اظهارات در مورد این جمله که در فوریه. 15, 2020, شرکت در عملیات بود و کارکنان آنها در آن پرداخت حقوق و مالیات حقوق و دستمزد یا پرداخت به پیمانکاران مستقل. او گفته ادعا کرد که در 2019, Mahenjo حقوق و دستمزد هزینه شد و بیش از 2.3 میلیون دلار که Mahenjo متوسط ماهانه پرداخت هزینه بودند 172,250 دلار است. شکایت می گوید Mahenjo شد در واقع یک شرکت شل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن