پلیس شهر بازرس آواز می خواند دور Coronavirus بلوز

Mysuru استودیو باعث می شود آگاهی های تصویری برای انتقال پیام های ایمنی در طول COVID بار میسور/Mysuru: در میان

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

Mysuru استودیو باعث می شود آگاهی های تصویری برای انتقال پیام های ایمنی در طول COVID بار

میسور/Mysuru: در میان محدودیت های پست در سراسر کشور مستند شامل گسترش Coronavirus و "پهن کردن منحنی" بسیاری از داوطلبان و رسانه های اجتماعی در عراق آمده اند تا با خارج از جعبه ایده ها برای آموزش مردم در اقدامات پیشگیرانه و چگونه به نگه داشتن خود را امن است.

یک بازرس پلیس از Mysuru به آواز دلپذیر آهنگ به گسترش آگاهی در کروناویروس گفت: موسیقی همواره انتخاب خود برای برقراری ارتباط موثر. آهنگ خود را توصیه به مردم برای حفظ فاصله حفظ پاکیزگی و عمل شستن دست ها به طور منظم.

پلیس نه تنها در خیابان ها به اطمینان حاصل شود که افراد را نقض نمی کند, قوانین, اما همچنین بالا بردن بازی خود را در رسانه های اجتماعی با چنین ایده های نوآورانه.

دیدار S. D. سورش کومار بازرس لشکر ایستگاه پلیس در Mysuru شهرستان که دارای یک صدای خوب و استعداد برای آواز. و او نمایش داده می شود آن را از طریق ویدئو آگاهی است که در حال حاضر در حال ساخت اخبار با یک تعداد کلیک و نمایش در رسانه های اجتماعی.

اختصاص داده شده به تاج رزمندگان

ویدئو خلاصه بازی اهمیت شستن دست ها و مردم چگونه باید عمل اجتماعی فاصله. این تصویری است که اختصاص داده شده به تمام کارگران بهداشت و درمان و پزشکان و ماموران اجرای قانون کار به سرعت گسترش عفونت است. عکاسی خلاقانه با تاثیرگذار تصاویری از این ویدئو را نشان می دهد تاج رزمندگان انجام خدمت فداکارانه با سورش کومار آواز در پس زمینه.

به 4.50 دقیقه ویدئو آهنگ نشان می دهد که انجام کار های مختلف دولتی و غیر دولتی و برجسته رهبری نقش Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta, Mysuru شهرستان شرکت کمیسر Gurudatta Hegde, سرپرست پلیس C. B. Ryshyanth و معاون کمیسر پلیس (نظم و قانون) Dr. A. N. Prakash Gowda.

Rakesh Sudhir

'هند Jeethega تاج Haarega'

داشتن الهام بخش خطوط در کانادا, زبان انگلیسی و هندی مانند "هند Jeethega تاج Haarega' (هند برنده خواهد شد, تاج, شکست خواهد خورد), 'تاج اجرا می شود, هند برنده', این ویدئو به پایان می رسد با 'Jai Ho' به صورت تمام تاج رزمندگان. این تجسم و picturisation فراهم می کند و بیننده با مشاهده چشم پرنده از Mysuru مبارزه علیه ویروس قاتل.

موسیقی به آهنگ تشکیل شده توسط Rakesh Sudhir از استودیو Swaramadhura و اشعار نوشته شده توسط Ashwini Murali. "آواز است که بهترین راه برای رسیدن به مخاطبان بزرگتر و من یک شور و شوق برای آواز خواندن از دبیرستان روز" بازرس سورش کومار که بومی پوتور در Dakshina کانادا گفت: 'ستاره میسور.'

Suresh هفت ساله پسر Ankush می آموزد رابطه جنسی از Rakesh Sudhir و این ایده را به یک آگاهی آهنگ منشأ Rakesh یاد گرفتیم در مورد بازرس آواز مهارت و صدای او.

این آهنگ را دوست داشت و به اشتراک گذاشته شده توسط هزاران نفر از مردم در سیستم عامل رسانه های اجتماعی. ترانه سرا Ashwini Murali امید تلاش خود را خواهد ایجاد آگاهی اجتماعی در مورد فاصله, sanitisation به طور موثر بررسی گسترش Coronavirus. "من امیدوارم که من آهنگ را ایجاد آگاهی و حتی اگر این باعث می شود یک تفاوت کوچک من خوش شانس بود," او گفت:.

M. V. Skanda است ضبط, مهندس, Pavan Poova مدیر, عکاسی, ویرایش انجام شده توسط کول Kishore, Pavan Urs ارائه شده اثرات نور و Ashwini Murali, Rakesh Sudhir و ویجی Surya هستند در گروه کر. میکس و مسترینگ انجام شده در استودیو Swaramadhura تاسیس توسط Rakesh Sudhir با قصد خدمت به هنر و هنرمندان و موسیقی برادری. آهنگ لینک یوتیوب: https://youtu.be/2WNUvlWNhwk



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن