Clearview AI برای جلوگیری از فروش بحث تشخیص چهره نرم افزار به شرکت های خصوصی

بحث تشخیص چهره ارائه دهنده Clearview AI می گوید که دیگر نمی خواهد به فروش برنامه خود را به شرکت های خصوصی و عد

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

بحث تشخیص چهره ارائه دهنده Clearview AI می گوید که دیگر نمی خواهد به فروش برنامه خود را به شرکت های خصوصی و عدم اجرای قانون اشخاص با توجه به تشکیل پرونده حقوقی برای اولین بار منتشر شده در پنج شنبه توسط BuzzFeed. آن را نیز فسخ تمام قراردادهای صرف نظر از اینکه این قرارداد برای اهداف اجرای قانون در ایالت ایلینویز است.

سند ثبت در ایلینوی دادگاه به عنوان بخشی از طرح دعوی در دادگاه بیش از این شرکت پتانسیل تخلفات دولت در حریم خصوصی قانون میسازد Clearview تصمیم به عنوان یک اقدام داوطلبانه و این شرکت در حال حاضر خواهد شد "جلوگیری از معاملات با غیر دولتی مشتریان در هر نقطه." در اوایل سال جاری, BuzzFeed گزارش در به بیرون درز لیست مشتری است که نشان می دهد Clearview فناوری استفاده شده توسط هزاران نفر از سازمان ها از جمله شرکت هایی مانند بانک مرکزی آمریکا, macy's و خارج شده است.

"Clearview است لغو حساب هر مشتری که نمی شد یا در ارتباط با اجرای قانون و یا برخی از دیگر فدرال و ایالتی یا محلی اداره دولتی یا سازمان" Clearview را پر می خواند. "Clearview نیز لغو تمام حساب های متعلق به هیچ نهاد مستقر در ایالت ایلینوی است." Clearview استدلال می کند که آن را نمی باید به صورت یک دستور که منع آن از با استفاده از در حال حاضر یا در گذشته ساکنان ایلینوی' داده های بیومتریک به دلیل آن را در نظر گرفتن این مراحل را برای تطابق با دولت قانون حفظ حریم خصوصی.

شاکی در دادخواست دیوید Mutnick شکایت Clearview در ژانویه برای نقض خود و دیگر ساکنان دولت' حفظ حریم خصوصی تحت ایلینوی اطلاعات بیومتریک قانون حریم خصوصی (BIPA), نادر, و, far-reaching قطعه ای از تشخیص چهره-قوانین مربوط به, که باعث می شود آن را غیر قانونی برای شرکت ها برای جمع آوری و ذخیره حساس داده های بیومتریک بدون رضایت. قانون همان است که Facebook در حل و فصل یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام در اوایل این سال برای $550 میلیون بیش از آن با استفاده از تکنولوژی شناسایی چهره برای شناسایی, بدون, رضایت, چهره افراد در عکس های آپلود شده در آن شبکه اجتماعی است.

با توجه به BuzzFeed, Clearview تا به حال حداقل 105 مشتریان در ایلینوی اعم از اداره پلیس شیکاگو به دفتر ایلینوی وزیر امور خارجه. اکثریت آن دسته از مشتریان هستند که اجرای قانون BuzzFeed گزارش. روشن نیست اگر دفتر تحقیقات فدرال شیکاگو یا ایلینوی بخش از اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره که هر دو باید در این گزارش مورد استفاده قرار Clearview پایگاه داده در گذشته در حال حاضر خواهد شد مانع از استفاده از پلت فرم تحت آشکار ایلینوی بان.

"Clearview AI همچنان به دنبال آن ماموریت اصلی: برای کمک به سازمان های اجرای قانون در سراسر کشور در شناسایی عاملان و قربانیان جرم و جنایت از جمله وحشتناک جنایات مانند قاچاق و سوء استفاده از" لی Wolosky وکیل Clearview AI در این مورد گفت: BuzzFeed. "متعهد است همه مطیع قوانین را به آن."

Clearview می گوید: علاوه بر پایان دادن به آن قرارداد آن نیز اقدامات لازم برای جلوگیری از فن آوری آن از جمع آوری داده ها از ساکنان ایلینوی ممنوع عکس شامل ابرداده ای است که نشان می دهد این عکس گرفته شده در دولت و ممنوع کردن آدرس ها و ایلینوی بر اساس آدرس های IP از آن سیستم های خودکار برای جمع آوری داده های جدید. این شرکت می گوید این هم ساختمان انتخاب کردن ابزار اما روشن نیست در صورتی که می تواند در درخواست از ایلینوی مبتنی بر فرد و دقیقا مراحل را شامل.

آن را نیز معلوم نیست اگر هر یک از این اقدامات موفق خواهد بود در آینده جلوگیری حریم خصوصی نقض و یا زدودن بحث در اطراف Clearview بحث رویکرد به مجموعه داده های فروش خود را از بالقوه حریم خصوصی-نقض تکنولوژی به اجرای قانون و عدم نظارت نظارتی حاکم بر چگونه عمل شرکت. Clearview پایگاه داده است که ارائه شده به مشتریان از طریق یک نرم افزار و یک وب سایت در حال حاضر شامل بیش از 3 میلیارد عکس های جمع آوری شده در بخش تراشیدن سایت های رسانه های اجتماعی در برابر کسانی که خدمات' شرایط استفاده از خدمات.

"این وعده را کمی به نگرانی در مورد Clearview را بی پروا و خطرناک مدل کسب و کار. هیچ تضمینی وجود ندارد این مراحل در واقع حفاظت از ساکنان ایلینوی. و حتی اگر وجود داشت وعده حدود یک دولت هیچ کاری نمی کند برای پایان دادن به Clearview را سوء استفاده و بهره کشی از مردم faceprints در سراسر کشور" ناتان آزاد Wessler کارکنان وکیل با آیتالله سیستانی سخنرانی حریم خصوصی و فناوری پروژه در بیانیه ای گفت: با توجه به آستانه.

"به جای در نظر گرفتن گام های واقعی خود را به آدرس مضرات تشخیص چهره نظارت Clearview است دو برابر کردن فروش خود را به صورت سیستم های نظارت به اجرای قانون و همچنان به سوخت در مقیاس بزرگ نقض آمریکایی در حریم خصوصی و حقوق دادرسی," Wessler اضافه شده است. "تنها خوب است که Clearview گرفته شده در اینجا نشان دادن اهمیت حیاتی قوی بیومتریک قوانین حفظ حریم خصوصی مانند یک در ایلینوی و قوانین تصویب شده توسط شهرستانها در سراسر کشور ممنوع و پلیس با استفاده از تشخیص چهره سیستم است."

Clearview دریافت کرده چندگانه بس-و-دست برداشتن سفارشات از Facebook, YouTube, Twitter و شرکت های دیگر بیش از آن شیوه اما روشن نیست که اگر این شرکت با حذف هر یک از عکس ها استفاده می شود برای ساخت پایگاه داده خود را به عنوان کارگردان کسانی که بس-و-دست برداشتن از سفارشات. در علاوه بر این به طرح دعوی در دادگاه در ایلینوی Clearview نیز در مواجهه با اقدام قانونی از کالیفرنیا و نیویورک و ورمونت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن