سانتی متر به تقریبا باز Mysuru اولین COVID-19 خصوصی آزمایشگاه تست در JSS

میسور/Mysuru: Mysuru اول خصوصی COVID-19 آزمایشگاه تست مجموعه ای JSS کالج پزشکی در JSS بیمارستان راه اندازی خوا

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

میسور/Mysuru: Mysuru اول خصوصی COVID-19 آزمایشگاه تست مجموعه ای JSS کالج پزشکی در JSS بیمارستان راه اندازی خواهد شد آنلاین توسط وزیر B. S. Yediyurappa در ساعت 10.30 صبح فردا (29 ژوئن). این آزمایشگاه پیشرفته اضافه خواهد شد به های موجود در آزمایشگاه که در حال تست نمونه های دور ساعت.

در حال حاضر تنها دولت از هنر ویروسی تحقیقات و آزمایشگاه تشخیصی (VRDL) در بخش میکروب شناسی در میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (K. R. بیمارستان) شده است مجاز به آزمون COVID-19 نمونه. این جدا "PARAKH - یک موبایل میکروبی مهار (BSL-3) و آزمایشگاه طراحی و توسعه توسط دفاع غذایی آزمایشگاه تحقیقاتی است که مستقر در K. R. بیمارستان محل بیش از حد آزمون نمونه است.

همچنین دولت های منطقه است که به دنبال ایجاد یک آزمایشگاه در دولت آیورودا و Panchakarma بیمارستان در KRS جاده که در آن CFTRI آمده است به جلو به راه اندازی امکانات پیشرفته.

این COVID-19 آزمایشگاه تست در JSS تایید شده توسط اعتباربخشی ملی هیئت مدیره برای تست و کالیبراسیون آزمایشگاه (NABL) به عنوان NABL اقتدار به تصویب خصوصی labs. آنلاین راه اندازی برنامه خواهد بود برنامه تلویزیونی زنده در https://www.youtube.com/channel/

تست آزمایشگاه مجهز به دستگاه های لازم. افرادی که مبتلا به تب و سرفه سرد و دیگر علائم می توانید آزمایش در این مرکز. Dr. H. بسونا Gowdappa اصلی JSS کالج پزشکی گفت: 'ستاره میسور' امروز صبح که برای جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار بیشتر تست نمونه مورد نیاز است. "به منظور کاهش بار در آزمایشگاه های دولتی JSS تاسیس این آزمایشگاه در هزینه از Rs. 30 لاخ" او گفت:.

"برای راه اندازی این آزمایشگاه ما تا به حال به ماشین آلات از دهلی نو و تایید از NABL آن زمان تقریبا یک هفته تا 10 روز است. علاوه بر این شورای تحقیقات پزشکی هند اعتباربخشی در زمان نزدیک به یک ماه" او گفت:.

در دست زدن به ظرفیت جدید آزمایشگاه او گفت که هر روز بیش از 90 نمونه آزمایش می شود و بیش از 2700-3,000 نمونه آزمایش می شود در یک ماه. آن را به عنوان یک آزمایشگاه خصوصی بیماران مجبور به پرداخت هزینه برای گرفتن تست شده است. "نمونه تست شارژ در Rs.4000 تومان.4,500 و اگر تست مراجعه کننده توسط دولت از آن خواهد شد Rs. 2000 تومان. 2,500. گزارش در دسترس خواهد بود در عرض 24 ساعت از گرفتن نمونه" دکتر بسونا Gowdappa گفت.

رئیس جمهوری و وزیر بهداشت و آموزش پزشکی وزیر خواسته بود تمام دانشکده های پزشکی برای راه اندازی این آزمایشگاه در سراسر کشور و با در نظر گرفتن همه لازم اعتبارنامه. چنین JSS آغاز این آزمایشگاه است. "بیش از 10 کارکنان آموزش داده شده است برای رسیدگی به آزمایشگاه و گوش و حلق و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی نیز بخشی از مجموعه نمونه. دانش آموزان ما بودند بخشی از تیم است که تست شده از 1300 نمونه در ننجنگود پس از ننجنگود خیلی خوشحال Generics خوشه مورد ظهور" دکتر بسونا Gowdappa نشان داد.

صحبت در مورد آنلاین مراسم تحلیف گفت: "این مرکز راه اندازی خواهد شد آنلاین توسط سانتی متر Yediyurappa از بنگالور بین ساعت 10.30 صبح و 11 صبح. وزیر بهداشت B. Sriramulu پزشکی, وزیر آموزش و پرورش Dr. K. Sudhakar نیز وجود داشته باشد. در اینجا در آزمایشگاه MLAs S. A. Ramdas L. Nagendra و G. T. Devegowda معاون کمیسر Abhiram G. Sankar و DHO Venkatesh خواهد بود حضور فیزیکی در طول راه اندازی. Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji و MP Pratap Simha آنلاین خواهد بود در طول راه اندازی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن