کوکا کولا توقف همه تبلیغات بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی شروع, جولای 1st,

شرکت کوکا کولا است که توقف تمام تبلیغات دیجیتال در سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهانی برای حداقل 30 روز

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

شرکت کوکا کولا است که توقف تمام تبلیغات دیجیتال در سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهانی برای حداقل 30 روز شروع ماه جولای 1st, نوشابه غول اعلام کرد در شب جمعه است.

این حرکت بخشی از گسترده تر تحریم Facebook و Instagram سازمان ضد افترا لیگ NAACP و سازمان های دیگر به نام "توقف نفرت برای سود" کمپین. کوکا کولا در حال رفتن یک گام بیشتر از برخی از این شرکت ها و ممنوعیت همه تبلیغات در سطح جهانی در رسانه های اجتماعی نه فقط در Facebook و Instagram. که نشان می دهد تحریم خواهد رسید و توییتر و یوتیوب و سیستم عامل های دیگر نیز هست.

"شروع در جولای 1, The Coca-Cola Company مکث خواهد پرداخت تبلیغات بر روی تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهانی برای حداقل 30 روز" می خواند بیانیه ای از کوکا کولا مدیر عامل شرکت جیمز Quincey نوشته شده به نام تجاری وب سایت. "ما را در این زمان به ارزیابی مجدد ما تبلیغات استانداردها و سیاست های برای تعیین اینکه آیا بازنگری مورد نیاز داخلی و چه بیشتر ما باید انتظار از رسانه های اجتماعی ما همکاران به خلاص شدن از شر این سیستم عامل از نفرت و خشونت و محتوای نامناسب. ما اجازه دهید آنها را می دانم که ما انتظار پاسخگویی بیشتر اکشن و شفافیت از آنها."

اوایل امروز Unilever پیوست Verizon به عنوان دو تا از بزرگترین شرکت های شرکت کننده در تحریم قبل از کوکا کولا دخالت Facebook مدیر عامل مارک زوکربرگ همچنین اعلام کرد یک سری از تغییر سیاست است که در حالی که به صراحت در پاسخ به تحریم, به نظر می رسد طراحی شده را امتحان کنید و آدرس بسیاری از انتقادات این شرکت مواجه شده است و از اواخر با توجه به عدم وجود خود را از اعتدال از خشونت تهدید سخنرانی نفرت و اطلاعات غلط ارسال شده توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگر بحث حساب و صفحات.

"این همچنان قابل توجهی روند از مارک های عمده از جمله Unilever و Verizon — ارتکاب به مکث Facebook ads به صورت حداقل در ماه جولای" می خواند بیانیه ای از مترقی غیر انتفاعی, رنگ, تغییر, یکی از سازمان دهندگان از تحریم. "پس از رنگ تغییر و شرکای آن از جمله عدل و NAACP راه اندازی کمپین در ژوئن 17, بیش از 100 مارک های امضا کرده اند." رنگ تغییر رئیس جمهور رشاد رابینسون گفت: در روز جمعه که شکلات با نام تجاری هرشی را نیز به پیوستن به تحریم.

این در حالی است که تحریم ها ممکن است ایجاد یک موج از مطبوعات بد برای Facebook و Instagram, بعید است حتی عمده تبلیغ توقف تبلیغ صرف برای یک ماه خواهد شد که اثر قابل توجهی در Facebook خط پایین به عنوان بسیاری از این شرکت درآمد تبلیغات همراه از لینک مستقیم-پاسخ ads از کوچک و متوسط کسب و کار.

"ما سرمایه گذاری میلیاردها دلار در هر سال برای حفظ جامعه ما امن و به طور مداوم کار می کنند با خارج از کارشناسان را برای بررسی و به روز رسانی سیاست های ما" یک Facebook سخنگو گفت NBC News اوایل امروز در پاسخ به یونیلور اعلام. "ما می دانیم که ما باید کار بیشتری انجام دهید و ما را به ادامه کار با حقوق مدنی گروه های گرم و کارشناسان دیگر به توسعه حتی بیشتر از ابزار و تکنولوژی و سیاست به این مبارزه ادامه خواهد داد."

Facebook بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر در مورد کوکا کولا تصمیم گیری است.

توقف نفرت برای سود کمپین راه اندازی در هفته گذشته با شروع ورزش محبوب و شیوه زندگی در فضای باز علامت های تجاری مانند شمال و پاتاگونیا. آن را از آنجا به دست آورد بخار با جریان اصلی شرکت های بزرگ امریکا پس از چیدن پشتیبانی از بستنی با نام تجاری Ben & jerry's و توزیع کننده فیلم Magnolia Pictures. در نامه سرگشاده ای نوشته شده دیروز ADL فراهم می کند بیشتر بتن اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات تحریم به دنبال تولید در Facebook سیاست ها و رویکرد خود را به اعتدال.

"امروز ما می خواهیم همه کسب و کار ایستاده در همبستگی با ما بیشتر عمیقا برگزار ارزش های آمریکایی از آزادی و برابری و عدالت و تبلیغات در Facebook خدمات در ماه جولای" خواندن یک آگهی توقف نفرت برای سود کمپین زد در لس آنجلس تایمز در اوایل این هفته. "اجازه دهید ارسال Facebook قدرتمند پیام: سود خود را هرگز خواهد بود به ارزش ترویج نفرت و تعصب و نژاد پرستی و یهود ستیزی و خشونت است."

آخرین مطالب