سرهنگ Ashutosh Sharma SM: ترور به تروریست ها

Coursemate به یاد می آورد زمانی را صرف با او در طول آموزش در افسران آکادمی آموزش چنای میسور/Mysuru: سرهنگ Ashu

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

Coursemate به یاد می آورد زمانی را صرف با او در طول آموزش در افسران آکادمی آموزش چنای

میسور/Mysuru: سرهنگ Ashutosh Sharma SMکه کشته شد در اقدام اخیر Handwara تروریست ها عملیات تا به حال تحت آموزش افسران آکادمی آموزش (OTA), چنای شد و از سال 2001 دسته ای.

افشای این به 'ستاره میسور,' عمده (Retd.) Nayakanda Cariappa خود coursemate با افتخار به یاد می آورد زمانی را صرف با او در طول آموزش. "خود را خاموش شن و خوش برخورد طبیعت برای به انجام رساندن اهداف او تا به حال مجموعه ای برای خودش قابل توجه بود. ما تا به حال با هم شرکت در اینتر بازی آکادمی برگزار شد و در آکادمی نظامی (IMA) Dehradun به عنوان بخشی از تیم هاکی از OTA."

نقطه از بلندشهر, Uttar Pradesh, "او پرشور بود برای پیوستن به ارتش و استقامت به پاس خدمات و انتخاب هیئت مدیره و دان ، او راه اندازی شد به 19 گردان تیپ از سپاه پاسداران هنگ مطرح شده توسط Field Marshal K. M. Cariappa, OBE." هنگ متشکل از پان هند نیروهای نظامی و یک مکانیزه پیاده نظام.

"این بود که خود را دوم تصدی در Rashtriya تفنگ. او تا به حال اثبات شده خود را به بسیار موثر در عملیات داشتن اعطا شده است Sena مدال شجاعت دو بار. دوم اینکه به عنوان اخیر به عنوان فوریه سال 2020 به عنوان افسر فرمانده از 21 RR" گفت: عمده Cariappa.

عمده (Retd.) Nayakanda Cariappa

سروان. (Retd.) Malchira Aiyappa و سروان. (Retd.) Bolkaranda Kariappa هر دو یک دوره تاریخ به سرهنگ Ashutosh گرمی روایت رفاقت و bonhomie آنها به اشتراک گذاشته. "ما در آنجا ماند و در همان بازداشتگاه های ما در طول روز آموزش. او همیشه از پرس و جو از ما خوب بودن در حالی که اطمینان ما حفظ بالاترین استانداردهای نظم و انضباط است."

با رئیس جدید یوگی Adityanath پیشرو در اطمینان یک 'دور' در نام خود را در زادگاه خود یک پارک و مدرسه دولت که پس از او به نام و یک مجسمه که پیشنهاد می شود بنا به سرهنگ شجاعت جوانی و خدمت خالصانه به یاد خواهد شد برای نسل های آینده. قهرمانانه افسر جان سالم توسط افراد مسن, مادر, برادر, همسر و a 12-year - old daughter in Jaipur, Rajasthan.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب