منطقه آسایش: چرا خطرناک است و چگونه به مرحله از آن

همه چیز شما همیشه می خواستم است در طرف دیگر از منطقه راحتی خود را.این یک نقل قول است که بسیاری از مردم گفته ان

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

همه چیز شما همیشه می خواستم است در طرف دیگر از منطقه راحتی خود را.

این یک نقل قول است که بسیاری از مردم گفته اند که در وقت و زمان دوباره به مردم فشار فراتر از منطقه راحتی خود را به اثرات بزرگ است. اما بیشتر از نه, هر گاه نمونه هایی از اعتماد به نفس بهار تا من و شما فقط تمایل به دیدن نتایج نهایی. ما دیدن نتایج نهایی مردم تلاش اما تلاش های خود را.

وجود دارد جنبه های دیگر که از ما پنهان نیز هست. چرا شما باید پله به خارج از منطقه راحتی خود را در وهله اول ؟ چرا خطرناک است برای شما به ترک همه چیز به عنوان آنها هستند ؟

هنگامی که شما شروع به درک و چرا از منطقه راحتی خود را می تواند خطرناک باشد و چگونه به خارج شدن از آن, شما می توانید فشار خود را به ارتفاعات جدید و بالقوه است.

آنچه که در یک منطقه راحتی?

قبل از وارد شدن به جزئیات شما نیاز به دانستن آنچه که آسایش در منطقه است که در وهله اول[1]. به عنوان نام آن پیداست این است که یک منطقه یا موقعیت که در آن شما احساس راحتی. تا زمانی که شما اقامت در این منطقه شما در حال رفتن به احساس فشار و اضطراب یا استرس. در نگاه اول این یک موقعیت خوب را در روی سطح.

چرا که ماندن در داخل یک منطقه راحتی بد برای ما ؟

پس چرا از آن است که بسیار بد برای شما به ماندن در آن منطقه? خوب یکی از چیزهایی است که من آمده ام برای یادگیری در مورد بهبود خودم است که به منظور بهبود آن را ضروری است که شما در آغوش ترس و تغییر در زندگی خود را.

این موضوع را با ترس و تغییر این است که زمانی که ما راحت ما کمتر تمایل به ایجاد این تغییرات و تکیه بر ترس ما. در پایان زندگی خود را آغاز خواهد شد به غرفه و بدون تغییر باقی می ماند.

در سطح, این به نظر نمی رسد که بد است. اما با زندگی تغییر تمایل به پیدا کردن یک راه است. این که آیا آن را از طریق چیزی بزرگ مانند coronavirus به چیزی کوچکتر مانند شما مایل به یک شریک بهتر یا از نظر مالی امن این تغییرات با خطرات و تغییرات.

تبلیغات

و بسته به اینکه چقدر ما در منطقه راحتی ما را تعیین می کند چقدر ما در برابر این تغییرات حتی در شرایطی که این تغییرات بسیار خوبی برای ما است.

چه نگه می دارد ما را به عقب از پله خارج از منطقه راحتی ؟

به من اشاره در کمی ما مقاومت می تواند ناشی از بسیاری از مکان ها. که گفت: آنهایی که شایع ترین را می توان آب پز را به سه ترس:

  • ترس از تغییر
  • ترس از شکست
  • ترس از ناشناخته ها

این ترس ها همه کنترل و یادگیری در مورد آنها, شما می توانید شروع به شکستن آنها را در راه است که با این نسخهها کار بهترین برای شما. در اینجا چیزی است که شما می توانید برای هر یک.

ترس از تغییر

به عنوان مهمترین و تعمیم ترس از این سه این ترس منجر به ماسک دو نفر دیگر. شما قادر خواهید بود که به دلیل این ترس اغلب منجر به افکار مانند:

  • این کار بیش از حد بزرگ است.
  • چرا من ؟
  • من نمی توانم این کار را انجام تنهایی.
  • من نمی دانم از کجا شروع, بنابراین من نمی خواهد آن را انجام دهد.

شما می توانید بگویید اگر شما ترس از تغییر شما توجیه آن به منظور بدفع الو قت گذراندن هر آنچه در آن است که شما نیاز به انجام است. شما می توانید به جای نگه داشتن چیزهایی که راه آنها نسبت به قرار دادن در کار و خطرات.

این یک احساس طبیعی است که شما به احتمال زیاد تکیه شده است زمانی که شما یک کودک بود. آن بوده است در شما ریشه دوانده. در حال حاضر آنچه مهم است این است که شما کار بر روی آن در حال تغییر است.

ترس از شکست

رفتن به گذشته و ترس از تغییر شاید شما باقی می ماند در منطقه راحتی خود را به دلیل ترس از شکست است. من مطمئن هستم که بسیاری از شما می تواند مربوط به عنوان خاص این ترس می تواند القا در راه های مختلف:

  • دوران کودکی رویداد یا تربیت می تواند باعث شود شما به کمك صدمه زدن به باورها.
  • شما یک کمال یا کمال گرا گرایش.
  • شما بیش باد شکست در سر خود را که آیا آنها در واقع بزرگ یا کوچک است.
  • شما در حال پوشش واقعی اعتماد به نفس با اعتماد به نفس کاذب وقتی که می آید به شخصیت و توانایی های خود.

وارد شدن به جزئیات بیشتر ترس از شکست[2] می تواند به عنوان یک عدم اعتماد به نفس در خودتان و توانایی های فعلی خود را برای تکمیل یک وظیفه یا هدف.

تبلیغات

ترس از ناشناخته ها

آخرین رایج ترس است ترس از ناشناخته ها. از نظر منطقی این را حس می کند بیش از حد. زندگی یک راز است و ما هیچ ایده که در آن آن را به ما. به جای شما با دیدن این را به عنوان یک هدیه است, شما ممکن است استفاده از آن به عنوان یک دلیل به پارانویا و ترس هر زمان که وجود دارد چیزی است که شما را مختل راه زندگی است.

این اختلال می تواند چیزی است که عمده مانند از دست دادن شغل یا از دست دادن در خانواده به چیزی کوچکتر مانند شریک زندگی خود را که مایل به صرف زمان بیشتری را با شما و یا شما به شکل بهتر.

چگونه شما واکنش نشان می دهند بستگی دارد که شما چه کسی هستید اما همیشه می آید و به شما مقاومت در برابر تغییر را از نگرانی است که می تواند زندگی خود را متفاوت و یا در بهترین حالت بهتر است.

چگونه برای شکستن منطقه راحتی

حالا که شما درک درستی از پتانسیل ترس که ایستاده در راه خود را, شما نیاز به یادگیری به آنها را شکستن پایین. صرف نظر از چه ترس دارید روش کار به هل دادن خود را خارج از منطقه راحتی خود را نسبتا مشابه است. من می گویم نسبی زیرا چگونه مردم را انتخاب کنید به عمل به منظور موفقیت و تلاش در زندگی از فرد به فرد متفاوت.

هیچ روش خاص است که شما نیاز دارید را به فشار از منطقه راحتی خود را. آنچه مهم است این است که شما آن را در راه است که حس می کند برای شما.

1. نگاهی به عادات خود را و آنها را به چالش

عادات چیزهایی هستند که شما انتخاب کنید تا از رویدادهای مختلف زندگی. برخی از عادات بنیادی از خانواده و دوستان در حالی که دیگر عادت های بنیادی از دستاوردهای گذشته خود را. توجه به عادات خاص که منجر شما به دستاوردهای گذشته.

این دستاورد می تواند بزرگ یا کوچک اما آنها باقی می ماند با ما تا زمانی که ورزش ما آنها را. برای مثال در نظر بگیرید راه رفتن. راه رفتن چیزی بود که ما ساخته شده است یک عادت سمت و در حال حاضر ما می توانید آن را بدون شکست تا زمانی که ما قادر به استفاده از هر دو ما ،

یکی از راه های که شما می توانید فشار خارج از منطقه راحتی خود را به نگاهی به عادات خود را و شروع به آنها را به چالش. اگر آن را به یک عادت بد و یا یک عادت شما می خواهید به شکستن و جایگزین کردن آن با یک بهتر و تقویت آن است. از قبل موجود عادات خوب جدید پیدا کنید و راه هیجان انگیز را به خودتان فشار.

تبلیغات

برای مثال می گویند شما عاشق کار کردن هستند و در شکل فیزیکی. یک راه برای شکستن منطقه راحتی خود را از شما در غیر این صورت جامد ورزش منظم به تلاش های مختلف ورزش و یا یک کلاس جدید آنها در حال ارائه در ورزشگاه. یا شاید شما می توانید خودتان را به یک هدف برای آماده شدن برای یک مسابقه دو ماراتون.

در هر دو سناریو این می تواند در حال حاضر چالش های بزرگ و زندگی خود را تغییر دهید. هنگامی که کار شما ممکن است بسیار متمرکز قلبی. از سوی دیگر اگر شما در حال شکستن یک عادت چالش این است که شروع یک جدید و اجرای آن است.

2. به خودتان یادآوری کنید از جنبه های کلیدی از تغییر

یکی دیگر از راه برای شکستن منطقه راحتی خود را به خودتان یادآوری کنید از برخی از جنبه های کلیدی را تغییر دهید. تغییر یک سفر است که شما باید اگر می خواهید به موفقیت. بخشی از این تغییر است که با داشتن درس و یادگیری از آن درس.

این درس می تواند ناشی از شکست ها و موفقیت ها. برخی از نمونه هایی از آنها عبارتند از:

  • اگر شما می خواهید به تغییر شما نیاز به خودتان اعتماد.
  • روند امور به همان اندازه به عنوان نتیجه شما را در پایان دریافت کنید.
  • تلاش در تغییر چیزی است که مهم است. حتی اگر شما موفق شما را در حداقل قرار داده و در تلاش است که می سازد همه تفاوت.

به عنوان بسیاری دیگر گفته اند که قبل از من حتی اگر شما موفق به آن را یک شکست کامل مگر اینکه شما نمی چیزی یاد بگیرند. یادگیری همه بخشی از زندگی و راه رفتن دور با یک درس می تواند فقط به عنوان پاداش به دستیابی به چیزی است.

3. آزمایش با روش های مختلف

وجود دارد بسیاری از راه های شما می توانید گام به خارج از منطقه راحتی خود و هیچ درست یا غلط روش. هر فرد موفق است روش خود را برای موفقیت و شکستن منطقه راحتی خود را. این کلیدی که شما را به انجام همان.

در حالی که شما نمی دانید که کدام روش است یکی از بهترین برای شما که نوع نقطه است. بله می توان آن را ترسناک, اما من می خواهم استدلال می کنند آن را دلیلی برای هیجان زده است. اگر یکی از روش های کار نمی کند, شما باید ده ها تن از دیگران برای به دست آوردن در مورد هیجان زده و برای اعمال در زندگی خود را.

این ایده که یکی از این روش ها می تواند منجر شما به یک جدید و هیجان انگیز زندگی پر از بیشتر تحقق رضایت و هیجان است. این طبیعت انسان است که شما می خواهید برای دستیابی به توان بیشتر و بیشتر از زندگی است.

تبلیغات

سوال این است که چه نوع از روش ها وجود دارد ؟ خوب در اینجا برخی از نمونه های مختصری:

در نظر گرفتن آنچه فراتر از منطقه راحتی خود را

هنگامی که شما یک ایده از آنچه تغییر به نظر می رسد مثل شما می تواند انگیزه را که دید یک واقعیت است. سعی کنید نوشتن سه چیز جدید شما می خواهم را امتحان کنید. مقابله با یکی از آنها در هر ماه. شروع کوچک با چیزهایی که شما علاقه مند در آن به شما انگیزه به گام بیشتر است.

دریافت راحت با اینکه ناراحت کننده

همیشه مایل بیشتر و هرگز حل و فصل می تواند به نظر می رسد ترسناک برای کسانی که در منطقه راحتی خود را, اما من می خواهم بگویم این است که چگونه شما باید برای زندگی خود را. همیشه در تلاش برای ایجاد تغییرات بزرگ یا کوچک است. آیا تغییرات ناراحت کننده بود برای یک زمان ؟ احتمالا. اما بعد از مدتی آن را تبدیل به جدید خود را عادی و شما حتی نمی خواهد به یاد داشته باشید این ناراحتی که قبل آمد.

دیدن شکست به عنوان یک مربی یا معلم

من اشاره در این درس می تواند ناشی از شکست است. با آموزش خود را به دیدن شکست به عنوان یک معلم قبل از تجربه شکست را تجربه خواهد بود آسان تر برای شما. در یک لحظه شما reframe خود را به عنوان یک دانش آموز کسی است که یادگیری از راه راست به حال موفق تر است.

افکار نهایی

زندگی آغاز می شود در پایان از منطقه راحتی خود را. این قول باعث می شود بیشتر حس یک بار شما را در درک آنچه در منطقه راحتی خود را واقعا است و نگاهی به آنچه که می آید زمانی که شما شروع به ایجاد تغییرات در زندگی خود را.

و با شکوه ترین چیزی که در مورد محدوده آسایش است که آن را هرگز خیلی دیر به کشش آنها و به آنها استراحت. شما می توانید شروع به ایجاد تغییرات کوچک در زندگی خود را امروز و تماشای بیش از زمان به عنوان آنها تبدیل زندگی خود را به چیزی بهتر است. همه شما باید انجام دهید این است که باید یک برنامه ریزی و اتخاذ یک روش و اقدام است.

راهنمایی های بیشتر در شکستن خارج از منطقه راحتی خود را

عکس های اعتباری: AJ Yorio از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب