تماس با ردیابی تشدید

COVID تماس با ردیابی تیم های مسیر 14 روز حرکت از بیماران از طریق تماس با تلفن همراه سوابق توسط M. T. Yogesh کو

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

COVID تماس با ردیابی تیم های مسیر 14 روز حرکت از بیماران از طریق تماس با تلفن همراه سوابق

توسط M. T. Yogesh کومار

میسور/Mysuru: با COVID-19 موارد و مرگ و میر در کارناتاکا در ظهور دولت بازسازی استراتژی خود را برای مبارزه با این بیماری همه گیر با افزایش تماس با ردیابی بیشتر اکسیژن تخت مراقبت ويژه (ICU) امکانات و هواکش. بسیاری از کارکنان دولت شده اند deputed به این وظیفه مهم از تماس با ردیابی و آنها هشدار داده شده است از عمل اگر آنها حاضر به کار است. این گروه B, C و D از کارکنان های مختلف غیر کلید ادارات مانند گردشگری ، درآمد و ادارات جنگل که در حال حاضر گزارش به افسران ارشد در خط مقدم.

به گفته کارشناسان بهداشت و درمان تاخیر در شناسایی مخاطبین (اولیه و ثانویه) از موارد مثبت و آوردن آنها را تحت مراقبت مناسب است نخست دلیل سنبله در اعداد است.

در Mysuru بیش از حد وجود دارد منحصر به فرد تیم برای ردیابی اولیه و ثانویه مخاطبین و آنها را تشدید جستجوی خود را. در حالی که یک تیم به رهبری توسط گره افسر Lokanath (منطقه توسعه شهری همراه مدیر) تیم های دیگر است که به رهبری کارناتاکا نمایشگاه اقتدار مدیر عامل Girish. Lokanath تیم دارای 48 کاربرانی که موفق توسط پنج افسران ارشد. هنگامی که یک فرد آزمایش مثبت خود مخاطبین برای 12 تا 14 روز در حال ترسیم و قرنطینه.

COVID مثبت بیماران سوال در مورد سفر خود سابقه 14 روز و همان است که آگاهانه به تیم دیگری که تایید اطلاعات توسط ردیابی تلفن همراه محل برج. پنج عضو ASI-درجه افسران بررسی سوابق تماس و بر این اساس یک تیم می رود به این اماکن و آثار اولیه و ثانویه تماس با ما. همسایگان مطلع هستند و اگر لازم باشد آنها خواسته خواهد شد که به انجام COVID آزمون و به در خانه انزوا.

این متمرکز داده ها می رود به منطقه افسر بهداشت (DHO) که گزارش آن به معاون کمیسر.

دیگر تیم شامل هشت نفر از اعضای این تیم گواهی اگر فرد مثبت می توان نگهداری در قرنطینه به عنوان در هر دستورالعمل جدید صادر شده توسط دولت.

تیم های بازدید از خانه های فردی و دیدن تعدادی از اعضای خانواده در خانه و یا اگر وجود دارد بزرگان و کودکان که آسیب پذیر هستند. در صورت مثبت فرد است و افراد آسیب پذیر در خانه خود همان است که در گزارش به DHO و DC چه کسی را بیشتر تماس بگیرید.

در همین حال دبیر کل T. M. Vijay Bhaskar گفته است که منابع انسانی اضافی مورد نیاز برای تقویت تماس با ردیابی است که "یک بخش بسیار مهم" کنترل گسترش COVID-19.

"هر گونه نافرمانی در زیر این دستور را جذب مجازات در بخش 56 مدیریت بحران, قانون 2005 و دیگر قوانین قابل اجرا است," او گفت:.

با توجه به عصاره بخش 56 ذکر شده در سفارش مقامات را حبس تا یک سال مگر اینکه آنها به دست آمده اند "کتبی" از برتر رسمی یا قانونی دیگر بهانه به انجام کار محول شده به آنها را تحت عمل می کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن