پلیس در تعقیب زنجیره ای-snatchers پین آنها را در سینما سبک

میسور/Mysuru: با مستند و جنبش محدودیت تا 3 مه وجود دارد یک استراحت طولانی در Mysuru شهر صحنه جرم به خصوص در زن

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: با مستند و جنبش محدودیت تا 3 مه وجود دارد یک استراحت طولانی در Mysuru شهر صحنه جرم به خصوص در زنجیره ای-ربودن جلو. با حرکت از مردان و زنان به تدریج با کاهش محدودیت ها و با جسارت از خانه های خود را با پوشیدن جواهرات زنجیره ای-snatchers بیش از حد تبدیل شده اند به طور ناگهانی فعال است.

با وجود حضور سنگین پلیس در جاده ها و موانع در اطراف دو دوچرخه عهده جوانان هدفمند سه زن در خیابان های شهرستان شب گذشته. آنها اجرا وظایف خود را به زودی پس از غروب غروب دیروز اما شانس خود را زد به پلیس که بعد از حوادث از هشدار عمومی تعقیب متهم و بازداشت آنها در سینما ،

پلیس باید بهبود 80 گرم زیور آلات طلا به ارزش تومان. 3.2 لاخ از اواز یا موسیقی دو نفری که شناسایی شده اند که 23 ساله Maadu نام مستعار Madesh از Kumbarakoppal و 22 ساله Chethan از Hunjanakere در Srirangapatna taluk.

در پرسه زدن هدف قرار دادن زنان متهم در مورد 7.45 pm حال ربوده 40 گرم طلا زنجیره ای از یک آشا نزدیک روشن مهدی درخشنده بیمارستان در Vijayanagar 3 مرحله. آن است که یک جاده باریک و آشا راه رفتن به تنهایی در ضعیف روشن خیابان.

قبل از آشا می تواند درک آنچه اتفاق می افتد به او طلا زنجیره ای ربوده شد و این دو با سرعت دور در Pulsar دوچرخه. بعد این دو اقدام نسبت به Hinkal و ربوده 40 گرم طلا زنجیره ای از یک Pushpalatha زمانی که او سوار روروک مخصوص بچه ها در نزدیکی Hinkal دولت مدرسه در حدود 8.30 بعد از ظهر.

دوچرخه سوار هوشمندانه با نزدیک شدن Pushpalatha روروک مخصوص بچه ها در حالی که ترک سوار سوار yanked کردن زنجیره ای و توپ رو دور. نه توقف در این متهم نیز تلاش برای ربودن طلا زنجیره ای از یک Jagadamba در Mahadeshwara طرح است. اما آنها ناموفق بودند.

بعد جرم و جنایت به Vijayanagar پلیس sleuths که هدر رفته هیچ زمان و در زمان یک ماشین به تعقیب متهم کرده است. آنها موفق شدند در سنجاق کردن متهم در نزدیکی شرکت بانک در Vijayanagar 1st مرحله در حدود 9.30 pm. پلیس که تا به حال قطعی سرنخ در مورد متهم و بر اساس توضیحات ارائه شده توسط قربانیان دستگیر آنها.

Vijayanagar بازرس Balakrishna گفت: 'ستاره میسور" که متهم بودند همیشگی مجرم و درگیر شدند و در حدود 20 نفر. او در ادامه گفت که متهم Chethan شد یک کارشناس دوچرخه سوار به ویژه هاستینگ دوچرخه. او می دانست که دوچرخه سوار در امتداد محدود بود و قادر به کنترل وسیله نقلیه بسیار خوبی حتی با ترک سوار سوار.

بازرس گفت که متهم تولید می شود قبل از یک قاضی و پلیس را به دنبال خود بازداشت و برای تحقیقات بیشتر است. سه خودرو ثبت نام تعداد صفحات پودر فلفل و چاقو بازیافت شده از این دو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن