کورنینگ جدید Gorilla Glass Victus می تواند اجازه دهید گوشی خود را برای زنده ماندن شش پا قطره به علاوه مقاومت در برابر خراش

خود را بعد سامسونگ گلکسی یا آیفون به زودی ممکن است شامل سخت ترین گجت شیشه ای, کورنینگ تا کنون ایجاد شده است. ا

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

خود را بعد سامسونگ گلکسی یا آیفون به زودی ممکن است شامل سخت ترین گجت شیشه ای, کورنینگ تا کنون ایجاد شده است. امروز این شرکت اعلام گوریل شیشه ای Victus — شیشه ای است که نه تنها می تواند مقاومت در برابر شش پا رها کردن بلکه برای اولین بار در شش سال به طور معنی داری بهبود توانایی گوشی خود را اظهارات تند و زننده خش.

این یک واقعیت شناخته شده که کورنینگ را گوریل شیشه ای و بعد فورا رفت واز خیلی بهتر در مقاومت در برابر کلید و سکه پس از 2014 را Gorilla Glass 3 و این مسلما بدست کمی بدتر از: گزارش ما نشان داد که Gorilla Glass 4 در واقع انجام بدتر در برخی از آزمایشات گوریل شیشه ای 5 در وسط و گوریل شیشه ای 6 نمی بهبود هر بیشتر از کورنینگ بود و بیشتر متمرکز بر روی ساخت گوشی خود را برای زنده ماندن یک جست و خیز کردن به جای.

اما کورنینگ ادعا جدید Victus شیشه ای — هیچ گوریل شیشه 7 فقط Victus — می توانید دو قطره و مقاومت در برابر خراش همزمان با هیچ شناخته شده تجارت آف. این شرکت می گوید این دو برابر خراش مقاومت Gorilla Glass 6 چهار برابر مقاومت رقابت های شیشه ای و یک نماینده Victus چادری تلفن های ساختگی می توانید زنده ماندن تا 2 متر (6.5 فوت) رها کنید.

که رها کردن مقاومت است و هیچ ربطی به عطسه در آن یک پا و یک چهارم بالاتر از کورنینگ به نقل گوریل شیشه ای 6 (1.6 متر و یا 5.25 پا) یا 1.2 متر (3.9) این شرکت ادعا گوریل شیشه ای 5 قادر بود. ما به لحاظ نظری از شانه ارتفاع به ارتفاع بقای در تنها چهار سال است که خبر خوب اگر شما همیشه احساس می کنید مانند نگه داشتن گوشی خود را به گوش شما را. مردم هنوز فراموش درسته ؟

اما شما باید بدانید که رها کردن و مقاومت در برابر خراش شدید می تواند متفاوت باشد بسته به اینکه چگونه شما قطره یا ابتدا گوشی خود را و کورنینگ نیست تظاهر آن را به یک گلوله سحر و جادو وجود دارد. کورنینگ VP و منجر گوریل شیشه ای دانشمند Jaymin امین صراحت اذعان می کند که Victus نیست جیب ضد زمانی که من بپرسید که آیا این بیت از خاک و شن و ماسه فلز و مواد دیگر است که می توانید wedged در کلید ها و سکه ها هنوز هم می تواند باعث خراش. "من فکر می کنم کسانی که هشدارهای هنوز هم اعمال می شود بر روی هر شیشه ای مواد می گوید:" امین "اما آنچه این اتفاق برای شما این است که کاهش آن موارد کاملا به طور چشمگیری است."

آن را نیز ممکن است بستگی به تولید کننده. Amin می گوید حداقل یک تولید کننده متوجه شدم که Victus بسیار بهتر از گوریل شیشه ای 6 که آن را امید بستن برای قرار دادن یک لایه نازک از شیشه ای جدید بر روی دستگاه خود را به جای استفاده از به حداکثر رساندن دوام. به طور مشابه یکی از کورنینگ بازاریابی ویدئوها نشان می دهد که "Victus خیلی خوب است که اگر شما استفاده از آن در تلفن های همراه طراحی شده فقط سه یا چهار سال پیش شما می تواند سخت و فشرده برای شکستن آنها را در روزمره رها کردن رویداد" — اما همراه بودند ضخیم تر از سه سال پیش بنابراین شما احتمالا نباید بر روی آن حساب.

یک چیز شما احتمالا می توانید تعداد دفعات مشاهده بر این است که موج بعدی از حق بیمه های همراه را شامل کورنینگ جدید شیشه ای. سامسونگ خواهد بود که برای اولین بار به معرفی Victus با یک محصول آینده "در چند ماه آینده" و متعدد دیگر oem ها در حال طراحی آن را به گل سرسبد گوشی های بیش از حد. گوریل شیشه ای به طور کلی شده است استاندارد صنعت برای سال همیشه از "hail Mary" بازی ساخته شده است که در آن اپل شیشه ای از انتخاب برای آی فون ، iPad و فراتر از آن. (دیگر تولید کنندگان در حال تلاش برای لبه در.)

ظاهرا Victus نیز نمی خواهد هزینه بیشتر به اتخاذ. در حالی که کورنینگ است که قطعا اشاره شیشه ای جدید خواهد آمد با برچسب قیمت حق بیمه این شرکت می گوید آن را حتی برای تولید کنندگان در پایان پس از بهبود مقاومت در برابر خراش بدان معنی است که آنها می خواهید به پرتاب کردن کمتر و خش صفحه نمایش در کارخانه. آن را فقط به نظر می رسد آنها در حال عبور در امتداد آن پس انداز کاملا رتبهدهی نشده است.

من فقط یک کمی غمگین من خرید یک آی فون 11 Pro به جای انتظار کمی طولانی تر. من آن خش اولین هفته و هیچ ایده چگونه. من هرگز از هر چیز دیگری در جیب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن