Coronavirus: Mysuru باغ وحش 'ضعف' با کمک های مالی

با Rs. 1.05 کرور اهدا امروز باغ وحش را بدست آورده تومان. 2.32 کرور نسبت به نگهداری آن میسور/Mysuru: با تشکر از

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

با Rs. 1.05 کرور اهدا امروز باغ وحش را بدست آورده تومان. 2.32 کرور نسبت به نگهداری آن

میسور/Mysuru: با تشکر از منطقه مسئول وزیر S. T. Somashekar, Sri Chamarajendra باغ وحش (Mysuru باغ وحش) که در غیر این صورت بوده است در مشکلات عمیق با توجه به صفر بلند پس از شیوع مرگبار Coronavirus است 'ضعف' با کمک های مالی ریختن در.

وزیر بود که نگران نگهداری از denizens از روز مستند اعلام شد, صمیمانه تلاش برای جمع آوری وجوه از مردم از خود Yeshwanthpur حوزه دوستان خیر و وزرا همکاران جدا از جیب خود به جزر و مد بیش از تاج بحران است. با Rs. 1.05 کرور سهم امروز تا کنون او اهدا کرده است Rs.2,31,60,000 به باغ وحش.

یک مقدار از Rs. 1,05,14,000 در قالب چک شد و تحویل به Mysuru باغ وحش مقامات این صبح است.

در حالی که منطقه وزیر Somashekar بیش از یک چک برای Rs. 21.14 لاخ خود را همکار و توسعه شهری وزیر Byrati Basavaraju بیش از یک چک برای Rs. 84 لاخ امروز. آن است که برای سومین بار به منطقه وزیر است توزیع بیش از کمک مالی جمع آوری شده از دوستان خود و مردم حوزه خود را.

وزیر Somashekar قبلا اهدا تومان. 73,60,000 و Rs. 45,30,000 بود برای نگهداری از باغ وحش است که در مواجهه با بحران شدید مالی پس از بسته شدن با توجه به مستند.

پس از درخواست وزیر Somashekar توسعه شهری وزیر Byrati Basavaraju که همچنین جمع آوری کمک های مالی از دوستان خود و مردم حوزه خود را به (Krishnarajapuram) تحویل چک به تومان. 84 لاخ.

صحبت به مناسبت وزیر Somashekar تشکر از همه کسانی که اهدا سخاوتمندانه برای نگهداری از Mysuru وحش و اضافه کرد که او نیز درخواست Amarnath Gowda و Vishwamitha از انجمن کانادا Kootas آمریکا (عکا) برای کمک های مالی.

وزیر Byrati Basavaraju که او نیز صحبت کرد و گفت که وزیر Somashekar به دنبال کمک مالی به Mysuru وحش و افزود که او موفق به جمع آوری تومان. 84 لاخ از دوستان خود و مردم حوزه خود را فقط در دو روز.

او در ادامه گفت: "ما انسان ها می توانید بپرسید برای مواد غذایی هنگامی که ما گرسنه هستند اما حیوانات نمی تواند. به عنوان انسان ما نمی توانیم و نباید حیوانات رنج می برند در هر راه و گرسنگی یکی از آنها است. از این رو من جمع آوری کمک های مالی و تحویل چک به Mysuru باغ وحش."

این باغ وحش مقامات "لمس و ضعف" با مقدار زیادی از کمک های مالی ریختن برای تغذیه حیوانات است. از طرف Mysuru وحش منطقه وزیر Somashekar ارائه یک یادگاری به وزیر Byrati Basavaraju برای حرکت.

آن را ممکن است به یاد می آورد مواد غذایی و عمران لوازم وزیر K. Gopalaiah هم تا به حال بیش از یک چک برای Rs. 8 لاخ به باغ وحش در حضور خود وزرای همکار Somashekar به تازگی.

MP Pratap Simha MLAs S. A. Ramdas و L. Nagendra معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, باغ وحش اقتدار کارناتاکا (ZAK) عضو-وزیر B. P. Ravi Mysuru باغ وحش, مدیر اجرایی, Ajit M. Kulkarni و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن