Corsair بازی یک شرکت میلیارد دلاری است، و هر چیز دیگری که ما در بایگانی IPO خال خال

هنگامی که Razer در یک ساختمان رفت و خرید spree که آن را دیدم مورف از یک شرکت لوازم جانبی کامپیوتر به عمومی معا

توسط PARINEWS در 4 شهریور 1399

هنگامی که Razer در یک ساختمان رفت و خرید spree که آن را دیدم مورف از یک شرکت لوازم جانبی کامپیوتر به عمومی معامله انجام آن همه تولید کننده سخت افزار بازی، Corsair بود به وضوح توجه - در روز دوشنبه، آن را در زمان گام نهایی در یک سفر مشابه با پر کردن کاغذ بازی IPO خود را.

و در داخل پرونده S-1، ما در نهایت می توانیم ببینیم که یک شرکت کورسایر در واقع چقدر بزرگ شده است. این شرکت می گوید آن را در یک میلیارد دلار درآمد در سال گذشته کشیده، و در حال حاضر فرمان بیش از 18 درصد از سهم بازار ایالات متحده در لوازم جانبی بازی و نزدیک به 42 درصد از اجزای کامپیوتر بازی. (این شرکت نمی گوید که چقدر در سراسر جهان بزرگ است.)

Corsair ادعا می کند آن را در حال حاضر فروشنده شماره یک از حافظه کامپیوتر با کارایی بالا، cases, power supplies, coolers and gaming keyboards, as well as second in "performance controllers" and "streaming gear," though one of those categories stands out: of that $1.097 billion in 2019 revenue, $429 million came from Corsair's best known business since 1998: selling RAM modules to slot into PCs.

جالب اینجاست که گذشته از منابع تراشه های حافظه از فروشندگانی مانند سامسونگ و هاینیچ، کورسایر کسب و کار RAM را همه به خودی خود در تایوان مدیریت می کند، در حالی که تقریباً تمام دنده دیگر کورسایر توسط تأمین کنندگان شخص ثالث در آسیا تولید می شود. (دومی در صنعت الکترونیک غیرمعمول نیست؛ آیفون ها در کارخانه هایی تولید می شوند که توسط Foxconn اداره می شوند، نه اپل.) این برای تلفن های موبایل مانند تنها محصولات دیگر آن را می سازد خود را از کسب و کار آن را به تازگی به دست آورد: دکل بازی بوتیک کامپیوتر مبدا, و کنترل کننده های قابل تنظیم Scuf بازی. همچنین کسب و کار دنده استریم الگاتو را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد.

و در حالی که Corsair شده است از دست دادن پول در تمام این کسب و کار در طول چند سال گذشته -- از دست دادن $ 13.7M در سال 2018 و از دست دادن $ 8.4M در سال 2019 -- به نظر می رسد که COVID - 19 شده است خوب به Corsair. این شرکت تنها بین ژانویه تا ژوئن profit ۲۰۲۰ سود ۲۳٫۸ میلیون دلاری را دید.

در حالی که Corsair می گوید آن را به طور کلی می بیند محموله های بالاتر در فصل تعطیلات، Corsair می گوید ویروس کرونا به آن "رشد درآمد دو رقمی" در سراسر بسیاری از کسب و کار خود را، و آن را معتقد است که تقاضا است "به طور کلی به دلیل سرپناه در محل مورد نیاز ناشی از COVID-19 است." با دیدن اینکه COVID چقدر برای کسب و کار Logitech و برخی از چوب پرواز و کمبود وب کم بود، باور آن سخت نیست.

Corsair لمس در بازی های تلفن همراه، بازی ابر و واقعیت افزوده و مجازی در آن "عوامل خطر" بخش، همه به عنوان چیزهایی که سرمایه گذاران بالقوه ممکن است بخواهید به مراقب باشید. این شرکت می گوید «هیچ برنامه ای برای توسعه دنده ای که به طور خاص برای بازی بازان طراحی شده اند و از دستگاه های تلفن همراه یا تبلت ها استفاده می کنند» ندارد؛ نگران آن ممکن است قادر به توسعه دنده برای دستگاه های علیرضا و VR; و می گوید رایانش ابری می تواند تقاضا برای تخته سنگ خود را از کامپیوتر بازی و کنسول دوره محصولات را کاهش دهد.

این کمی سرگرم کننده است، با توجه به اینکه رقیبش رازر بارها علاقه ای به ساخت لوازم جانبی برای هر سه آن ایده ها نشان داده است، گاهی دو پرنده را با یک سنگ می کشند، اما اعتراف می کنم که این یک ورین به خصوص غنی برای کورسایر به من نیست باید کسب و کارهای دیگرش منسوخ شوند.

در اینجا تمام نقل قول شرکت در بازی ابر ، در صورتی که شما کنجکاو :

رایانش ابری ممکن است به طور جدی به کسب و کار ما آسیب برساند.

رایانش ابری به محیط محاسباتی اطلاق می شود که در آن نرم افزار بر روی سرورهای شخص ثالث اجرا می شود و توسط کاربران نهایی از طریق اینترنت به آن دسترسی پیدا می کند. در یک محیط رایانش ابری ممکن است رایانه یک کاربر به اصطلاح «پایانه گنگ» با حداقل قدرت پردازش و نیاز محدود به اجزای با کارایی بالا باشد. از طریق رایانش ابری، بازی بازان قادر خواهند بود به بازی های پیچیده گرافیکی دسترسی پیدا کنند و انجام دهند که ممکن است نتونند در غیر این صورت بر روی یک کامپیوتر که به طور کامل مجهز به سخت افزار لازم، و اغلب گران قیمت نیست، بازی کنند. اگر رایانش ابری به طور گسترده ای پذیرفته شده است، تقاضا برای محصولات سخت افزاری بازی های کامپیوتری با عملکرد بالا مانند حافظه کامپیوتر با عملکرد بالا، رایانه های شخصی بازی از پیش ساخته شده و سفارشی و لپ تاپ ها، و دیگر اجزای بازی کامپیوتر ما به فروش می رسانند، می تواند به طور قابل توجهی کاهش دهد. در نتیجه، اگر قرار بود بازی رایانش ابری به طور گسترده ای به تصویب برسد، چنین فرزندخواندگی می تواند به طور جدی به کسب و کار ما آسیب برساند.

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن