COVID-19 اثر: تمام عملیات تئاتر از K. R. بیمارستان بسته

میسور/Mysuru: با این شهر بزرگترین بیمارستان K. R. بیمارستان تبدیل به یک COVID درمان بیمارستان تمام عملیات تئات

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

میسور/Mysuru: با این شهر بزرگترین بیمارستان K. R. بیمارستان تبدیل به یک COVID درمان بیمارستان تمام عملیات تئاتر (OT) از بیمارستان بسته شده اند به طور موقت. به عنوان یک نتیجه ضعیف بیماران که نگاه کردن به این بیمارستان است که محبوب به عنوان 'Doddaspatre' برای سلامت خود مراقبت قرار داده و به بسیاری از مشکلات.

در حال حاضر 80 نفر از بيماران مبتلا به ساری (شدید حاد تنفسی) در IPD (در گروه بیمار) بخش در تمام چهار طبقه از بیمارستان. نگهداری می شوند در اینجا با اکسیژن پشتیبانی تا COVID-19 آزمون آزمایشگاه گزارش هستند.

به عنوان COVID-19 بیماران در حال درمان در بیماران مبتلا به همه 18 عملیات تئاتر (OTs) از K. R. بیمارستان بسته شده اند و به عنوان مثل هیچ عمل جراحی در حال انجام در حال حاضر است. در روزهای عادی, پزشکان مورد استفاده قرار گیرد به انجام حدود 30 عمل جراحی به طور متوسط در هر روز است.

به عنوان OTs بسته شده اند, پزشکان در بخش های مانند جراحی عمومی پلاستیک, جراحی اورولوژی, ارتوپدی و گوش و حلق و بينی شده است مراجعه بیماران به بیمارستان های خصوصی که در آن درمان گران است در نتیجه رانندگی ضعیف بیماران به بسیاری از دشواری.

مجازی آزمون

با بهره برداری تئاتر در آن متصل بیمارستان (K. R. بیمارستان) بسته MMC&RI شده است مجبور به رفتار مبتنی بر کامپیوتر مجازی آزمون برای MBBS و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی پس از لغو عملی آزمون با توجه به تعطیل از عملیات تئاتر.

OPD بسته برای نیم روز: اضافه کردن مشکلات بیشتر برای مردم فقیر بیمارستان OPD (از گروه بیمار) را محدود کرده است کار خود را به مدت نصف روز. به عنوان یک نتیجه از تعداد بيماران مراجعه کننده به OPD کاهش یافته و با سختی و 200 بيمار مراجعه به بخش روزمره نسبت به بیش از 1000 بيمار در روزهای عادی در گذشته است.

این شیب در تعدادی از بیماران تبدیل شده است به علت نگرانی برای دانشجویان پزشکی و همچنین آموزش دانشکده به عنوان هر دو تئوری و عملی در کلاس های گرفته شده از یک ضربه شدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن