COVID: چک کردن ادامه در پست های

شاهین چشم شب زنده داری در بین وسایل نقلیه دولتی میسور/Mysuru: در تلاش برای کنترل گسترش COVID-19چک کردن وسایل ن

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

شاهین چشم شب زنده داری در بین وسایل نقلیه دولتی

میسور/Mysuru: در تلاش برای کنترل گسترش COVID-19چک کردن وسایل نقلیه و غربالگری از سفر در بررسی پست در تمام بزرگراه ها و جاده های مهم اتصال این منطقه همچنان ادامه دارد.

از روز lockdown قوانین آرامش اعلام شد, پلیس همچنان با چک کردن و در حال حاضر نگه داشتن یک هاوک چشم شب زنده داری در وسایل نقلیه با کشورهای دیگر' ثبت نام شماره صفحات.

پلیس در حال انجام حرارتی غربالگری مسافران علاوه بر جمع آوری اطلاعات مانند که از محل آنها در حال سفر مقصد خود را, دلیل برای سفر بازگشت تاریخ تلفن همراه و Aadhaar شماره کارت.

در مورد مسافر, دمای بدن بالا است و یا از کشورهای دیگر تایید خواهد بود ساخته شده در این زمینه و از جمله مسافر یا مسافر خواهد بود در زیر قرار داده مرکز قرنطینه.

کارکنان بهداشت و درمان, درآمد و ادارات پلیس که در حال کار در COVID-19 بررسی پست ها مشغول به کار هستند به صورت 24 ساعت در سه شیفت و تمام امکانات اولیه ارائه شده در این نقطه از کار در Mysuru-بنگلور بزرگراه KRS جاده Hunsur جاده H. D. Kote جاده ننجنگود جاده T. Narasipur جاده Bannur جاده و Mahadevapura جاده ها است. قضایی پلیس مستقر شده اند در پست های.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن