COVID مربوط به مواد مخدر خرید: Govt. ترک شلاق در فروشگاه های پزشکی

اجباری برای داروخانه ها به ثبت و گزارش اطلاعات از بیماران که خرید سرد, تب, داروهای میسور/Mysuru: در پی افزایش

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

اجباری برای داروخانه ها به ثبت و گزارش اطلاعات از بیماران که خرید سرد, تب, داروهای

میسور/Mysuru: در پی افزایش Coronavirus موارد مقامات دولتی باید آن را اجباری برای پزشکی مغازه ها و داروسازان به نگه داشتن یک رکورد از شماره تلفن و آدرس از مشتریان که خرید دارو برای تب و سرفه سرد و یا علائم شبیه به COVID-19.

هر شب داروسازان را به ها جزئیات از جمله مواد مخدر خرید در یک برنامه توسعه یافته توسط وزارت امور خارجه مدیریت بحران اقتدار. هر شکست و یا مرور توسط فروشگاه های پزشکی منجر به تعلیق مجوز.

منابع گفت: 'ستاره میسور است که دولت رئیس, منشی, T. M. Vijayabhaskar برگزار شد یک جلسه از طریق ویدئو کنفرانس با همه منطقه داروهای کنترل کننده ها و خواسته آنها را به اطمینان حاصل شود که تمام فروشگاه های پزشکی و داروخانه ها mandatorily ها جزئیات خریداران خرید دارو برای تب سرفه و سرماخوردگی.

در کارناتاکا بیماری های همه گیر (COVID-19) مقررات 2020 متحده که Influenza-like Illness (ILI) و شدت بیماری حاد تنفسی (ساری) موارد هستند که علائم شبیه به COVID-l9 باید غربالگری در مراحل اولیه علائم به دستگیری و مرگ و مير به علت COVID-19 در جامعه است.

این داروها به طور گسترده ای طبقه بندی شده به عنوان مربوط به درمان از علائم مانند تب (تب بر و ضد التهاب) و سرد (دامپزشکی انتهلمینتیک) و سرفه (ضد tussive). این داروها می تواند پاراستامول پاراستامول از همه دوز و قدرت سیتریزین, chlorpheniramine و.... و تمام انواع شربت سرفه. مواد مخدر یا به صورت جداگانه و یا در هر ترکیبی را شامل می شوند.

داروخانه ها druggists و داروخانه ها در بیمارستان ها باید به یک ورودی از نام و آدرس و برجسته و شماره تلفن همراه از تمام افرادی که در حال ارائه بالای مواد مخدر بیش از شمارنده. بعد یک نرم افزار توسعه داده شد برای پزشکی به فروشگاه ها داده های روزانه.

پس شکایت که فروشگاه های پزشکی نیست آپلود اطلاعات دولت در حال حاضر سخت تر از قوانین و هشدار داد که اقدام علیه فروشگاه های پزشکی از جمله تعلیق مجوز. وجود دارد بیش از 1300 پزشکی فروشگاه ها و داروخانه ها در Mysuru و تنها 200 تا 220 فروشگاه ها گزارش فروش مواد مخدر داده ها در نرم افزار و منابع گفت: 'ستاره میسور.'

گزارش گفت که دستیار داروهای کنترل کننده بیدر در حال حاضر به حالت تعلیق مجوز سه فروشگاه های پزشکی در بیدر برای تجهیز فروش جزئیات COVID-19 مربوط به مواد مخدر و گزارش تمام جزئیات از بیماران برای فروش مواد مخدر است.

"برخی از افراد مبتلا به تب و یا علائم سرماخوردگی است که ممکن است شبیه به کروناویروس در حال نزدیک شدن به پزشکی مغازه ها به طور مستقیم و درخواست برای داروها. آن را ضروری است که در صورت فعال مقامات باید پیگیری این موارد است. این جلوگیری از جامعه گسترش اظهار N. Raghavan از Raghulal و شرکت. در Mysuru.

چند نفر خرید داروهای بدون نسخه از پزشکان و یک رکورد از کسانی که انجام شده است به طوری Coronavirus علائم کمک خواهد کرد که مقامات مبارزه با شیوع بهتر Raghavan اضافه شده است.

معاون داروهای کنترل کننده Mysuru Arun Kumar گفت: 'SOM که جلسات انجام شده با تمام مغازه های پزشکی و داروسازان مربوطه از جمله انجمن ها و دستورالعمل های داده شده به آنها لزوما به گرفتن تماس با ما آدرس و شماره تلفن های مشتریان که رویکرد آنها را به خرید این داروها. "در ابتدا وجود دارد برخی از موضوع اما ما مرتب با آنها در حال حاضر و داروخانه ها در حال آپلود اطلاعات در برنامه به عنوان فرمان توسط دولت," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن