COVID-مهر مردم ممنوع در داخل مراکز و هتل ها و معابد

عمومی, ساکن انجمن به دادگاه تجدید نظر به تماس پلیس, '100' اگر آنها را به دست مردم سراسر مهر بنگلور/ Mysuru: به

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

عمومی, ساکن انجمن به دادگاه تجدید نظر به تماس پلیس, '100' اگر آنها را به دست مردم سراسر مهر

بنگلور/ Mysuru: به عنوان مراکز خرید و هتل ها و معابد و نهادهای مذهبی هستند و همه مجموعه ای برای باز کردن به صورت عمومی در ژوئن 8, کارناتاکا, رئیس, منشی, T. M. Vijay Bhaskar کارگردانی کرده است تمام مغازه ها و دفاتر و مراکز و موسسات تجاری و حتی معابد و دیگر مکان های عبادت مانند مساجد و کلیساها اجازه نمی دهد COVID-مهر مردم برای ورود به محل خود را قبل از اتمام تجویز قرنطینه زمان.

Vijay Bhaskar, در جهت صبح امروز گفت: "همه کسب و کار موسسات معابد و اماکن مذهبی باید اجازه نمی دهد کسانی که با قرنطینه تمبر (در پشت نخل) را وارد کنید قبل از پایان دوره قرنطینه و یا تا زمان COVID-منفی گزارش آزمون. در صورت نقض Bhaskar گفت: پلیس باید آگاهانه در 100 است."

او همچنین با صدور سفارش به تمام مراکز و اماکن مذهبی, هتل ها و دیگران به بررسی قرنطینه مهر در تمام مشتریان خود و یا بازدید کننده قبل از آنها وارد محوطه. او بیشتر به دنبال کمک از عموم ساکنان' انجمن رفاه (RWAs) و موسسات تجاری در تنظیم حرکت از افرادی که وارد شده از کشورهای دیگر و تحت صفحه اصلی قرنطینه.

عمومی, هتل, مدیران, کارکنان, معبد امنیت و RWAs باید با پلیس تماس بگیرید اگر هر کسی با یک قرنطینه مهر وارد محل خود.

هتل بریس برای باز کردن

در ضمن اکثر هتل ها و رستوران ها در Mysuru هستند نیروبخش برای راه اندازی کسب و کار به حالت عادی پس از یک فاصله نزدیک به سه ماه. هتلداران در انتظار دستورالعمل از دولت که در نوبت انتظار جهت از اتحادیه دولت در قوانین و مقررات به در محل قرار داده.

در حالی که اکثر مدیران هتل ها در حال آماده سازی برای راه اندازی مجدد در تاریخ 8 ژوئن در حدود 20 درصد از آنها با توسل به صبر و تماشای سیاست به عنوان آنها نیاز به برخی از زمان بیشتری برای مطالعه دستورالعمل. این مدیران هتل ها نیز در انتظار بازگشت از کارکنان خود را که در رفت و برگشت به مکان های مادری خود پس از مستند.

سریع تمیز کردن

هتل ها آغاز کرده اند و sanitising محل خود. ظروف کتانی و دیگر crockeries هستند که سترون و تمیز همراه با یخچال, اجاق تمیز کردن ماشین آلات و سایر مواد غذایی-تجهیزات آماده سازی. کارکنان هتل نیز در حال آموزش دیده در دست زدن به مشتریان و نگهداری از قوانین و مقررات.

چک کردن اتصالات الکتریکی و جزئی مدنی و عمومی این نسخهها کار در حال انجام در بسیاری از هتل ها. Mysuru هتل داران انجمن رئیس جمهور C. Narayanagowda گفت: 'ستاره میسور' که یک جلسه از اعضای انجمن بوده است برگزار شده در انجمن در محل Krishnamurthypuram در ساعت 11 صبح روز 5 ژوئن به بحث در مورد اجرای پیش بینی شده دولت دستورالعمل.

تخفیف مالیاتی به دنبال

Narayanagowda گفت که انجمن ارائه شده بود یک نامه به Mysuru شهردار مجموع به دنبال معافیت از ساختمان های مالیاتی برای سال 2020-21. "مدیران هتل ها دچار ضرر و زیان بزرگ با توجه به خاموش کردن و از ما خواست MCC به ارائه 30 درصد تخفیف در مالیات و برای پس از آن سه سال است."

معابد بریس برای بازگشایی

معابد بیش از حد فرح برای بازگشایی از ژوئن 8. این Muzrai گروه به تازگی برگزار شد اولین دور از مذاکرات با کشیش و معبد کارکنان در آماده سازی شده برای انجام مراسم معمول عبادت و دیگر sevas.

Chamundi تپه معبد اجرایی M. S. Yathiraj Sampathkumaran است که Mysuru Muzrai Tahsildar گفت: 'SOM' که کشیش شده است توضیح داد در مورد مقررات به دنبال داشته باشد.

او گفت که مربع و دایره جعبه نشانه گذاری های کشیده شده در اطراف معابد اجتماعی فاصله در طول Darshans. همه پیشگیرانه و اقدامات ایمنی در محل هستند, او گفت:, و اضافه کرد که کل Chamundeshwari معبد محل تمیز بودن و sanitised.

ماسک صورت اجباری است و حرارتی غربالگری انجام خواهد شد در ورودی. Sampathkumaran گفت که Prasadam توزیع خواهد شد تنها در تعیین شمارنده بدون-تماس با اقدامات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن