محدودیت آرام در ننجنگود خوشه مهار منطقه

میسور/Mysuru: معبد شهر ننجنگود شد تا در حال حاضر به عنوان یک درمان واحد یا یک خوشه مهار منطقه و قرار شد تحت کا

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: معبد شهر ننجنگود شد تا در حال حاضر به عنوان یک درمان واحد یا یک خوشه مهار منطقه و قرار شد تحت کامل مستند طبق مهار پروتکل ذکر شده در زیر COVID-19 مقررات و مدیریت بحران عمل 2005.

امروز برخی از این محدودیت برداشته شده است توسط Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar که در آن او را مجاز فعالیت های خاص که هیچ تازه موارد مثبت گزارش شد از خوشه منطقه است.

خوشه مهار منطقه اعلام شد, on Mar. 29 زیر یک کارمند ننجنگود مبتنی بر جايزه Generics آزمایش مثبت برای قاتل Coronavirus. به عنوان وجود دارد شانس فرد مثبت گسترش این بیماری به سایر کارکنان کارخانه خوشه قوانین اجرا شد. علاوه بر این وجود دارد بیش از 1000 کارمند در شرکت داروسازی و اکثریت آنها در زندگی و اطراف ننجنگود.

اعلام خوشه مهار منطقه با تکمیل مستند و quarantining از تمام شرکت داروسازی کارکنان ثابت یک موفقیت برای دولت های منطقه به عنوان هر کس تست مثبت – بیش از 73 بعدها آزمایش مثبت — قبلا قرنطینه و خطرناک جامعه گسترش فاز با موفقیت مانع است. به یک میزان Coronavirus منحنی شده است پهن. چنین محدودیت شده اند آرام کمی امروز.

صنایع می تواند عملکرد

این تسهیلات اعمال خواهد شد و تنها کسانی که زندگی در ننجنگود شهر و یا مناطق مجاور و یا پوسته اما نه خواهد شد به کسانی که زندگی در مهار مناطق. به عنوان در هر DC سفارش از امروز مجاز فعالیت می تواند انجام شود و محدود حرکت وسایل نقلیه با تنها یک فرد در یک یا دو چرخ بدون ترک سوار و تنها دو نفر از جمله راننده در یک چهار چرخ است.

تمام صنایع فعال در کارناتاکا توسعه صنعتی مدیره (KIADB) منطقه صنعتی شده اند مجاز به باز کردن و تمام صنایع واقع شده در مناطق روستایی و یا مناطق داخلی کشور از ننجنگود می توانید شروع عملیات.

فعالیت های ساخت و ساز مجاز

تمام فعالیت های ساخت و ساز شده اند مجاز در داخل و اطراف ننجنگود شهر – شهر و روستایی واحد — و سازندگان و پیمانکاران می توانید شروع عملیات ساخت و ساز با در دسترس نیروی کار از ننجنگود شهر.

فروش اجازه داده شده در مجتمع های خرید که در آن وجود دارد کالاهای ضروری و عملکرد پزشکی مغازه ها مجاز شده است. بقیه مغازه ها را بسته باقی می ماند. مغازه فروش کالاهای اساسی مجتمع های خرید سخت افزار و سیمان و آهن-و-فولاد مغازه ها است که لازم است برای صنعت ساخت و ساز شده اند مجاز به باز کردن از ساعت 7 صبح تا 5 بعد از ظهر.

بدون اجازه طلا, فروشگاه, پوشاک, رسانه های

وجود دارد بدون اجازه برای باز کردن پوشاک و نساجی مغازه ها و جواهرات واحد است. جداگانه آرامش سفارش صادر خواهد شد برای این DC را اعلام کرد. تمام شرکت های خصوصی و شرکت می تواند با 33 درصد کارکنان به جز در مهار مناطق که در آن چنین شرکت های بسته باقی می ماند تا زمانی که سفارشات بیشتر. تمام شرکت های خصوصی و کارکنان صنعت باید mandatorily حمل کارت شناسایی صادر شده در محل کار خود را.

وجود دارد بدون اجازه به کار تاکسی سرویس اتوبوس و autorickshaw خدمات. همچنین اجازه رد شده است به چشمه های معدنی به سالن و سالنهای زیبایی مراکز و سالن ها به کار گیرند. تمام محدودیت ها در حال حاضر اعمال شده در بزرگراه ملی عبور ننجنگود ادامه خواهد داد DC را گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن