D. K. Shivakumar سوگند به عنوان KPCC ارشد در زندگی-تقدیر-مجازی رویداد

بنگلور: پنج ماه پس از منصوب کارناتاکا پرادش کنگره کمیته (KPCC) رئیس کنگره قدرتمند-مشکل-تیرانداز D. K. Shivakum

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

بنگلور: پنج ماه پس از منصوب کارناتاکا پرادش کنگره کمیته (KPCC) رئیس کنگره قدرتمند-مشکل-تیرانداز D. K. Shivakumar در زمان ادای سوگند در یک مگا مجازی دیدار در بنگالور این صبح است.

رویای خود را از مصرف سوگند در حضور lakhs تشویق حزب کارگران در یک ماموت عمومی تابع در هم شکسته شد با این بیماری همه گیر کوروناویروس. اما نه از دست دادن قلب Shivakumar تصمیم را به اتهام در "Prathigna دینا" (سوگند-گرفتن مراسم) و یکی از نوع خود مگا مجازی ملاقات عمومی.

تابع اصلی برگزار شد در KPCC دفتر ملکه جاده در بنگلور و رله های زنده در سراسر کشور از جمله Mysuru که در آن برنامه برگزار شد در کنگره دفتر در نزدیکی شهر ایستگاه راه آهن. بیش از 300 کنگره بلوک رئیس جمهور دعوت شده بودند برای زنده برنامه تلویزیونی رویداد.

دو صفحه نمایش های غول پیکر شد تا در کنگره ، در حالی که یک صفحه نمایش مخابره این برنامه تلویزیونی از بنگلور دیگر صفحه نمایش تا به حال زندگی می کنند تعامل که در آن کنگره حزب کارگران و رهبران منتقل خواسته های خود را به دولت جدید کنگره رئیس جمهور و همچنین گزارش فعالیت های محلی در "Prathigna دینا".

جدا از کنگره کلیه 65 بخش از Mysuru شهرستان شرکت (MCC) تا به حال یک محل هر یک به صورت زنده برنامه تلویزیونی که در آن ترتیبات ساخته شده بودند در جامعه محلی سالن. به عنوان Shivakumar در زمان سوگند رهبران محلی و کارگران بیش از حد در زمان سوگند, حمایت از رهبر خود را. در این مراسم کنگره معاون رئیس جمهور راهول گاندی تلفن Shivakumar و به او تبریک گفت. وزیر سابق Atmananda سابق MLA Vasu سابق MP Kagalwadi Shivanna Dist. کنگره رئیس جمهور Dr. B. J. Vijay Kumar, شهرستان, رئیس جمهور R. Murthy و دیگران حاضر بودند.

سابق MLA Vasu وزیر پیشین Atmananda سابق MP Kagalwadi Shivanna District کنگره رئیس جمهور Dr. B. J. Vijay Kumar, شهرستان, رئیس جمهور R. Murthy و دیگران دیده می شود افتتاح زنده برنامه تلویزیونی رویداد D. K. Shivakumar سوگند گرفتن مراسم در کنگره در Mysuru این صبح است.

پارتی, منابع گفت که بیش از 7,200 غول صفحه نمایش تلویزیون شد راه اندازی در سراسر کارناتاکا و هر مجمع صندلی تا به حال به طور متوسط 30 صفحه نمایش در سراسر حوزه. این برنامه نیز به صورت زنده در تلویزیون اخبار کانال ها و سیستم عامل رسانه های اجتماعی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن