DC می پرسد شهروندان مبتلا به تب و سرما تحت COVID-19 آزمون

میسور/Mysuru: با COVID-19 موارد مثبت افزایش در جای دیگر در دولت, معاون کمیساریای (DC) Abhiram G. Sankar خواسته

توسط PARINEWS در 18 خرداد 1399

میسور/Mysuru: با COVID-19 موارد مثبت افزایش در جای دیگر در دولت, معاون کمیساریای (DC) Abhiram G. Sankar خواسته است تا ساکنان این شهر و منطقه تحت COVID-19 تست اگر آنها مبتلا به تب و سرد است.

صحبت به presspersons اینجا دیروز Abhiram Sankar گفت که افرادی که مبتلا به تب و سرماخوردگی است که علائم رمان Coronavirus خواسته به اجباری تحت COVID-19 آزمون در Taluk بیمارستان که در آن سواب گلو و نمونه خون جمع آوری می شوند.

اشاره به این که طبق جدید دولت دستورالعمل ورود افراد از کانون ایالت ماهاراشترا تنها در حال ارسال برای نهادی قرنطینه در حالی که کسانی که از کشورهای دیگر فرستاده می شوند برای خانه قرنطینه سی گفت که Mysuru منطقه گزارش 9 تازه موارد بیش از یک هفته گذشته با هفت نفر از آنها مربوط به ماهاراشترا.

و اشاره کرد که زودتر تمام 90 COVID-19 مثبت بيماران درمان و مرخص از تعیین بیمارستان در KRS جاده ماه گذشته گفت که از 9 مورد جدید سه درمان شده است در حالی که بقیه شش هستند تحت درمان در COVID-19 بیمارستان.

او با اشاره به این که با سواب گلو آزمایشگاه تست شده در تمام مناطق در حال حاضر Mysuru آزمایشگاه گرفتن کمتر نمونه برای آزمایش و تنها حدود 400 نمونه در حال آزمایش در هر روز است.

تکرار کرد که آزمایشگاه راه اندازی شده اند در تمام Taluk بیمارستان ها از منطقه Abhiram Sankar گفت که آزمایش انجام شده است به صورت رایگان و هر کس پس از رسیدن در این منطقه از ماهاراشترا است که از نظر پزشکی مورد بررسی و آزمایش برای COVID-19.

او در ادامه گفت که 400 نفر از ماهاراشترا ثبت نام شده بود برای آمدن به شهر از آنها 200 وارد شده اند تا کنون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن