مرگ لوپ و استنلی قابل مقایسه: فوق العاده لوکس آخرین بازی برای دریافت تاخیر به 2021

دو بازی بیشتر در اصل مجموعه ای برای انتشار در سال جاری به عقب رانده شده اند به 2021 با توجه به COVID -19 همه گ

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

دو بازی بیشتر در اصل مجموعه ای برای انتشار در سال جاری به عقب رانده شده اند به 2021 با توجه به COVID -19 همه گیر. دث Deathloop لوپ The Stanley و استنلی قابل مقایسه: آلترا لوکس در حال حاضر به پرتاب برخی از زمان سال آینده به عنوان coronavirus همچنان به مختل توسعه هر دو عنوان.

اندک های Arkane Studios، و کلاغ کلاغ کلاغ ها در نوشته های جداگانه به روز رسانی مشترک در توییتر، خطاب به جوامع خود، اظهار نظر می کنند که به دلیل چالش های توسعه متعدد - از جمله اثرات مرتبط با COVID - هر دو بازی باید به تاخیر به یک پنجره انتشار جدید 2021 برای اطمینان از آنها زمان کافی برای توسعه بازی ها.

Deathloop یک مالکیت فکری جدید توسط استودیو ی Arkane's Lyon، توسعه دهنده سری های بی شرف و نسخه ۲۰۱۷ شِی است. Deathloop بازیکنان کنترل کلت یا جولیانا; دو قاتل در یک حلقه زمانی در جزیره ای مرموز به نام صخره سیاه گیر کرده است. در طول رویداد PS5 سونی، آن را توسط Geoff Keighley نشان داد که Deathloop خواهد بود به موقع پلی استیشن منحصر به فرد.

استنلی قابل مقایسه: Ultra Deluxe نسخه گسترش یافته ای از استنلی پارابل است که پیش از این بر روی کامپیوتر در دسترس بود. نسخه Ultra Deluxe اولین بار است که بازی در کنسول های خانگی منتشر شده است، و شامل محتوای ی که در نسخه های قبلی خود یافت نمی شود، مانند پایان های جدید را علامت گذاری خواهد کرد. (در حال حاضر نوزده انتهای مختلف موجود در اصل وجود دارد، هر کدام به طور خنده دار وحشی در راه خود.)

دوبار و استنلی قابل مقایسه: فوق العاده لوکس تنها بازی به تاخیر از اواخر سال 2020 پرتاب به 2021 نیست. هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد که به جای راه اندازی هاله اینتناهی در کنار ایکس باکس سری ایکس ایکس در ماه نوامبر، بازی زمانی در سال ۲۰۲۱ راه اندازی خواهد شد. گسترش بزرگ بعدی Bungie برای سرنوشت 2 به نوامبر رانده شد ، و PS4 منحصر به فرد آخرین قسمت دوم آمریکا نیز به علت ویروس در اوایل سال جاری قبل از انتشار در نهایت در ژوئن 19به تاخیر افتاده بود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن