تاخیر II PU زبان انگلیسی آزمون انجام شده با خیال راحت در شهر

اکثر پدر و مادر صبر در خارج از آزمون مراکز را به فرزندان خود میسور/Mysuru: سال دوم قبل از دوره دانشگاه (PUC) ا

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

اکثر پدر و مادر صبر در خارج از آزمون مراکز را به فرزندان خود

میسور/Mysuru: سال دوم قبل از دوره دانشگاه (PUC) انگلیسی مقاله آزمون برگزار شد و صبح امروز در Mysuru به سراسر کشور با اجتماعی فاصله و دیگر هنجارهای ایمنی تقریبا سه ماه پس از اینکه در ماه مارس به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 مستند.

بیش از 31,542 دانش آموزان ثبت نام برای این آزمون در بیش از 50 مرکز در سراسر Mysuru منطقه. این شهر تا به حال 26 مراکز. از آنها 31,129 به نظر می رسد امروز. بیش از 504 دانش آموزان از Mysuru به نظر می رسد برای امتحانات در مراکز دیگر در دولت و بیش از 464 دانش آموزان از مراکز دیگر بود تصمیم گرفتند به بررسی در Mysuru.

تنها زبان انگلیسی کاغذ باقی مانده بود به بررسی برنامه ریزی شده در Mar. 23 نمی تواند انجام شود با در نظر Coronavirus مستند. این گروه پیش دانشگاهی آموزش و پرورش تا به حال صادر شده به روش عملیاتی استاندارد (SOP) برای انجام معاینه از جمله sanitising امتحان سالن طول نیمکت تعدادی از دانش آموزان به حضور در هر یک از اتاق حرارتی غربالگری و استفاده از sanitisers و ماسک. هر اتاق به دو تقسیم شده بود و در هر بخش 12 دانش آموزان نشسته بودند.

در یک وضعیت عادی بیش از 30 دانش آموزان استفاده می شود به نشستن در یک اتاق. تعداد invigilators در هر اتاق بیش از حد افزایش یافته بود به دو (یکی در هر بخش از 12 نفر). در Mysuru (از مهار مناطق در ننجنگود) بیش از 11 دانش آموزان ساخته شد برای نوشتن این آزمون در اتاق های جداگانه به آنها نشان داد علائم تب و سرد است. آنها بعد از ارسال همراه با پدر و مادر خود را.

حرارتی اسکنر مشخص جعبه

هر آزمون مرکز مجهز شد با حرارتی اسکنر مشخص جعبه برای حفظ فاصله اجتماعی و دست sanitisers. آن را اجباری برای دانش آموزان و کارکنان به پوشیدن ماسک صورت در طی معاینه. Invigilators نیز عرضه می شود با یکبار مصرف دست و دستکش برای حفاظت اضافی. در برخی مراکز وجود دارد کمبود دست و دستکش و sanitisers اما خریداری شد بعد از زمانی که معلمان شکایت به موسسه اصول.

پدر و مادر صبر خارج

آن را اجباری برای هر دانش آموز به انجام حرارتی بررسی و پاکسازی دست خود را قبل از ورود به سالن امتحان. همه دانش آموزان به مراکز یک ساعت قبل از شروع امتحانات.

بسیاری از والدین منتظر در خارج از خود آزمون مراکز را به فرزندان خود بعد از امتحانات. "ما هیچ دیگر بروید اما به صبر برای فرزندان ما به عنوان وضعیت ترسناک است. ما نمی خواهیم بچه های ما به پرسه زدن در اطراف پس از معاینه گفت:" Sulakshana Jayaram بود که در خارج از انتظار آزمون مرکز در Jayalakshmipuram.

پدر و مادر دیگر Panduranga شتی بود و خوشحالم که امتحانات در نهایت بیش از. "خوب است که دولت به تعویق افتاد و این آزمون است. COVID موارد در حال افزایش است هر روز و ما واقعا می ترسم. همچنین, آن را ناعادلانه اعلام کرد همه دانشجویان تصویب در زبان انگلیسی مقاله به عنوان بسیاری از دانش آموزان قرار داده اند در تلاش برای روشن شدن امتحان با پرواز رنگ ها," او گفت:.

در Maharani PU آزمون دانشگاه مرکز وجود دارد لفظی و درگیری بین پدر و مادر invigilation سرپرستان و معلمان به عنوان پدر و مادر ادعا که اجباری اقدامات ایمنی بودند نه به دنبال در مرکز. حتی به عنوان مبادله گرم صورت گرفت معاون PU آموزش و پرورش (DDPUE) Geetha وارد نقطه و مطمئن آشفته پدر و مادر است که او را به نگاه به مسئله است.

دانش آموزان رها شاد

Sangeetha از Maharani کالج نوشت که این آزمون در مهاراجه PU, کالج, گفت که امتحان آسان بود که آنها زمان کافی برای آماده سازی. "ما با استفاده از برای ما شک و تردید پاک از معلمان بیش از تلفن و من امیدوار هستم که به نمره 85 درصد" او گفت:.

Suchitra از همان دانشگاه گفت که او مورد ستایش قرار داد از یک خانواده روستایی در Udbur. "وجود دارد هیچ اینترنت در من ایجاد کرد و من واقعا نمی دانم مفهوم کلاس های آنلاین. اگر پدر و مادر من ارسال به یک مدرک کالج پس از من PUC من مطمئنا مطالعه," او اضافه شده است.

Rakshitha یک دانش آموز از Maharani کالج گفت که هر چند این تعطیلات بود او به خوبی آماده شده برای امتحان. "من تا به حال زمان برای تجدید نظر و دوباره تجدید نظر" او گفت:.

ملا یکی دیگر از دانشجویان از Maharani کالج گفت که این گروه تا به حال گرفته شده به اندازه کافی احتیاط در نظر گرفتن همه گیر و وجود دارد بدون ترس و در حالی که نوشتن امتحانات.

در ضمن معافیت داده شد برای دانش آموزان و یا اعضای خانواده خود را که آزمایش مثبت برای COVID-19 از ظاهر شدن برای امتحان. وجود دارد هیچ اجباری برای دانش آموزان و یا پدر و مادر که ترس از حضور در امتحانات. آنها می توانند امتحان در طول تکمیلی امتحانات و در نظر گرفته خواهد شد به عنوان تازه نامزد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن