'توسعه دریاچه قبل از موسمی'

RDPR وزیر بازرسی دریاچه دارای جلسه در ZP سالن در شهرستاناز 136 دریاچه در Mysuru taluk تنها 49 دریاچه های توسعه

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399
  • RDPR وزیر بازرسی دریاچه دارای جلسه در ZP سالن در شهرستان
  • از 136 دریاچه در Mysuru taluk تنها 49 دریاچه های توسعه یافته

میسور/Mysuru: "اهمیت بیشتری به دریاچه. شناسایی دریاچه بدون آب در منطقه و اقدامات برای توسعه آنها قبل از شروع باران های موسمی" گفت: توسعه روستایی و Panchayat راج (RDPR) وزیر K. S. Eshwarappa.

او پرداختن به یک جلسه RDPR مقامات اداره در Zilla Panchayat (ZP) سالن جلسه پس از بازرسی دریاچه های مختلف در منطقه بود ،

وزیر همچنین جمع آوری اطلاعات در مورد تعدادی از دریاچه ها در این منطقه تعدادی از دریاچه های توسعه کار گرفته شده و تعدادی از آثار به اتمام علاوه بر درخواست از مقامات برای تکمیل انتظار کار می کند در اولین.

اشاره شد که 136 دریاچه در Mysuru taluk, Eshwarappa خواسته Mysuru Taluk اجرایی (EO) کریشنا کومار چرا تنها 49 دریاچه توسعه کار گرفته شد ،

وزیر گفت: مقامات همچنین به اهمیت آب باران در چاله به جوانی از سر گرفتن آب زیرزمینی و از آنها خواست تا برای ایجاد پنج چاله در هر روستا از مارس 19 ژوئن 19, که کمک به کشاورزان در آینده است.

Eshwarappa دستور اجتماعی جنگلداری افسر به طرح و گیاه نهال در اطراف چاله به حفظ آب باران.

MP Pratap Simha مطرح شده موضوع زباله ریخته بودن در دو طرف جاده حلقه بیرونی که معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar خواسته ZP و MCC مقامات به اقدامات و تصمیم می گیرید که آزادسازی حیاط زباله به ریخته علمی.

منطقه وزیر S. T. Somashekar, MLAs G. T. Devegowda, S. A. Ramdas L. Nagendra, Niranjan کومار و Ashwin کومار, MLC R. Dharmasena, ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra و دیگران در این نشست حضور داشتند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن