دیزنی به علاوه یک Percy Jackson سری به دیزنی همچنان به معدن آن IP جدید برای جریان را نشان می دهد

Rick Riordan مورد علاقه جوان بالغ فانتزی سری پرسی جکسونگرفتن یک شات در live-action درمان هفت سال پس از آخرین ف

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

Rick Riordan مورد علاقه جوان بالغ فانتزی سری پرسی جکسونگرفتن یک شات در live-action درمان هفت سال پس از آخرین فیلم منتشر شد — اما این بار به عنوان یک دیزنی به همراه سری.

Riordan اعلام کرد این پروژه در توییتر با اضافه کردن یک توجه داشته باشید اطمینان برای طرفداران که چپ شد کبود بیش 20th Century Fox اصلی فیلم اقتباسی در سال 2010 و 2013: آن را نمی خواهد تا پایان مانند زمان گذشته است. هر دو Riordan و طرفداران این کتاب که به دنبال demigod Percy Jackson او به عنوان سفر در سراسر کشور در تلاش برای پیدا کردن زئوس' رعد و برق پیچ و مهره نیست پنهان بی خود را از این دو زنده-فیلم اکشن.

در طولانی وبلاگ پست منتشر شده در نوامبر 2018, Riordan تصریح کرد که پس از او "را دیدم نهایی اسکریپت و دیدم آنچه را که آنها انجام می دهند در مجموعه من متوجه شدم من تا به حال به مرحله برای صلح خود را از ذهن است." این نویسنده منتشر شده ایمیل او فرستاده شده به تولید کنندگان و درخواست از آنها برای ایجاد Percy Jackson مسن (او 17 در این فیلم در مقایسه با 12 در کتاب) و او نیز ابراز نگرانی اسکریپت وحشتناک نوشتن و استفاده از مبتذل زبان.

با وجود این مشکلات هر دو پرسی جکسون فیلم را به اندازه کافی در دفتر جعبه را. Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief تولید $226.5 میلیون نفر در سراسر جهان با Percy Jackson: Sea of Monsters کشیدن در کمتر از 200 میلیون دلار در سراسر جهان است. کسانی که نمی Marvel, DC یا هری پاتر اعداد اما روشن بود بهره از طرفداران این کتاب وجود دارد, حتی اگر آنها نبودند مبارک با محصول نهایی. در اطلاعیه خود تصویری در مورد پروژه جدید Riordan به نظر می رسید با اعتماد به نفس که چه رخ داده است و با سابق فیلم اتفاق نمی افتد با جدید دیزنی به همراه سری.

"ما نمی توانیم بگوییم خیلی بیشتر در این مرحله اما ما بسیار هیجان زده در مورد این ایده از یک live-action سری از بالاترین کیفیت زیر داستان اصلی Percy Jackson five-سری کتاب شروع با رعد و برق دزد در فصل یک" Riordan توییتی در پیگیری کرد. "مطمئن باشید که بکی و من درگیر خواهد شد در فرد در هر جنبه ای از نشان می دهد."

مانند دیگر نویسندگان (مهمترین آلن مور) Riordan به سرعت متوجه شد که او نمی باید کنترل انطباق که 20th Century Fox می خواستم به. زمانی که دیزنی به دست آورد 21st Century Fox, Riordan اظهار داشت که او مخالف با این ایده از یک تیم جدید در نظر گرفتن یک چاقو در تطبیق با کتاب است. او اشاره کرد در وبلاگ خود که او "خواهد بود خوشحال به مشورت و توصیه اگر آنها می خواهند به من." جالب اینجاست که دو تا از مسائل Riordan تا به حال با اصلی فیلم هستند آسان برای رفع دیزنی. جریان خدمات هدفمند در مخاطبان جوان پس از به تصویر کشیدن پرسی به عنوان یکی از 12 سال و با استفاده از مبتذل زبان یک پیروزی آسان.

پرسی جکسون نیز مثال دیگری از دیزنی با تکیه بر آن بزرگ tentpole IP franchises برای تولید دیزنی پلاس اصل. زیبایی و هیولایی, Star Wars, the Marvel Cinematic Universe, Monsters Inc., High School Musical, گنجینه ملی, و اردک توانا هستند و فقط برخی از دیگر فیلم ها و فرانچایز دیزنی کشیدن از به سری اصلی. در حال حاضر که فروشگاه از IP بزرگتر از همیشه به دلیل فاکس کسب. Percy Jackson در دسترس است به دیزنی در حال حاضر اگر چه این کار ممکن است به عنوان یک کامل زنده-فیلم اکشن بازسازی یک سری کمک می کند تا ساخت یک پایه مشترک و نشستم بینندگان.




tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن