دولت های منطقه به بررسی گزینه برای کنترل گسترش ویروس

مینی مستند به احتمال زیاد در برخی از مناطق N. R. حوزه می گوید DC میسور/Mysuru: این Mysuru منطقه دولت در حال بر

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

مینی مستند به احتمال زیاد در برخی از مناطق N. R. حوزه می گوید DC

میسور/Mysuru: این Mysuru منطقه دولت در حال بررسی گزینه های مختلف برای کنترل COVID-19 گسترش و گزینه ها عبارتند از تحمیل یک مینی مستند در برخی از مناطق از Narasimharaja (N. R.) حوزه که در آن بسیاری از Coronavirus موارد مثبت گزارش شده در روزانه. این مستند تصمیم گرفته خواهد شد پس از مشورت محلی MLA و رهبران.

"برای کنترل گسترش بیماری و برای جلوگیری از كمربند ما در حال انجام یک درب-به-درب نظرسنجی از مناطق در حوزه برای شناسایی بیماران مبتلا به بیماری حاد تنفسی (ساری) و Influenza-Like Illness (ILI). اگر تعداد بیماران زیاد است ممکن است ما تحمیل یک مینی مستند در برخی از مناطق N. R. حوزه به شکستن زنجیره ای گفت:" معاون کمیسر Abhiram G. Sankar این صبح است.

او در صحبت با خبرنگاران در طول سفر خود به دانشگاهی Bhavan کارناتاکا دولت باز دانشگاه (KSOU) در Mandakalli شده است که تبدیل به یک COVID مرکز مراقبت (CCC). Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar بیش از حد بازدید از امکانات این صبح است.

آن است که به نفع مردم و دولت های منطقه است که در نظر گرفتن چنین اقدامات و مردم باید همکاری زمانی که نقشه برداران رفتن به مناطق DC گفت.

DC Abhiram Sankar در ادامه گفت که دفن زمین در نزدیکی تیپو دایره شناخته شده است به عنوان یک محل برای انجام last rites of the dead عنوان هر COVID پروتکل و با توجه به اعتقادات مذهبی. "برای دیگر اعضای جامعه دولت زمین است که یک نیم ساعت سفر از Mysuru شناخته شده است به انجام آخرین مناسک و زمین است محفوظ برای هدف," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن