منطقه وزیر تحت تاثیر قرار بهداشت در MyMUL واحد تولید

میسور/Mysuru: همکاری و Mysuru منطقه مسئول وزیر S. T. Somashekarکه پرداخت یک سفر به MyMUL (Mysuru شیر اتحادیه م

توسط PARINEWS در 22 تیر 1399

میسور/Mysuru: همکاری و Mysuru منطقه مسئول وزیر S. T. Somashekarکه پرداخت یک سفر به MyMUL (Mysuru شیر اتحادیه محدود) واحد تولید در Bannur جاده در شهرستان شب گذشته مورد تحسین قرار گرفته بهداشت حفظ شود در هر بخش از تسهیلات.

او بازرسی بخش های مختلف از جمله جمع آوری شیر واحد ذخیره سازی سرد منطقه و محصولات شیر واحد و بررسی و پاکیزگی و نگهداری بیش از وجود دارد.

او دستور واحد مدیر عامل Ashok به اطمینان حاصل شود که هر کارمند که وارد MyMUL محل نمایش حرارتی از طریق اسکنر و ارائه آنها را با ماسک و sanitisers.

اشاره به این که سلامت و ایمنی MyMUL کارکنان و ناندنی محصولات لبنی مصرف کنندگان به طور یکسان مهم است بیش از حد Somashekar گفت که مقامات باید اقدامات احتیاطی از قبیل حرارتی غربالگری پوشیدن ماسک و نگهداری از فاصله فیزیکی و استفاده از دست sanitisers قبل از کارکنان مشغول کار است.

وی MD به ارسال پیام به هر کس که بهداشت و ایمنی از اهمیت زیادی برخوردار طول COVID-19 بار.

با اشاره به ناندنی محصولات شیر Somashekar گفت که مردم باید از رئيس وار رفتار کردن ناندنی شیر و محصولات آنها به عنوان با کیفیت خوب مطابق با استانداردهای بین المللی.

جذاب و استفاده از ناندنی شیر و دیگر محصولات جانبی از قبیل کشک و کره و روغن حیوانی برای نیازهای روزانه خود گفت که بیشتر مصرف ناندنی محصولات لبنی تشویق کشاورزان است. تاکید بر نیاز به ترویج محصولات محلی او قدردانی MyMUL برای قوام آن در کیفیت و تکنیک های بازاریابی.

MyMUL MD Ashok گفت که MyMUL procures 7.20 لاخ لیتر شیر روزمره از تولید شیر در منطقه است. این سه لاخ لیتر برای شیر لوازم و کشک جلسه محلی تقاضا است. بقیه شیر مورد استفاده برای تولید انواع محصولات لبنی و همچنین برای دیدار با الزامات از خاطرات در بنگلور هر زمان که خواست.

وزیر بازرسی شیر جمع آوری و ذخیره سازی مرکز فریزر, تاسیسات, شیر, کارخانه تولید پودر و دیگر واحدهای تولیدی از MyMUL.

منطقه تعاونی اتحادیه رئیس جمهور H. V. Rajeev و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن