دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او مصرف هیدروکسی کلروکین برای محافظت در برابر COVID-19

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او ضد مالاریا دارو هیدروکسی کلروکین و روي زیرا او معتقد است که ای

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او ضد مالاریا دارو هیدروکسی کلروکین و روي زیرا او معتقد است که این داروها می تواند به جلوگیری از COVID-19.

"در اینجا من شواهد. من تعداد زیادی از مثبت و تماس در مورد آن گفت:" امروز در کاخ سفید میزگرد با مدیران رستوران. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت او شده است مصرف مواد مخدر هر روز به مدت یک هفته و نیم است که او تا به حال نه هر COVID-19 علائم. افراد نزدیک به رئیس جمهور از جمله یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن valets و معاون رئیس جمهور مایک پنس وزیر مطبوعات به تازگی آزمایش مثبت برای ویروس.

هنوز هم وجود دارد هیچ مدرکی وجود ندارد که مصرف هیدروکسی کلروکین می تواند به جلوگیری از کسی که از قرارداد و یا گرفتن بیمار از coronavirus. این یک امکان — تعدادی از گروه های تحقیقاتی در حال اجرا بالینی برای دیدن اگر این دارو می تواند محافظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی که به طور منظم در معرض ویروس از بیمار شدن — اما هیچ داده ای از این مطالعات در دسترس است هنوز.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او پس رهبری خط مقدم کارگران است. "شما نگاهی به پزشکان و پرستاران و بسیاری از آنها در حال بدست گرفتن آن به عنوان یک پیشگیرانه" او گفت:. در حالی که آزمایش های بالینی به دنبال به طور خاص در استفاده از این دارو به عنوان پیشگیری برای کارکنان مراقبت های بهداشتی آن است که هنوز روشن نیست که چگونه بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی در حال مصرف مواد مخدر است. عوارض هیدروکسی کلروکین شامل آسیب به بخشی از چشم تهدید کننده حیات قلب, اثرات و ضعف عضلانی.

مغلوب ساختن پیشی جستن هفته را صرف ترویج هیدروکسی کلروکین به عنوان یک درمان برای COVID-19. دولت او گزارش دادند و غذا و دارو و پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار به اجازه استفاده از این دارو برای COVID-19 خارج از بیمارستان بر اساس شواهد ناچیز. در حالی که آمار اولیه نشان داد که هیدروکسی کلروکین ممکن است کمک به برخی از بیماران مطالعات اضافی در بر داشت که آن را به صرفه و می تواند عوارض جانبی خطرناک به خصوص در افراد با علائم شدید. مغلوب ساختن پیشی جستن متوقف شعار دارو پس از آن داده شد به اطلاع عموم. در مارس FDA هشدار داد در برابر استفاده از مواد مخدر برای COVID-19 در خارج از بیمارستان و یا یک کارآزمایی بالینی است.

در حالی که تهمت می گوید که او مصرف هیدروکسی کلروکین و روي است که نمی توان به طور مستقل تایید نشده است. تمام کرده است کلمه اش و نه کاخ سفید شده است منابع قابل اعتماد از اطلاعات در این بیماری همه گیر. در میان چیزهای دیگر تهمت صرف است همه گیر عموم معرفی استراتژی درمان برای COVID-19 مبتنی بر شواهد محدود. در اواخر ماه آوریل او به نظر می رسد نشان می دهد که Lysol تزریق می تواند به درمان این بیماری است. هیچ درمان ثابت شده است به طور موثر درمان یا جلوگیری از COVID-19.

در زمان انتشار بیش از 90 ، 000 نفر در ایالات متحده از این بیماری فوت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب