'نمی stigmatise Coronavirus بيماران

DC Abhiram Sankar رونمایی 60-پا هنری 'Sambhavami Yuge Yuge' در Rangayana میسور/Mysuru: معاون کمیسر Abhiram G.

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

DC Abhiram Sankar رونمایی 60-پا هنری 'Sambhavami Yuge Yuge' در Rangayana

میسور/Mysuru: معاون کمیسر Abhiram G. Sankar پرده برداری از 'شکست تاج سری آثار هنری' با عنوان 'Sambhavami Yuge Yuge که تواریخ منشاء COVID-19 و جهانی خود را گسترش در Rangayana محل در شهر دیروز. این آثار هنری به تصویر می کشد موضوع 'Kalinga Mardhana توسط لرد کریشنا' تشبیه آن به مقابله با از "کوروناویروس" توسط تاج رزمندگان.

صحبت پس از رونمایی از آثار هنری و felicitating تاج رزمندگان Abhiram Sankar گفت: "هیچ کس نمی داند زمانی که این بیماری همه گیر به پایان خواهد رسید. همه ما می توانید انجام دهید این است که در صورت وضعیت با هم شجاعانه با آگاهی و شفقت است."

"ما نیاز به دلسوز نسبت به قربانیان Coronavirus. شده اند وجود دارد گزارش ها از گسترش عفونت دوباره در چین است. ترس است و نه یک راه حل. به جای آن ما نیاز به گرفتن تمام اقدامات احتیاطی در مورد امنیت شخصی" او گفت:.

"وجود دارد یک ننگ اجتماعی مرتبط با بیماری های عفونی. در زمانهای گذشته پس از شیوع هر گونه بیماری همه گیر آلوده افراد مجبور به اقامت در خارج از روستا می باشد. حتی HIV و جذام بيماران تبعیض به عنوان به خوبی. هیچ کس استفاده می شود به صحبت کردن با آنها. در حال حاضر Coronavirus مثبت بیماران نیاز به خانه قرنطینه برای جلوگیری از جامعه انتقال اما هنگامی که آنها در حال درمان و مرخص ما باید ضمیمه همان انگ به آنها. اگر چه هر یک از اعضای خانواده خود آلوده می شود ؟ بنابراین انسانی و همدلانه" او گفت:.

هنر قوی و متوسط برای ایجاد آگاهی

"هنر قوی و متوسط برای ایجاد آگاهی در مورد تاج. هنر نیز باید مورد استفاده قرار گیرد برای ایجاد آگاهی در مورد ازدواج کودکان سرقت و دیگر جرایم است. سوء استفاده از این وضعیت از مستند فرزند ازدواج در حال انجام است. آگاهی مهم است که در این زمینه نیز هست. تئاتر باید digitalised" او پیشنهاد شده است.

Rangayana مدیر Addanda C. Cariappa که صحبت در مناسبت تمجید از تلاش همه تاج رزمندگان که در حال مبارزه با این بیماری همه گیر در خط مقدم.

Felicitation: تاج رزمندگان از جمله Pourakarmika Pallamma پلیس پاسبان Suresh ببو جامعه سلامت افسر Deepu, Shivaprasad منطقه COVID بیمارستان افسر پزشکی دکتر Madhukumar و دکتر Kavita منطقه عفونی, بیماری های واحد کنترل شد تکيه به مناسبت.

سرپرست معاونت موسیقی تیم اول دانشگاه یا دانشکده ، Nagesh V. Bettakote منطقه بررسی سلامت افسر دکتر Shivaprasad مشترک مدیر Rangayana V. N. Mallikarjunaswamy و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن