هشت سال برای Vasanthanagar طرح اما امکانات اولیه هنوز هم یک سراب !

ساکنان زندگی در میان کمبود آب سرشار آزمونهای تشخیصی بد جاده ها و پارک های توسعه نیافته میسور/Mysuru: هیچ صلح ا

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

ساکنان زندگی در میان کمبود آب سرشار آزمونهای تشخیصی بد جاده ها و پارک های توسعه نیافته

میسور/Mysuru: هیچ صلح از ذهن برای ساکنان هر چند آنها صرف lakhs روپیه در خرید سایت طراحی و توسعه توسط Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) در Vasanthanagar در Bannur جاده ها در اینجا.

هر چند هشت سال گذشت از تشکیل Vasanthanagar ساکنان هنوز هم در مواجهه با مشکلات آب زیرزمینی زهکشی (UGD) سیستم جاده ها بد و توسعه نیافته پارک در میان مسائل دیگر.

این MUDA در سال 2005 برنامه دعوت از عموم مردم و توزیع بیش از 2000 سایت های اندازه گیری 20×30, 30×40 و سایر ابعاد در Vasanthanagar. وجود دارد صدها نفر از مردم ساکن در بیش از 300 خانه های ساخته شده در این منطقه که هنوز محروم از امکانات اولیه. هر چند تضمینی ساخته شد به MUDA مقامات پس از هشت سال خود را درخواست کاهش یافته است در گوش کر.

نوشیدن آب یک مشکل عمده

صحبت کردن به ستاره میسور Vasanthanagar (MUDA) ساکنان رفاه انجمن رئیس جمهور n. t. Vasudevaiah گفت که هر چند MUDA غرق شده بود borewells به ارائه آب به منطقه borewells تبدیل شده اند بی فایده است و با توجه به زیر استاندارد خط لوله کار می کند, لوله های شکسته در بسیاری از مکان ها. با وجود نوشیدن آب بودن عرضه از طریق تانکر های آن کافی نیست و گاهی اوقات تانکر نمی رسند, او گفت:.

زیر استاندارد کار می کند

Vasudevaiah ادعا که زیر استاندارد توسعه کار گرفته شد تا در Vasanthanagar و افزود که فاضلاب تولید شده از 300 خانه است نه جریان یکنواخت در زهکشی زیرزمینی (UGD) سیستم و در نتیجه UGD مسدود شدن فاضلاب و آب سرشار از منهول و جریان به اصطلاح جاده ها در محل. چه اتفاقی می افتد اگر بیشتر خانه ها می آیند تا در منطقه از او پرسید.

در ادامه او گفت که UGD خطوط گذاشته شد فقط برای اسم و فاضلاب آب روان در درن.

توسعه نیافته پارک

Vasanthanagar به پارک در دو مکان که کمی توسعه یافته اما حفظ نمی شود و در نتیجه رشد بیش از حد علف های هرز و بوته. این باعث شده است تا در چند مهمانی در پارک ها با مصرف الکل و ایجاد مزاحمت. پارک ها نیز تبدیل به یک محل برای دزد برای مخفی کردن و ساکنان مجبور به بستن درهای خانه های خود را باقی می ماند و در داخل خانه, او گفت:.

اسم جاده

به جز جاده های مهم تقریبا همه جاده ها باید آسفالته. از آن بدتر در طول باران به عنوان یکی نمی تواند سفر در این حفره پر از جاده ها بدون سقوط و مجروح شدن. کوچک باران باعث می شود آب به راکد در مقابل خانه ها به عنوان تقریبا همه طوفان آب تخلیه مسدود شده با توجه به رشد علف های هرز.

Vasudevaiah گفت که با وجود مشکلات تامین برق به این منطقه و بسیاری از جاده های فاقد چراغ های خیابان. او گفت: هر چند از آن شده است پنج سال پس از خانه ها ساخته شد یک یا مشکل دیگر سطوح و روزانه اضافه شده است که هر زمان که او می رود به سمت MUDA اتاق سمت او هرگز فراموش نمی کند به دادن دادخواست به مقامات با یک درخواست به حق مجموعه ای از مشکلات ساکنان.

پرداخت مالیات بر املاک

Vasudevaiah گفت که خانه اش سومین ساختمان در Vasanthanagar و او می پردازد تومان. 5,600 به عنوان مالیات بر ملک در هر سال است. علاقه نشان داده شده توسط مقامات در حالی که از دریافت مالیات است همان وقتی که می آید به ارائه پایه امکانات Vasudevaiah گفت و افزود که هیچ آب وجود دارد در borewells و هر چند ترانسفورماتور نصب شده در مکان های مختلف به آنها متصل هستند. هر کار ناقص است و در منطقه او rued.

یک مشکل جدی وجود دارد برای نوشیدن آب در این منطقه یکی دیگر از ساکنان Mahadevu ادعا. او گفت که نوشیدن آب است که عرضه می شود به درستی و افزود که وجود دارد 300 خانه های آب آشامیدنی عرضه می شود از طریق یک تانکر. زمانی که ساکنان شکایت کرده است که این کافی نبود آب آشامیدنی در حال حاضر عرضه شده از طریق دو تانکر گفت و پرسید که آیا دو تانکر زیاد نوشیدن آب کافی بود برای صدها نفر از ساکنان این منطقه است.

MUDA کمیسر واکنش نشان می دهد

MUDA کمیسر D. B. Natesh اذعان کرد که وجود مشکل در تامین آب آشامیدنی در Vasanthanagar و ساکنان منطقه شده اند شکایت در مورد آن اغلب. یک نظرسنجی مربوط به مشکلات ساکنان Vasanthanagar برداشته خواهد شد تا برای حل آنها به زودی پس از برگزاری بحث و گفتگو با مقامات او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن