Elon Musk را تهدید می کند به حرکت تسلا از کالیفرنیا

پس از آالمدا کانتی مقامات بهداشت هشدار داد تسلا در برابر بازگشایی آن در کالیفرنیا کارخانه اتومبیل دیروز مدیر ع

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

پس از آالمدا کانتی مقامات بهداشت هشدار داد تسلا در برابر بازگشایی آن در کالیفرنیا کارخانه اتومبیل دیروز مدیر عامل شرکت Elon Musk توییتی که امروز این شرکت شکایت خواهد این شهرستان و انتقال مقر خود به خارج از دولت است.

"تسلا است که پر کردن طرح دعوی در دادگاه در برابر آالمدا کانتی بلافاصله" مشک " در توییتر. "این غیرمنتخب & نادان 'موقت افسر بهداشت' از گردشگاه عمومی اقدام بر خلاف فرماندار, رئیس جمهور, قانون اساسی ما آزادی & فقط ساده حس مشترک!"

مشک شده است از منتقدان coronavirus مستندات و گفت: در این شرکت در آوریل 29, درآمد تماس که چنین محدودیت بودند "فاشیستی" است و نه دموکراتیک. "ما کمی نگران بودن قادر به از سرگیری تولید در منطقه خلیج است و باید به عنوان یک خطر جدی," مشک گفت.

تسلا اعلام کرد قصد دارد برای از سرگیری "عملیات محدود" در آن فرمونت تسهیلات دیروز که بازگرداندن حدود 30 درصد از نیروی کار خود را. اما مقامات در آالمدا کانتی که در آن فرمونت واقع شده است دیروز گفت که آن را هنوز هم در زیر یک سرپناه در محل سفارش و تسلا نیست دیدار با معیارهای خود برای بازگشایی شده است. "ما نمی گفت که آن را مناسب برای حرکت به جلو" گفت: اریکا پان آالمدا کانتی سلامت افسر با توجه به بلومبرگ.

فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom روز پنجشنبه گفت که دولت در سطح ارشاد و اجازه تولید به سر برخی از تولید نیست جایگزین شهرستان در سطح محدودیت. این شرکت تا به حال unsucessfully سعی بر این باورند که تسلا را تولید باید در نظر گرفته شود زیرساخت های حیاتی.

فریمونت کارخانه تسلا که در آن مونتاژ آن مدل 3 مدل S مدل X مدل Y وسایل نقلیه به طور موقت بسته مارس 23rd مطابق با پناهگاه در محل سفارش. تسلا کاهش پرداخت برای همه ما حقوق و مزایای کارکنان به عنوان از آوریل 13th قرار داده و اکثر کارگران ساعتی که نمی تواند کار از راه دور در پرداخت کردند. چه اتفاقی می افتد به حدود 10 ، 000 کارگران در فریمانت گیاه اگر تسلا بودند به حرکت در عملیات خارج از دولت به عنوان مشک توییتی مشخص نیست.

هر دو تسلا و مشک حل و فصل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار در سال 2018 بیش از مشک است توییتهایی دربارهی مصرف تسلا خصوصی. سپس در سال 2019 را از نظر حل و فصل شد renegotiated. تحت شرایط جدید یک شرکت وکیل باید تایید مشک را توییتهایی دربارهی بخش های خاصی از تسلا کسب و کار قبل از مشک آنها را می فرستد. که شامل هر گونه اطلاعیه که باعث پر کردن فرم 8-K استفاده شده است که برای اعلام برنامه ریزی مواد رویدادها به SEC. همانطور که از نوشتن این تسلا ثبت نکرده 8-K در مورد مشک را پیشنهاد کارخانه حرکت می کند.

تسلا و آالمدا کانتی را بلافاصله بازگشت درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن