سرویس ایمیل با سلام فروش دو نامه آدرس ایمیل برای $999 یک سال

با سلام به تازگی اعلام کرد که سرویس ایمیل یک محصول منحصر به فرد بر روی آن تخته سنگ از ارائه: نادر و منحصر به ف

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

با سلام به تازگی اعلام کرد که سرویس ایمیل یک محصول منحصر به فرد بر روی آن تخته سنگ از ارائه: نادر و منحصر به فرد دو یا سه نامه آدرس ایمیل مانند ok@hey.com یا fun@hey.com برای مثال (یا شاید فقط حروف اول اسم خود را). اما آن را به شما هزینه.

همانطور که متوجه شده در توییتر و تایید شده توسط David Heinemeier Hansson از بنیانگذاران هی شرکت مادر Basecamp هی نظر این آدرس کوتاه "حق بیمه" و ارزش پول اضافی. دو نامه آدرس آن خواهد بود 999 دلار در سال است. برای سه-نامه یک هزینه قطره به 375 دلار در سال است. هر کس دیگری که نشانه برای دوست عزیز که هنوز هم در دعوت-تنها فاز تا زمانی گسترده تر راه اندازی در ماه آینده می تواند به سادگی انتخاب یک چهار حرفی و یا دیگر آدرس ایمیل و پرداخت استاندارد 99 دلار در سال است.

Hansson جوک که حق بیمه خود را به آدرس ارائه شده است که چگونه آن را کمک خواهد کرد که پرداخت این مبلغ پول آن را شکافته بیش از به دست آوردن Hey.com دامنه در سال گذشته قبل از راه اندازی. در حالی که ممکن است کاملا درست است Hansson آیا لینک به یک پست وبلاگ مفصل در مورد روند دستیابی به آن دامنه از آنلاین تصویری کارشناس بازاریابی Dane طلایی. آن را به نظر می رسد شامل قابل توجهی معامله که شخص Basecamp از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Jason سرخ شده با عنوان "عصبی مقدار از پول" با توجه طلایی نبود دامنه چمباتمه و در واقع با استفاده از سایت و نام تجاری برای کسب و کار شخصی.

اگر شما می خواهید به برخی از پاپ — در صورتی که شما در نظر بگیرید برخی از نور ریاضی و کسب و کار پیش بینی های سرگرم کننده — شما می توانید سعی کنید برای محاسبه چقدر پول Basecamp ممکن است قادر به خاموش کردن این حق بیمه, آدرس فرض هر یک مدال دیگر به اندوخته.

وجود دارد صدها نفر از ترکیبات بالقوه از دو نامه آدرس و این که اگر شما از حذف شماره. به صورت سه حرف آن جهش به ده ها هزار نفر. که می تواند برخی از جدی درآمد. بیایید فرض کنیم 100 نفر خرید دو نامه, آدرس 5000 نفر خرید سه حرف آنهایی که پس از آن دیگر 25,000 مردم پرداخت استاندارد 99 دلار در سال است. که بیرون می آید به نزدیک به 4.5 میلیون دلار سالانه کسب و کار. که بیش از حد بد نیست حتی اگر هی شروع می شود و باقی مانده محصول تو رفتگی در دیوار. (سرخ شده گفت: در آستانه او خوشحال خواهد بود اگر هی جذب 100,000 مشتریان پرداخت.)

ما می توانیم فرض کنیم حداقل برخی از آنهایی که محبوب تر خواهد شد و در واقع گرفته شده که هی در جریان بوده است برای سال در حال حاضر و حتی قبل از دیروز در اطلاعیه ای در میان بیشتر صحبت در مورد ایمیل جدید ارائه دهندگان خدمات در سال است. اگر هر چیزی, آن را خوب ابزار بازاریابی است. سلام یک براق جدید ارائه دهنده ایمیل که هنوز در تلاش برای نوآوری در یک فضای اکثر مصرف کنندگان به طور فعال ترس و دیده نشده یک رمان تغییر در رویکرد در سال های خارج از گاه به گاه جدید از ویژگی های جی میل یا هر ProtonMail آشپز. شنیدن در مورد آن آدرس های منحصر به فرد می تواند حداقل در برخی از مشتریان جدید که ممکن است در غیر این صورت هرگز شناخته شده هی وجود داشته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن