حماسه مدیر عامل تیم Sweeney می گوید مبارزه با اپل است در مورد 'آزادی های اساسی از تمام مصرف کنندگان و توسعه دهندگان'

حماسه بازی مدیر عامل تیم Sweeney صادر کرده است یک سری از نظرات عمومی در حساب توییتر شخصی خود را در مورد مبارزه

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399

حماسه بازی مدیر عامل تیم Sweeney صادر کرده است یک سری از نظرات عمومی در حساب توییتر شخصی خود را در مورد مبارزه قانونی خالق Fortnite آغاز شده با اپل دیروز، پس از حذف ساز آی فون از بازی از فروشگاه App. در موضوع چهار قسمتی، اسونی می گوید که مبارزه به پول نیست. بلکه او می گوید حماسه برای "آزادی های اساسی همه مصرف کنندگان و توسعه دهندگان" مبارزه می کند.

"در ابتدایی ترین سطح، ما برای آزادی افرادی که گوشی های هوشمند را خریداری کرده بودند برای نصب برنامه ها از منابع انتخاب خود، آزادی سازندگان برنامه ها برای توزیع آنها را به عنوان آنها را انتخاب کنید، و آزادی هر دو گروه برای انجام کسب و کار به طور مستقیم مبارزه می کنند، "Sweeney tweeted. "استدلال مخالف اصلی این است: 'نشانگرهای گوشی هوشمند می توانند هر کاری که می خواهند انجام می دهم. اين يه تصور وحشتناکه ما همه حقوق داریم و باید برای دفاع از حقوق مان در برابر هر کسی که آنها را انکار می کرد مبارزه کنیم. حتی اگر این به معنی مبارزه با یک شرکت محبوب مانند اپل باشد."

دیروز، حماسه تنظیم عملکرد عمومی محاسبه طراحی شده برای برجسته کردن آنچه که ادعا می کند شیوه های انحصاری اپل ادعا می شود. حماسه می گیرد با بهره برداری اپل از فروشگاه App و قوانین ی که توسعه دهندگان نوار از استفاده از سیستم های پرداخت شخص ثالث که دور می زنم استاندارد بازار 30 درصد کاهش، و همچنین محدودیت های ممنوع توسعه دهندگان از توزیع نرم افزار به طور مستقیم به مصرف کنندگان.

این دشمنی زمانی آغاز شد که توسعه دهنده بازی سیستم پرداخت خود را به نسخه های iOS و آندروید فورتنیت پیاده سازی کرد. هنگامی که اپل (و بعد در گوگل) حذف برنامه برای نقض دستورالعمل های توسعه دهنده خود را، حماسه راه اندازی یک کمپین رسانه های اجتماعی انفجاری تحت پرچم #FreeFortnite، کامل با شکایت قانونی 62 صفحه و طرح دعوی در دادگاه علاوه بر ویدیو parodying اپل یاد یاد "1984" مکینتاش آگهی که در یوتیوب زندگی می کنند و در داخل جهان از فورتنیت خود بازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن