eSkootr با سرعت بالا الکتریک روروک مخصوص بچه ها مسابقه سری راه اندازی در سال 2021

یک گروه از فرمول یک و فرمول E رانندگان است که با شروع یک مسابقه جدید سری که گودال رقبا علیه یکدیگر در فوق العا

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

یک گروه از فرمول یک و فرمول E رانندگان است که با شروع یک مسابقه جدید سری که گودال رقبا علیه یکدیگر در فوق العاده سریع سفارشی ساخته شده اسکوتر برقی. سری — دوبله "برقی روروک مخصوص بچه ها قهرمانی" یا "eSkootr" — قرار است به راه اندازی در سال 2021 و راه اندازی ویدئو نشان می دهد سواران صیقل با برس گردان از طریق خیابان های شهرستان در Tron-وسایل نقلیه سبک و مطابق با نئون-لهجه دنده.

وجود دارد متاسفانه چند جزئیات دیگر در مورد این سری دوست دارم که چگونه آن را در حال تامین و یا که رقبا خواهد بود. همه سازمان دهندگان می گویند این است که "دسته استطاعت حذف بالا مانع ورود دیده می شود در بسیاری دیگر از سری motorsport و همه کاره بودن آن به معنی این سری می تواند به استخدام از یک واقعا متنوع مقطع از رقبا از جمله مسابقه و رانندگان و دوچرخه سواران skaters اسکی موتورسواران و حتی esports روروک مخصوص بچه ها."

هر کس از رقابت خواهد بود با قرار دادن خود در یک قابل ملاحظه ای مخاطره آمیز است اگر به عنوان اسکوتر گفته رفتن به قادر به ظالمانه بالا سرعت حدود 100 کیلومتر در ساعت (حدود 62 مایل در ساعت). آنها خواهد شد از ویژگی های بزرگ از سیستم عامل های قدیمی لاستیک و تعلیق کامل به منظور رسیدگی به رفتن که سریع حداقل با توجه به راه اندازی ویدئو. اما این نوع از سرعت حمل خطر بزرگ حتی با یک هدف ساخته شده نقلیه و بالا-لایه محافظ دنده. که این اسکوتر را از سازمان می گویند که "در حال حاضر در حال همکاری با یک شناخته بالا-ارائه دهنده فن آوری" ساخت آنها خواهد شد "نشان می دهد نمونه بعد از این سال" اگر آنها نمی, نام شرکت.

ماموریت پشت سری آهنگ های بسیار نزدیک به آن از فرمول E تمام برقی و مسابقه ای سری است که در سال 2014. فرمول E است که نه فقط در مورد هل دادن مرزهای برق خودرو عملکرد. تقریبا همه از آن مسابقه در حال اجرا به طور موقت در خیابان مدارات در برخی از جهان بزرگترین شهرستانها با هدف ترویج انرژی پاک تکنولوژی در مکان های که در آن مورد نیاز است.

همان می رود برای eSkootr:

در هر محل شهر سری به ارمغان خواهد آورد با هم نمایندگانی از دولت و صنعت و جامعه مدنی برای کمک به تعریف سیاست ها و شیوه های به ساخت پایدار و تحویل چشم انداز آینده حمل و نقل شهری.

آن را نشان می دهد که مناطق پرجمعیت می تواند کارآمد ساخت حفاظت پایدار شهرستان شبکه های که در آن escooters, ebikes و دوچرخه همه فضا با هم.

و آن را معرفی تازه و تحرک چشم انداز به شهر مسافران که دهه را صرف رفت و آمد مسدود و متراکم مسیرهای موتور ماشین.

این چشم انداز مشترک باید به عنوان جای شگفتی نیست به فرمول E طرفداران به عنوان یکی از eSkootr سازمان است فصل 3 قهرمان لوکاس دی گراسی. آئودی تیم راننده بود و کلام در فرمول E از زمین در خدمت به عنوان راننده تست و بعد از آن به عنوان بزرگترین سفیر نام تجاری. در حال حاضر او را به انجام همین کار را برای این روروک مخصوص بچه ها جدید سری.

این امکان وجود دارد که eSkootr نژادها می تواند اجرا بر روی فرمول E خیابان مدارات به عنوان یک نوع از پشتیبانی سری هر چند سازمان را بگو که به صراحت در اعلام. فرمول E به مدت طولانی به دنبال یک حمایت مستمر کلاس برای کمک به پر کردن آن همه-در-یک-روز مسابقه برنامه. در فصل 1 که حافظه اشغال شده بود مدرسه "سری" که ویژه دانش آموزان ساختمان و مسابقه کوچک اتومبیل های برقی در اندازه کامل خیابان مدارهای. مستقل مسابقه سری به نام Roborace قرار بود در نهایت بیش به عنوان undercard هر چند که تلاش های جهش یافته و Roborace در حال حاضر بیشتر از آن چیزی که خود (و نیز گروگان دی Grassi).

جگوار که رقابت در فرمول E, سازمان, حمایت, سری ساخته شده از I-سرعت برق Suv ها برای دو فصل گذشته. اما این سری گرفتن تبر این سال به لطف COVID-19 بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن