همه چیز ما در مورد تماس با وظیفه می دانیم: جنگ سرد عملیات سیاه, راه اندازی نوامبر 13th

قسط بعدی Activision از وظیفه ، تایید هفته گذشته به احیای توسعه دهنده Treyarch فن مورد علاقه سری عملیات سیاه و

توسط PARINEWS در 5 شهریور 1399

قسط بعدی Activision از وظیفه ، تایید هفته گذشته به احیای توسعه دهنده Treyarch فن مورد علاقه سری عملیات سیاه و سفید ، کار خود را قطع برای آن داشته باشد. عنوان پس از جنگ مدرن Modern Warfareسال گذشته ، موفق ترین بازی COD در تاریخ حق رای دادن ، و در انجام این کار آن را به شکاف به Activision همیشه در حال تحول آزاد به بازی نبرد رویال Warzone در حالی که همچنین bridging شکاف بین کنسول های فعلی و نسل بعدی.

اما تیم ها در استودیو بازی Treyarch ، توسعه دهنده COD دیرینه ، و همکار Activision زیرمجموعه ریون نرم افزار ، تصور کرده اند که چه برای تلفن های موبایل مانند یک طرح بسیار بلند پروازانه -- و اگر آنها آن را بکشند ، حرکت بی اندازه جنگ مدرن ساخته شده برای طولانی مدت اول شخص حق رای دادن تیرانداز ممکن است به خوبی ادامه سال به آینده است.

در یک جلسه توجیهی با مطبوعات در اوایل این ماه، نمایندگان استودیو ما را از طریق چگونه سیاه Ops جنگ سرد ساختار راه می رفت. این یک کمپین زرق و برق دار، به سبک هالیوود تک بازیکن، یادآور راه اندازی مجدد جنگ مدرن سال گذشته داشته باشد. همچنین وجود خواهد داشت امضای سری حالت های چند نفره، دوباره طراحی شده و نیشگون گرفتن به اتاق Treyarch و ریون برای ساخت در آنچه بی نهایت وارد ایجاد شده، در کنار حالت زامبی احیا شده است. و همه آن را از طریق Warzoneمتصل خواهد شد ، که برای بازیکنان Black Ops Cold War COD موجود زندگی می کنند و لینک همراه با کسانی که بلند کردن عملیات سیاه جنگ سرد ، صرف نظر از اینکه چه پلت فرم آنها تصمیم به بازی آن را در.

سیاه Ops جنگ سرد قرار است در تاریخ 13th نوامبر برای دستگاه های فعلی ژنرال راه اندازی, Activision اعلام امروز, با نسخه های تایید شده برای پلی استیشن 5 و ایکس باک ایکس سری X آینده "تعطیلات 2020." این شرکت همچنین فروش $69.99 بسته نرم افزاری متقابل جنس — $10 بیش از نسخه استاندارد — با دسترسی به نسخه ای از بازی در PS4 / PS5 و ایکس با وان / ایکس باک سری X.

در اینجا یک فرار کامل از آنچه که ما در حال حاضر می دانیم.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن