همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد کوروناویروس

کارشناسان بهداشت عمومی در سراسر جهان در حال تقلا به درک, آهنگ و حاوی یک ویروس جدید است که به نظر می رسد در ووه

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

کارشناسان بهداشت عمومی در سراسر جهان در حال تقلا به درک, آهنگ و حاوی یک ویروس جدید است که به نظر می رسد در ووهان چین در آغاز دسامبر 2019. سازمان بهداشت جهانی (WHO) به نام این بیماری ناشی از ویروس COVID-19 که منابع این نوع از ویروس و سال آن پدید آمده است. که اعلام کرد که این ویروس یک بیماری همه گیر.

آستانه است به طور منظم به روز رسانی این صفحه را با تمام آخرین اخبار و تجزیه و تحلیل.

شما می توانید ببینید که چگونه بسیاری از موارد از این بیماری گزارش شده در این نقشه. اکثر این بیماری در ابتدا در چین جایی که این ویروس برای اولین بار پدید آمده است اما میزان موارد جدید وجود دارد تقریبا متوقف شده است. در حال حاضر وجود دارد چند بار بیشتر موارد خارج از چین از وجود دارد در داخل آن در ارتفاع شیوع. زیادی وجود دارد شیوع این بیماری در مکان های متعدد از جمله برزیل و هند بریتانیا و ایالات متحده که در حال حاضر بدترین شیوع هر کشور در جهان است.

به عنوان این داستان مهم همچنان به آشکار شدن امید ما این است که پاسخ به تمام سوالات خود را به عنوان کار مردم به درک این ویروس و شامل گسترش آن.

فهرست مطالب

کجا virus از آمده است ؟

در پایان ماه دسامبر مقامات بهداشت عمومی از چین به اطلاع سازمان بهداشت جهانی که آنها تا به حال یک مشکل: یک ناشناخته ویروس جدید بود و باعث ذات الریه-مانند بیماری در شهر ووهان. آنها به سرعت مشخص شد که این یک کروناویروس و آن را به سرعت در حال گسترش از طریق و خارج از ووهان.

Concern In China As Mystery Virus Spreads

Coronaviruses شایع در حیوانات از همه نوع و آنها گاهی اوقات می تواند تکامل را به اشکال است که می تواند انسان را آلوده سازد. پس از شروع قرن, دو, دیگر coronaviruses شروع به پریدن کرد به انسان باعث شیوع سارس در سال 2002 و شیوع بیماری MERS در سال 2012.

دانشمندان فکر می کنم این ویروس جدید برای اولین بار شد قادر به پریدن به انسان در آغاز ماه دسامبر است. آن را در ابتدا به نظر می رسید مانند ویروس آلوده مردم در غذاهای دریایی بازار در ووهان و گسترش وجود دارد. اما یک تحلیل اولیه مورد از این بیماری منتشر شده در ژانویه 24th, یافت می شود که برای اولین بار از بیمار به بیمار نمی باید هر گونه تماس با بازار است. کارشناسان هنوز در تلاش برای ردیابی شیوع بازگشت به منبع آن است.

نوع حیوانی ویروس نشات گرفته از این است که روشن نیست اگر چه یکی از تجزیه و تحلیل نشان داد که توالی ژنتیکی این ویروس جدید است که 96 درصد یکسان به یک coronavirus موجود در خفاش. هر دو سارس و MERS سرچشمه در خفاش ها.

که در آن است را گسترش?

این ویروس در حال گسترش در سراسر جهان است.

اگر چه آن سرچشمه در چین کشور در زمان اقدام تهاجمی در آغاز شیوع تعطیل حمل و نقل در برخی از شهرستانها و تعلیق کرد. مقامات جداسازی افراد بیمار و به شدت دنبال تماس های خود را, و تا به حال یک شبکه اختصاصی بیمارستان برای آزمایش ویروس.

کشورهایی مانند نیوزیلند و ژاپن و کره جنوبی و آلمان را با موفقیت کاهش بیماری همه گیر. آمریکا است و در حال حاضر کانون بحران است. این موارد بیشتر از هر کشور در جهان است.

اوایل نقاط درون ما شامل یک خانه سالمندان در واشنگتن; New Rochelle, نیویورک; شهر نیویورک و بوستون منطقه که در آن گسترش بیماری در یک کنفرانس. در حال حاضر شیوع بیماری تسریع در فلوریدا و آریزونا و Alabama.

چه خطرناک است این ویروس ؟

در آن طول می کشد اطلاعات در مورد چگونه شدید یک بیماری است و چگونه به راحتی آن را گسترش می تواند به تعیین که چگونه "بد" می توان آن را. اپیدیولوژی اغلب استفاده از این ابزار برای ارزیابی گونه های جدید از آنفولانزا برای مثال:

اگر بیماری بسیار شدید (و کشته شدن تنها درصد کمی از مردم) اما آن را به شدت انتقال آن هنوز هم می تواند ویرانگر باشد. به راحتی منتقل می شود, بیماری هایی که را می کشد درصد کمی از مردم آن را آلوده هنوز هم می تواند علت بسیاری از مرگ و میر دقیقا به این خاطر که بسیاری از مردم بیمار.

که به نام بیماری های ناشی از کوروناویروس COVID-19 — "شرکت" و "ششم" برای کوروناویروس "d" بیماری ها و "19" برای این سال که به این بیماری پدید آمده است.

COVID-19 بیماری جدی است و آن را بسیار خطرناک تر از آنفولانزا. یکی از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) طرح نشان می دهد که بین 160 به 214 میلیون نفر خواهد بود آلوده در ایالات متحده و بین 200,000 و 1.7 میلیون نفر می میرند. که نمی تواند به حساب اقدامات صورت گرفته برای کاهش شیوع ،

علائم COVID-19 باید در محدوده خفیف مانند کسانی که در سرد شدید. حدود 80 درصد از تایید موارد خفیف هستند و نیازی به بستری شدن در بیمارستان — حداقل 80 درصد از موارد است که ما در مورد می دانیم. آن را هنوز هم ممکن است که وجود دارد بیشتر موارد خفیف بیماری که نیست, پرچم, که, کوچک, درصد از موارد که شدید هستند. در حدود 15 درصد از مردم از بیماری شدید است به اندازه کافی که آنها نیاز به بستری و حدود 5 درصد از موارد بسیار مهم هستند. به نظر می رسد در حدود نیمی از افراد مبتلا به موارد انتقادی از این بیماری می میرند از آن است.

تا کنون کارشناسان می گویند که حدود 1 درصد از افرادی که بیمار با COVID-19 خواهد مرد اگر آن را خیلی زود برای مطمئن شوید که چگونه اغلب کشنده است. تعداد کسانی که ممکن است تغییر به عنوان شیوع پیشرفت و متفاوت خواهد بود در مکان های مختلف بسته به جمعیتی از مردم. در مقایسه با 14 تا 15 درصد از افرادی که بیمار از آمريکا درگذشت.

گروه های مختلف مردم هستند بیشتر در معرض خطر داشتن یک مورد شدید از بیماری یا مرگ ناشی از آن است. بیشترین مرگ و میر در این بیماری شده اند و در افراد مسن و کسانی که در زمینه مسائل مربوط به سلامت مانند بیماری های قلبی و فشار خون بالا و دیابت. در آن گروه از افراد بیشتر در معرض خطر مرگ است. حدود 14 درصد از مردم بیش از سن 80 که بیمار خواهد مرد ،

چگونه به راحتی می توانید این ویروس گسترش یابد ؟

این ویروس به سرعت در حال حرکت. جدید کروناویروس به سرعت گسترش می یابد موجود در محیط مانند الماس شاهزاده کشتی کروز.

شواهد اولیه نشان داد که مانند دیگر coronaviruses ویروس جهش بین افرادی که در تماس بسیار نزدیک با یکدیگر است. همچنین احتمالا گسترش می یابد هنگامی که یک فرد آلوده عطسه یا سرفه. سرفه و عطسه تولید کمی قطرات ترشحات و بزاق. اگر این قطرات آن را به فرد دیگری چشم و دهان و یا بینی آنها می شوند. ویروس ها در آن کمی قطرات همچنین می توانید سقوط و بر روی سطوح مانند جداول و یا دستگیره های درب — اگر کسی لمس است که سطح و لمس خود را به چشم و دهان و یا بینی آنها نیز می شوند.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که این ویروس می تواند معطل سطوح از جمله پلاستیک و استیل ضد زنگ برای چند روز است که چرا از آن مهم است برای تمیز کردن کانتر دستگیره های درب و جاهای دیگر مردم را لمس کنید به طور منظم. این ویروس به نظر نمی رسد به ماندن عفونی روی مقوا برای بیش از یک روز پس از بسته باید نسبتا امن است.

دانشمندان هنوز در تلاش برای کشف کردن چگونه قطرات کوچک حاوی ویروس می تواند معطل در هوا اگر یک فرد بیمار سرفه یا عطسه و یا زمانی که آنها تنفس و یا صحبت کردن. آنها می دانند که برخی از اقدامات انجام شده در این بیمارستان می تواند اسپری ویروس به هوا که در آن معطل می تواند برای چند ساعت به همین دلیل است که آن را بسیار مهم برای پزشکان و پرستاران انجام این روش به ماسک که می توانید آن را فیلتر کردن. اما هنوز روشن نیست که چقدر ویروس باقی می ماند در هوا به طور معمول بدون آن مصنوعي مداخله.

ما همچنین نمی دانم زمانی که مردم با COVID-19 تبدیل مسری و یا چه مدت بودن مسری طول می کشد. یک مطالعه از نه نفر در آلمان با موارد خفیف این بیماری دریافتند که در آنها سطح بالایی از ویروس را در گلوی خود را در اوایل دوره بیماری قبل از آنها احساس بسیار بیمار است. تحقیقات انجام شده در چین نشان داد که افراد بدون علائم هنوز سطح بالایی از ویروس را در گلو و بینی.

آن را احتمالا ممکن است برای مردم به گسترش این ویروس به دیگران قبل از آنها احساس بیمار. آن را نیز ممکن است که افرادی که هرگز احساس بیمار و واقعا بدون علامت می تواند افراد دیگر را آلوده. محققان هنوز نمی دانند که چگونه اغلب این افراد در واقع تا پایان گسترش بیماری است. برخی مطالعات نشان می دهد که افرادی که فراموش کرده اند علائم بسیار بیشتر احتمال دارد به گسترش این ویروس به دیگران است.

هر فرد بیمار خواهد شد آلوده به طور متوسط بین 1.4 و 2.5 اضافی از مردم که می گوید هر چند که در اوایل برآورد. تیم های دیگر از محققان منتشر شده خود را تخمین می زند با گفتن یک فرد بیمار آلوده خواهد شد به طور متوسط در حدود دو یا سه نفر است.

تعداد کسانی که به نام ویروس R0 (تلفظ "R-جز"). این R0 ریاضی است, نمایندگی چگونه به خوبی یک عفونت ممکن است قادر به گسترش است. شماره بالاتر آسان تر بیماری است که به گسترش است. برای مقایسه R0 برای سارس بین دو و پنج. اما این بدان معنا نیست که هر فرد بیمار خواهد شد در واقع آلوده است که بسیاری از مردم; قرنطينه و دیگر اقدامات صورت گرفته برای کنترل شیوع یک ویروس می تواند به پایین آوردن تعداد زیادی از مردم یک فرد بیمار آلوده.

این R0 نیز فقط به طور متوسط. محققان فکر می کنم خاص این بیماری اتفاق می افتد در خوشه و تمایل به علت "superspreading" حوادث. برخی تخمین می زنند که به عنوان چند به عنوان 10 درصد از COVID-19 موارد مسئول 80 درصد از این بیماری را گسترش -- است که اکثر مردم نمی آلوده هر کس دیگری و چند نفر تنظیم کردن واکنش های زنجیره ای که آلوده ده.

می تواند ما را در درمان این ویروس ؟

وجود ندارد هر گونه درمان اثبات شده برای COVID-19 اما وجود دارد ده ها تن از مطالعات در دست انجام برای پیدا کردن برخی از. یک نامزد پیشرو است remdesivir یک دارو های ضد ویروسی در اصل برای درمان ابولا. غذا و دارو مجاز آن برای استفاده در طول بیماری همه گیر -- آن را ندارد تایید کامل اما آژانس می گوید منافع بالقوه بیشتر از خطرات آن.

وجود دارد مقدار زیادی از اوایل اعتیاد به مواد مخدره در اطراف ضد مالاریا داروی کلروکين اما آزمایش های بالینی نشان داد که آن را نمی کند در واقع به کمک COVID-19 بيمار.

تیم های تحقیقاتی و شرکت های دارویی نیز در تلاش برای توسعه یک واکسن است که می تواند به حفاظت از مردم در برابر عفونت است. اما توسعه واکسن طول می کشد زمان طولانی است. حتی اگر همه چیز می رود هموار آن خواهد شد در حدود یک سال تا 18 ماه قبل از یک موجود است گفت: Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی.

چه می توانم انجام برای محافظت از خودم و دیگران ؟

ماندن در خانه اگر شما احساس بیمار حتی اگر شما فقط کمی زیر آب و هوا. ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است حتی اگر شما احساس بیمار. اگر شما بیرون بروید پوشیدن یک ماسک پارچه یا پوشش زمانی که شما در مکان های عمومی به خصوص در مکانهایی که آن را سخت به دور ماندن از دیگران است. در حالی که آنها کامل نیست یک پارچه صورت پوشش می تواند کمک به شما جلوگیری از گسترش ویروس مملو از ذرات به افراد دیگر حتی اگر شما نمی دانید که شما بیمار هستید. آنها همچنین می تواند تا حدی مسدود کردن ویروس از رسیدن به بینی یا دهان. اگر هر کس می پوشد آنها برخی از مطالعات نشان می دهد آنها می تواند کمک به سرعت گسترش ویروس.

بسیاری از ایالت ها به آرامی شروع به اجازه و رستوران و آرایشگاه و فروشگاه های خرده فروشی باز حتی اگر این بیماری است که هنوز هم به سرعت در حال گسترش در برخی از مکان های. CDC منتشر شد دستورالعمل در ژوئن 12, ترسیم خطر نسبی از فعالیت های روزمره و در این راه مردم باید در حفاظت از خود را هنگامی که آنها سرمایه گذاری به بانک و یا سالن ورزش.

صرف زمان با چند نفر کمتر خطرناک تر حلق آویز کردن با یک گروه بزرگ و همه باید ماسک می پوشند و نگه داشتن در فاصله CDC می گوید. خطر ابتلا COVID-19 (یا آن) بالا می رود اگر شما صرف زمان با سایر مردم در داخل و نه از خارج.

قبل از تصمیم گیری اگر شما باید انجام یک فعالیت خاص سازمان توصیه می کند به فکر کردن در مورد چگونه بسیاری از موارد جدید گزارش شده در هر روز در منطقه شما. اگر در مورد تعداد کم خطر تر از اگر صدها نفر از افراد جدید هستند که مبتلا به COVID-19 هر روز. شما همچنین باید در مورد فکر می کنم چگونه نزدیک شما می تواند در تعامل با افراد دیگر (و اگر آنها می خواهم به پوشیدن ماسک).

اگر شما یک فرد سالم, شما ممکن است احساس بسیار بیمار اگر شما گرفتن COVID-19. اما شما می توانید آن را به کسی که بزرگتر و یا با یک بیماری مزمن بیماری است که بیشتر احتمال دارد به یک مورد شدید از این بیماری است.

اگر من در حال حاضر COVID-19 من ایمنی است ؟

بسیاری از محققان فکر می کنم که پس از کسی است که با آلوده coronavirus, شانس خوب وجود دارد که فرد معتاد بیمار از ویروس دوباره برای برخی هنوز نامشخص مقدار از زمان. که بر اساس آنچه دانشمندان بدانید در مورد چگونه بسیاری از ویروس ها کار می کنند. معمولا زمانی که شما بیمار هستید از یک عفونت ویروسی بدن خود را توسعه آنتی بادی علیه این ویروس. دفعه بعد شما در معرض ویروس آن آنتی بادی می تواند آن را متوقف کند از تبدیل به یک مواج بیماری — هر چند که همیشه نیست در این مورد.

وجود ندارد و شواهد عینی که افرادی که مریض شدم یک بار با COVID-19 نمی تواند بیمار دوباره چون هیچ مطالعات به طور خاص آزمایش این ایده. اما virologists فکر نمی کنم که این ویروس رفتار متفاوت تر از بسیاری از ویروس های دیگر — بنابراین افرادی که بیمار هستند احتمالا محافظت می شود. سوال این است چه زمانی: برای برخی از ویروس ها حفاظت محو پس از یک سال یا چند سال. وجود ندارد پاسخ به این سوال است.

برخی از پزشکان در چین و کره جنوبی گزارش داده اند که برخی از بیماران بودند که بیمار با COVID-19 و بهبود آزمایش مثبت برای ویروس برای بار دوم. که احتمالا به این معنا نیست آنها دوباره آلوده هر چند به این معنا نیست که مردم مریض می تواند بیش از یک بار در یک دوره کوتاه از زمان. آن را احتمالا به این معنی است که هنوز هم وجود دارد کوچک بیت از ویروس طولانی در خود بینی و گلو — نه به اندازه کافی به آنها را بیمار و احتمالا به اندازه کافی به افراد دیگر بیمار, اما به اندازه کافی به ماشه یک تست مثبت. آن را نیز می تواند به این معنی است که بيماران اولیه منفی آزمون پس از آنها احساس بهتر شد منفی کاذب که اغلب اتفاق می افتد.

چه در ما ؟

وزیر بهداشت و خدمات انسانی الکس آذر اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی در پاسخ به کروناویروس در پایان ژانویه و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام اضطراری فدرال در ماه مارس است.

این ویروس در حال گسترش است از طریق این کشور و ده ها تن از کشورها و استان ها ساخته شده اند اضطراری اعلان. نقاط عبارتند از: آریزونا و فلوریدا. آن را ممکن است در واشنگتن و کشورهای دیگر برای هفته قبل از آن بود که برای اولین بار شناسایی شده در فوریه.

به عنوان مورد شمارش رز فرمانداران و مقامات محلی بسته کسب و کارهای غیر ضروری و گفت: مردم به کار از خانه و دور ماندن از دیگران است. این مداخله ها کمک به سرعت گسترش این بیماری در برخی از مناطق, اما بسیاری از کشورها — از جمله تگزاس و فلوریدا — لغو محدودیت های اعمال شده قبل از کارشناسان بهداشت عمومی فکر آن را بی خطر است. موارد در آن مکان به طور پیوسته در حال افزایش و حتی به عنوان به طور کلی تعداد موارد تشخیص داده شده در هر روز در ایالات متحده به نظر می رسد به plateaued.

در اوایل سال 2020 این ویروس گسترش کشف نشده برای هفته ها در ایالات متحده است. در ابتدا دستورالعمل CDC اجازه نداد تست مگر اینکه یک فرد بیمار تا به حال شده است در یک کشور با یک جریان گسترش ویروس و یا کسانی که تا به حال شده است در تماس با کسی که با یک مورد تایید شده بیماری می تواند آزمایش می شود. که تاخیر در تشخیص بیمارانی که آیا کسانی که عوامل خطر.

آمریکا انجام شده است در اطراف 480,000 به 500,000 COVID-19 آزمون در روز, با توجه به داده های جمع آوری شده توسط داوطلبان در COVID پیگیری پروژه. برخی از کارشناسان می گویند که ما نیاز به انجام حداقل 900,000 آزمون در روز است. تست شد و آهسته به دریافت زمین در ایالات متحده است. آن را در زمان بیش از حد طولانی برای FDA و CDC برای توسعه و توزیع یک تست عملکرد و دیگر هنوز هم برای تست ظرفیت را افزایش دهد.

بسیاری از آژانس های بهداشت در سراسر کشور نیز هنوز در حال گرفتن در تماس با هر کسی که تست مثبت برای این ویروس به پیدا کردن افراد ممکن است آنها را در معرض — مهم بهداشت عمومی ابزار به نام تماس با ردیابی. ما نیاز به مقیاس تماس خود را ردیابی نیروی کار به منظور کنترل شیوع.

ما در حال حاضر بدترین شیوع هر کشور در جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب