ماسک های صورت در حال شکستن الگوریتم های تشخیص صورت می گوید: دولت جدید مطالعه

ماسک صورت یکی از بهترین دفاع در برابر گسترش COVID-19 اما رو به رشد خود را تصویب است که با داشتن یک دوم ناخواست

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

ماسک صورت یکی از بهترین دفاع در برابر گسترش COVID-19 اما رو به رشد خود را تصویب است که با داشتن یک دوم ناخواسته اثر: شکستن الگوریتم های تشخیص صورت.

با پوشیدن ماسک های صورت که به اندازه کافی پوشش دهان و بینی علل خطا نرخ برخی از پر استفاده ترین الگوریتم های تشخیص صورت به سنبله به بین 5 درصد و 50 درصد یک مطالعه انجام شده توسط ایالات متحده موسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) پیدا کرده است. ماسک سیاه و سفید بودند بیشتر احتمال دارد به علت خطا از آبی ماسک و بینی تحت پوشش ماسک سخت تر از الگوریتم های آن را در بر داشت به شناسایی چهره.

"با ورود این بیماری همه گیر ما نیاز به درک چگونه تشخیص چهره تکنولوژی معاملات با نقاب چهره" گفت: مه فا نگن نویسنده این گزارش نیست و دانشمند علوم کامپیوتر است. "ما شروع با تمرکز بر چگونه یک الگوریتم توسعه یافته قبل از همه گیر ممکن است تحت تاثیر افراد با پوشیدن ماسک. بعد از این تابستان ما برنامه ای برای تست دقت الگوریتم که عمدا توسعه یافته با نقاب چهره ها را در ذهن داشته باشند."

الگوریتم های تشخیص صورت از جمله کسانی که تست شده توسط NIST کار با اندازه گیری فاصله بین امکانات در یک هدف ، ماسک کاهش دقت این الگوریتم ها با از بین بردن بسیاری از این ویژگی, اگر چه برخی هنوز هم باقی می ماند. این است که کمی متفاوت به چه صورت به رسمیت شناختن این نسخهها کار در اپل, برای مثال, که با استفاده از عمق سنسور برای امنیت فوق العاده اطمینان حاصل کرد که این الگوریتم می تواند نمی شود فریب خورده نشان دادن دوربین در یک تصویر (یک خطر است که در حال حاضر در حالات نیست نگران است با).

اگر چه شده است وجود دارد مقدار زیادی از شواهد در مورد ماسک صورت خنثی کردن صورت به رسمیت شناختن این مطالعه از نیست است به خصوص قطعی. نیست که دولت سازمان وظیفه ارزیابی دقت این الگوریتم ها (همراه با بسیاری از سیستم های دیگر) برای دولت فدرال و رتبه بندی خود را از فروشندگان مختلف بسیار تاثیرگذار است.

قابل توجه نیست گزارش تنها آزمایش یک نوع تشخیص صورت شناخته شده به عنوان یک به یک مطابق با. این روش مورد استفاده در گذرگاه های مرزی و کنترل گذرنامه حالات که در آن الگوریتم چک برای دیدن اگر هدف صورت مسابقات ID خود را. این متفاوت است به نوعی از سیستم تشخیص چهره استفاده می شود برای توده نظارت که در آن یک جمعیت اسکن شده است برای پیدا کردن بازی با چهره ها را در یک پایگاه داده. این است که به نام یک به بسیاری از سیستم.

اگر چه نیست گزارش را پوشش نمی دهد یک به بسیاری از سیستم ها, این به طور کلی در نظر گرفته شده بیشتر خطا pone نسبت یک به یک الگوریتم های. چیدن چهره در یک جمعیت سخت تر است چرا که شما نمی توانید کنترل زاویه و یا روشنایی در چهره و رزولوشن است که به طور کلی کاهش می یابد. که نشان می دهد که اگر ماسک صورت در حال شکستن یک به یک سیستم آنها به احتمال زیاد شکستن یک به بسیاری از الگوریتم های با حداقل اما احتمالا بیشتر فرکانس.

این مسابقات گزارش شنیده ایم از داخل دولت است. یک بولتن داخلی از وزارت امنیت میهن در اوایل سال جاری گزارش شده توسط رهگیری, گفت, این سازمان نگران بود در مورد "اثرات بالقوه است که استفاده گسترده از ماسک محافظ می تواند در عملیات امنیتی که ترکیب, تشخیص چهره, سیستم است."

NEC Transforms Tokyo HQ Into Smart Building

برای طرفداران حفظ حریم خصوصی این خواهد بود که خبری خوش آمدید. بسیاری هشدار داده اند در مورد عجله توسط دولت ها در سراسر جهان را در آغوش تشخیص چهره سیستم با وجود سرد شدن اثرات این فناوری بر آزادی های مدنی و به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده و نژادی و تعصبات جنسیتی از این سیستم که تمایل به انجام بدتر در هر کسی است که یک مرد سفید.

در ضمن شرکت هایی که در ساخت تشخیص چهره تکنولوژی شده اند به سرعت در حال تطبیق با این دنیای جدید طراحی الگوریتم که شناسایی چهره فقط با استفاده از منطقه اطراف چشم. برخی از فروشندگان پیشرو مانند شرکت NtechLab می گویند الگوریتم های جدید خود را می تواند شناسایی افراد حتی اگر آنها با پوشیدن یک balaclava. این ادعا به طور کامل قابل اعتماد است ، آنها معمولا از داده های داخلی است که می تواند گیلاس برداشت برای تولید چاپلوس نتایج. به همین دلیل سوم-احزاب و سازمان های مانند NIST ارائه تست استاندارد.

نیست می گوید این برنامه برای تست به خصوص تنظیم الگوریتم های تشخیص صورت برای, ماسک استفاده کنندگان بعد از این سال همراه با کاوش این اثر یک به بسیاری از سیستم های. با وجود مشکلات ناشی از ماسک آژانس انتظار دارد که تکنولوژی استقامت خواهد شد. "با توجه به دقت و با ماسک صورت انتظار داریم که این تکنولوژی برای ادامه به بهبود" گفت: فا نگن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن