Facebook کارکنان راه رفتن در اعتراض دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پست

ده ها تن از Facebook کارکنان برگزار مجازی اعتصاب روز دوشنبه در اعتراض به این شرکت تصمیم به اقدام در برابر آتش

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

ده ها تن از Facebook کارکنان برگزار مجازی اعتصاب روز دوشنبه در اعتراض به این شرکت تصمیم به اقدام در برابر آتش زا پست توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته با توجه به نیویورک تایمز.

مجازی اعتصاب می آید بر روی پاشنه از یک تصمیم از Facebook نه به هر اقدامی در برابر یک سری از بحث پست از مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته از جمله یکی که به نظر می رسید به تهدید خشونت علیه معترضان گفت: "زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." توییتر مشخص است که همان پیام نقض قوانین خود را در برابر تجلیل از خشونت های هفته گذشته محدود کردن توانایی برای مشاهده, مانند, پاسخ, و پاسخ پست بر روی پلت فرم آن است.

با توجه به بارکارکنان در زمان بعد به حمایت از اعتراضات در سراسر کشور و در حال پشت سر گذاشتن خودکار پیام های ایمیل گفتن که فرستندگان آنها خارج از دفتر در اعتراض به شرکت انفعال.

سال گذشته بیش از زوکربرگ مخالف واقعیت-چک کردن سیاستمداران است. او گفته است که کاربران باید قادر خواهید بود برای مشاهده این پست و تصمیم می گیرید چه چیزی برای باور خود را.

زوکربرگ تصمیم به پلت فرم تهمت التهابی پست رو سنگین مخالفان داخلی از کارکنان هفته گذشته است. روز جمعه زوکربرگ نویسنده یک پست وبلاگ پرداختن به کارکنان نگرانی حتی اگر Facebook نهایتا "تصمیم به ترک آن را تا آنجا که گارد ملی منابع به معنای ما به عنوان خوانده شده آن را به عنوان یک هشدار در مورد اقدام دولت و ما فکر می کنیم مردم نیاز به می دانم که اگر دولت در حال برنامه ریزی برای اعزام نیروی" زوکربرگ نوشت.

"سیاست ما در اطراف تحریک خشونت اجازه می دهد بحث در اطراف دولت استفاده از نیروی, اگر چه من فکر می کنم وضعیت امروز را افزایش می دهد سوال مهم در مورد آنچه بالقوه محدودیت از این بحث باید ادامه داشته باشد.

در داخلی به بیرون درز پیام به آستانه, Facebook کارکنان با انتقاد از این شرکت را در موقعیت خنثی است.

"من باید بگویم من پیدا کردن هر شکلی ما را از طریق رفتن فوق العاده سخت برای معده" یکی از کارکنان نوشت. "تمام این نقاط به یک خطر بسیار بالایی از تشدید خشونت و ناآرامی های مدنی در ماه نوامبر و اگر ما موفق آزمون مورد در اینجا تاریخ را قضاوت خواهند کرد به ما مهربانی."

"مرا ناراحت می کند و رک و پوست کنده, شرمنده," کارمند دیگری نوشت. "امیدوارم این نبود ارزیابی نهایی? امیدوارم هنوز هم وجود دارد کسی در جایی بحث در مورد چگونه و چرا این واضح است که دفاع از خشونت?"

به عنوان بیشتر کارکنان عمومی رفت انتقاد زوکربرگ و Facebook تصمیم روز دوشنبه شرکت سی ان ان گفت: "ما می دانیم که درد بسیاری از مردم ما احساس حال حاضر به خصوص سیاه و سفید ما جامعه است. ما را تشویق کارکنان به صحبت می کنند آشکارا زمانی که آنها مخالفت با رهبری است. به عنوان ما به صورت اضافی تصمیم گیری های دشوار در اطراف محتوای پیش رو ما همچنان به دنبال آنها انتقادات و پیشنهادات صادقانه."

Facebook بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر از آستانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن