Facebook در نهایت ممکن است معرفی یک تیره حالت برای موبایل

پس از راه اندازی تیره و حالت خود را برای دسکتاپ و رابط کاربری Facebook گزارش تست شده است تیره و حالت خود را بر

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

پس از راه اندازی تیره و حالت خود را برای دسکتاپ و رابط کاربری Facebook گزارش تست شده است تیره و حالت خود را برای برنامه های تلفن همراه نیز هست. آن را تنها در دسترس برای "درصد کمی از کاربران در سطح جهان در حال حاضر" با توجه به SocialMedia امروز.

Facebook معرفی تیره حالت به عنوان بخشی از آن دسکتاپ طراحی مجدد در ماه گذشته.

کاربرانی که جدید dark mode بر روی تلفن همراه توییتی تصاویری از آنچه آن را مانند به نظر می رسد:

آن را کمی تعجب آور آن را گرفته و این برای Facebook به رول کردن تلفن همراه و تیره حالت آن Instagram و واتساپ برنامه های تیره حالت در حال حاضر به عنوان Facebook Messenger. توییتر تا به حال یک نسخه از حالت شب برای آن اندروید و iOS apps برای برخی از زمان و حتی گوگل نورد تیره حالت برای آن برنامه در اوایل این سال است.

کم نور و تاریک انواع حالت — که اجازه می دهد تا به کاربران برای تغییر رنگ پس زمینه یک برنامه پنجره به سیاه و سفید— محبوب هستند فقط به این دلیل آنها را از برنامه های ساده تر به نظر برخی از کاربران و کمی بیشتر زیبایی خشنود است اما از آنجا که بسیاری تاریک نسخه حالت می تواند کمک به حفظ یک دستگاه عمر باتری نیز هست.

ما رسیده ایم به Facebook برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمانی که تاریکی حالت ممکن است در دسترس در برنامه های خود را برای تمام کاربران و به روز رسانی خواهد شد زمانی که ما گوش به عقب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب