Facebook را نونما بخش اخبار راه اندازی در ایالات متحده با تمرکز بر منابع محلی

Facebook در حال راه اندازی آن نونما اخبار tab در ایالات متحده امروز گزارش TechCrunchو راه اندازی خواهد شد و شا

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

Facebook در حال راه اندازی آن نونما اخبار tab در ایالات متحده امروز گزارش TechCrunchو راه اندازی خواهد شد و شامل یک گروه اختصاص داده های محلی بخش اخبار در میان موضوعات دیگر از جمله جورج Floyd-بخش خاص از روز شنبه. برگه فقط می توان در تلفن همراه در حال حاضر تنها با ضربه زدن به همبرگر منو انتخاب "مشاهده بیشتر" و الک را از طریق یک تعداد انگشت شماری از بخش های دیگر. این برای اولین بار تست شده شروع در ماه اکتبر گذشته و Facebook گفت: در زمان آن خواهد پرداخت شرکت ناشران.

در یک پرسش و پاسخ آنلاین جزئیات ساختار جدید Facebook اخبار شرکت سرمقاله خود به تشریح استراتژی از جمله که ناشران آن تصمیم می گیرد برای ترویج و چه معیارهای آن استفاده می کند را انتخاب کنید یک داستان از یک خروجی بیش از دیگری است. برای انجام این کار این شرکت با به کارگیری یک تیم انسان و بررسی منابع از طریق یک تلاش جدید به نام, اخبار صفحه اول. "این تیم شفاف در مورد دستورالعمل زیر را نگهداری انتخاب به طور مستقل و نه در جهت Facebook ناشران و یا تبلیغ" پرسش و پاسخ توضیح می دهد. "آنها اعمال خواهد شد همان دستورالعمل ها و معیارهای پوشش ما در مورد Facebook به عنوان ما را به هر شرکت یا صنعت."

Facebook می گوید به واجد شرایط به عنوان یکی از آن همکاری ناشران کسانی که ناشران باید به اندازه کافی بزرگ مخاطبان و همچنین تصویب شرکت یکپارچگی استانداردهای اگر چه پرسش های متداول را ندارد روشن است که در آن خط بین اعتراض و محتوای قابل قبول است. Facebook کند می گویند آن را با تکیه بر آن موجود شخص ثالث واقعیت-چکرز همان کسانی هستند که در حال حاضر کمک به آن را بررسی COVID-19 محتوا و دیگر حساس مناطق موضوع و همان اعتدال ابزار با استفاده از آن برای نظارت بر clickbait, sensationalist محتوا و کپی رایت-متخلف از مواد.

اما آن باقی مانده است دیده می شود تا چه حد Facebook سعی خواهد کرد که این سرمقاله سرپرستی و پرداخت برنامه مشارکت بزرگتر تمرکز در داخل شرکت و چه مقدار از آن خواهد بود مایل به قطع سازمان های خبری در پاداش های مالی ، هر صفحه ای قادر است در حال حاضر از انتشار اخبار و کسانی که مقالات ترویج شده توسط News Feed یا ارگانیک یا از طریق پرداخت Facebook برای تقویت رسیدن به پست. آن را بعید است که حداقل در حال حاضر که منابع قابل اعتماد از اخبار ترویج و تنها در آن سخت به پیدا کردن بخش جدید انجام خواهد شد بهتر از رهبران فعلی بر روی پلت فرم اکثریت که محافظه کار صفحاتی که متعلق به فاکس نیوز و دیگر جناح راست سازمان.

Facebook رابطه با اخبار کسب و کار است که عمیقا پیچیده و تیره و تار توسط تعدادی از مشخصات بالا مجادلات در طول سال و همچنین به عنوان پلت فرم را در جریان مسائل مربوط به تعدیل اطلاعات غلط انتخابات استنتاج و تهدیدات خشونت آمیز و دیگر اشکال از گفتار نفرت. مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ می بیند پلت فرم خود را به عنوان یک سنگر و استحکامات برای آنلاین رایگان سخنرانی; امتناع خود را برای حذف رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدیدات خشونت آمیز علیه معترضان در ماه گذشته است که شواهد اخیر این شرکت در حال حاضر به خوبی تثبیت تندرو موضع.

هنوز Facebook تبلیغ کسب و کار خود و الگوریتمی اخبار باید هر دو کمک مالی به مبارزات سنتی روزنامه نگاری صنعت مرگ کند اخبار محلی و به طور کلی اخبار سواد آمریکایی و شهروندان کشورهای دیگر در سراسر جهان است که به طور فزاینده ای تبدیل به غیر قابل تنظیم و ضعیف تعدیل شبکه های اجتماعی برای کسب اطلاعات. به این منظور Facebook حداقل تلاش برای اخبار محلی یک ستون از آن بخش های جدید; این شرکت می گوید این همکاری با هزاران نفر از محلی, اخبار رسانه های این بخش است و آن را بزرگتر تمرکز از تلاش برای خدمت به طور کلی, ملی, اخبار, TechCrunch گزارش.

اما دوباره این بخش فقط در آخرین شماره از شکست تلاش ها در طول سال به تلاش برای همکاری با روزنامه نگاری میباشد. عبارتند از کسانی که خود گوگل آمپر رقیب فوری مقالات و بزرگ آن فشار برای فیلم اصلی که منجر به اخراج جمعی در رسانه های دیجیتال شرکت پس از شرکت های متورم معیارهای و در نهایت معطوف به دور از اولویت پست از رسانه های بزرگ صفحات.

پس از آن وجود دارد این موضوعات روند شکست مفتضحانه از سال 2016 در کدام Facebook متهم شده بود از پناه دادن به یک ضد محافظه کار تعصب در مقالات آن را ترویج وب سایت خود را. متعاقب آن جنجال و حذف احتمالی از جدیدترین ویژگی تحت فشار قرار دادند زوکربرگ به فاصله شرکت خود را از هر نوع سرمقاله تصمیم گیری است. که به نوبه خود راه را برای جناح راست و alt-رسانه های مناسب سازمان ها و افراد برای شروع مسلط پلت فرم با آتش زا مقالات و مطالب تئوری های توطئه و دیگر محتوای مشکوک که بازی Facebook الگوریتم و به طور معمول ویروسی می رود. همان تکنیک های شاغل در خارج از کشور مطالب مزارع دخالت خارجی در مبارزات انتخاباتی و دیگر گروه های Facebook در حال حاضر ثبت نام به عنوان "هماهنگ اصیل رفتار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن