در مواجهه با چالش های... پیدا کردن راه حل...: CM دارای مجازی تعامل

Basavanna از ننجنگود بود خوش شانس ذینفع از Mysuru منطقه برای ارتباط با B. S. Yediyurappa بنگلور / Mysuru: در ا

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

Basavanna از ننجنگود بود خوش شانس ذینفع از Mysuru منطقه برای ارتباط با B. S. Yediyurappa

بنگلور / Mysuru: در اولین سالگرد BJP دولت در دولت وزیر B. S. Yediyurappa وعده داده شده به مردم که او را به کار خستگی ناپذیر برای توسعه کلی و رفاه دولت است.

Yediyurappa شد در تعامل با مردم در مجازی برنامه سازماندهی شده توسط وزارت اطلاعات و روابط عمومی در سالن ضیافت در Vidhana Soudha بنگلور بود که به صورت زنده در تمام ولسوالی مقر. در Mysuru مجازی برنامه بود زنده جریان در ZP سالن.

به مناسبت سالگرد Yediyurappa منتشر شد چهار کتاب — جزوه با عنوان Savaalugala Ondu Varsha – Pariharada Sparsha (یک سال از چالش ها و راه حل) یک کتاب با عنوان Putakkitta Chinna و Janapada همه در کانادا و مارس کارناتاکا در انگلیسی.

صحبت به مناسبت Yediyurappa گفت که دولت خود را متعهد به توسعه است اما متاسفانه COVID-19 بحران به عنوان یک صحبت در چرخ های برش و سرعت پیشرفت آن شده است می تواند یک کار آسان است.

اشاره به این که کشاورزان و بافندگان هستند مانند دو چشم امور خارجه گفت: "این رویای من است به Dalits و عقب مانده جوامع متکی به خود. ما با در نظر گرفتن طرح های مسکن برای اطمینان سرپناه برای هر کس قبل از اتمام دولت مدت است. همچنین کشاورزان در حال گرفتن Rs. 6,000 به عنوان امداد در خطوط از دولت مرکزی Pradhan Mantri Kisan Samman طرح که بر اساس آن 50 لاخ کشاورزان از دولت بهره مند شده اند."

به شدت به دفاع از اصلاحات به اصلاحات ارضی عمل و APMC عمل او گفت که APMC اصلاحیه قانون می دهد دندان های بیشتر به کشاورزان به عنوان آنها به آزادی برای انتخاب ترین آنها پاداشی در بازار است. زمین اصلاحات اصلاحیه قانون است که با هدف ارائه یک افزایش بزرگ به بخش صنعت گفت.

حفظ که ملی بزرگراه ها پروژه های در حال تسریع کرد و گفت که دولت راه اندازی کرده است یک کشت از دیگر برنامه ها برای بهبود زیرساخت های بخش هایی مانند قدرت آبیاری و جاده ها. Yediyurappa به یاد اواخر اتحادیه وزیر Ananth کومار با یادآوری سهم خود را برای توسعه کلی از بنگالور.

Yediyurappa بیشتر گفت: "یک سال در دفتر بود و مملو از چالش و در عین حال من خوشحال هستم در مورد تکمیل یک سال. در این روز همچنین همزمان با سالگرد تولد رئیس جمهور سابق هند در اواخر A. P. J. Abdul Kalam.

تصویر نشان می دهد Mysuru ZP جمهور Parimala Shyam, MLAs B. Harshavardhan و S. A. Ramdas معاون کمیسر Abhiram G. Sankar, ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra, MLC A. H. Vishwanath و MCC کمیسر Gurudatta Hegde نمایش چهار کتاب که منتشر شد توسط سانتی متر در بنگلور.

BSY تعامل با ننجنگود مرد

در مناسبت Yediyurappa تعامل با ذینفعان در انتخاب مناطق. N. C. Basavanna یک قربانی سیل از ننجنگود بود خوش شانس یکی از Mysuru منطقه است که ذینفع از Rs. 5 لاخ سیل امداد توزیع شده توسط دولت در سال گذشته.

در طول تعامل Basavanna تشکر CM برای پول و آرزوی موفقیت برای دولت در مبارزه با COVID-19. اما Yediyurappa تعامل با Basavanna رو مختل (امضا کردن) سه بار با توجه به ویژگی های قطعی در این لینک.

پس از تعامل پنج دقیقه مستند در یک سال دستاوردهای دولت بی جی پی اکران شد.

معاون وزرای دکتر C. N. Ashwath Narayan, Govind Karajol و Laxman Savadi, درآمد, وزیر R. آشوکا, دولت, BJP رئیس Nalin کومار Kateel و دیگر بالا BJP رهبران بیش از حد خود را به اشتراک گذاشته views. قبلا Maheshwar رائو, اصلی, وزیر وزارت اطلاعات و روابط عمومی ایراد سخنرانی.

جریان زنده در Mysuru حضور MLAs S. A. Ramdas L. Nagendra و B. Harshavardhan به تازگی نامزد MLC A. H. Vishwanath, معاون کمیساریای Abhiram G. Sankar, ADC B. R. Poornima, ZP مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra, MCC کمیسر Gurudatta Hegde, DHO Dr. R. Venkatesh و یک میزبان از دیگر مقامات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن