کمک های مالی ارائه شده به 30 حمایت از هنرمندان از Kannada Film صنعت

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar توزیع کمک های مالی به کمدین و حمایت از هنرمندان از کانادا صنعت فیلمک

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

میسور/Mysuru: منطقه وزیر S. T. Somashekar توزیع کمک های مالی به کمدین و حمایت از هنرمندان از کانادا صنعت فیلمکه شدید مواجه با مشکلات با توجه به مستند.

در یک برنامه ساده سازمان در دولت مهمان خانه در Nazarbad دیروز اینجا برای توزیع کمک های مالی منطقه وزیر گفت که دولت را در کمک به نیازمندان, هنرمندان و آنها نیاز به ترس نیست.

کمدین Dingri Nagaraj که صحبت می کرد گفت: صدها نفر از هنرمندان روبرو هستند مشکلات شدید با توجه به مستند اما مردم کارناتاکا باید به آنها کمک کرد با ارائه مواد غذایی و کیت کمک های مالی و داروهای ضروری. آن ساخته شده است ما خوشحال است که در حال حاضر منطقه وزیر S. T. Somashekar تولید کننده Sandesh Nagaraj, Corporator M. V. Ramprasad رهبر H. V. Rajeev و صنعتگر Amaranathraje Urs آمده اند در حمایت از این هنرمندان ،

در مجموع 30 هنرمندان از جمله کمدین Dingri Nagaraj بازیگر Rekha داس Vaidyanath Biradar شانکار Ashwath و Mysuru Ramananda صادر شد بیش از یک کمک مالی از Rs. 8,000 هر.

شهرستان BJP جمهور T. S. Srivatsa روستایی رئیس جمهور S. D. ماهندرا Corporator M. V. Ramprasad, MyMUL مدیر Ashok, BJP رهبران C. Sandeep, Somesh, Dharmendra, Advait, Shivu, Ramachandra, Prabhakar و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن