جاری شدن سیل در موسمی: Srirampura SBM مستعمره ساکنان تحمل فشار هر زمان آن باران

میسور/Mysuru: این یک کابوس برای ساکنان SBM مستعمره در Srirampura هر زمان از آن باران به عنوان آب باران مخلوط ب

توسط PARINEWS در 17 تیر 1399

میسور/Mysuru: این یک کابوس برای ساکنان SBM مستعمره در Srirampura هر زمان از آن باران به عنوان آب باران مخلوط با فاضلاب حمله خود را در خانه و همچنین تراوش به آب زیرزمینی sumps علاوه بر وادار کردن ساکنان به ماندن در طبقه اول از خانه های خود و یا همسایگان' خانه به عنوان آب باران با حمله به خانه های خود.

ساکنان مواجه شده اند همان مشکلات پس از حدود چهار سال و نیز متحمل خسارات سنگین و خسارت به دو چرخ و اتومبیل های پارک شده در جاده ها و داخل ترکیب. الکترونیکی کالا در داخل خانه نیز آسیب دیده پس از ورود آب باران به خانه های خود. در این سال بیش از حد ساکنان دچار خسارت های ناشی از باران های سنگین.

ساکنان گفت که چندین تماس تلفنی به Mysuru شهرستان شرکت (MCC) و به نمایندگان برای اطلاع از وضعیت و ارائه تسکین فوری مراحل بدون جواب رفت و اضافه شده است که یک مهندس از Mysuru توسعه شهری سازمان (MUDA) که در بازدید از این منطقه به بعد آغاز تسکین موقت اقدامات برای پاک کردن تخلیه و اجازه می دهد که آبهای راکد به جریان است. اما به عنوان محل است که در کم دروغ منطقه آب باران نمی تواند منحرف به سمت رجا Kaluve که در این نزدیکی است.

ساکنان ادعا شده که اگر چند بازدیدکننده داشته است ساخته شده در گذشته و حال نمایندگان و مقامات دولتی هیچ پروژه و یا طرح ارائه شده به دولت برای تحریم از بودجه را به این آثار به عنوان MUDA یا MCC نیست evincing علاقه.

بسیاری از ساکنان که در حال شهروندان ارشد ساخته شده اند خانه های 25 سال پیش با یک رویای پیشرو در صلح و آرامش زندگی اما با بهبود و یا توسعه از محل و هیچ مقام یا نمایندگان منتخب با توجه به مشکل خود را به طور جدی و با در نظر گرفتن علاقه به ارائه کمک آنها احساس منزجر و نا امید.

اشاره به این که بسیاری از ساکنان شد سریع مالیات دهندگان به MCC ساکنان ادعا که بدن مدنی بوده است و غفلت از آنها را برای سال ها و هشدار از برگزاری تظاهرات اگر مدنی مقامات موفق به حل مشکلات خود را به زودی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن