Fortnite میزبانی یک دیپلو کنسرت در آن حزب جدید حالت

Fortnite را جدید بدون اسلحه "حزب رویال" حالت فقط راه اندازی شده در روز چهارشنبه و نقشه جدید بازی میزبان اولین

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

Fortnite را جدید بدون اسلحه "حزب رویال" حالت فقط راه اندازی شده در روز چهارشنبه و نقشه جدید بازی میزبان اولین کنسرت جمعه شب. DJ و تهیه کننده دیپلو انجام زندگی می کنند Major Lazer تنظیم و بازیگر و مجری اردن فیشر همچنین حضور در قبل و بعد از نشان می دهد.

این کنسرت برگزار شد در این جشنواره موسیقی-مانند مرحله اصلی در سمت شرق جزیره است. از آنجا که هیچ سلاح در حالت های جدید شرکت کنندگان نمی باید به نگرانی در مورد دفاع از خود, که برای من ساخته شده آن را آسان تر به فقط لذت بردن از نشان می دهد.

اگر شما از دست رفته این رویداد در روز جمعه وجود دارد در بازی برنامه تکراری پخش کردن برنامه ریزی شده برای روز شنبه در 10AM می باشد و با توجه به بازی حماسی. شما همچنین می توانید تماشای این ویدئو کامل از دیپلو عملکرد اسیر توسط GameSpot:

هفته گذشته Fortnite میزبان چند Travis Scott, کنسرت, که همکارم اندرو وبستر یافت سورئال و دیدنی. نشان می دهد اولین بار بود 12.3 میلیون همزمان شرکت کنندگان یک رکورد برای یک Fortnite زنده رویداد با شکوه سال گذشته Marshmello کنسرت که تا به حال 10.7 میلیون شرکت کنندگان.

به روز رسانی آوریل 2nd, 9:09بر ET: تغییرات به منعکس کننده که صورت گرفت از آنجایی که این مقاله در ابتدا در پست اضافه کردن یک ویدیو از دیپلو عملکرد و اشاره کرد که یک برنامه تکراری پخش کردن برنامه ریزی شده است برای شنبه صبح.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب