G مجموعه مشتریان به زودی قادر خواهد بود به Google Voice calls حق از Gmail

گوگل به زودی اجازه G مجموعه مشتریان با Google Voice مجوز گوگل را تماس های صوتی از سمت راست صندوق پستی جیمیل خو

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

گوگل به زودی اجازه G مجموعه مشتریان با Google Voice مجوز گوگل را تماس های صوتی از سمت راست صندوق پستی جیمیل خود را. از ویژگی های جدید به نظر می رسد مثل یک راه مفید برای ایجاد یک گوگل تماس صوتی بدون نیاز به پرش به یک تب دوم برای انجام این کار.

اگر این ویژگی است نورد از برای شما, شما قادر خواهید بود برای دسترسی به Google Voice را از نوار ابزار در سمت راست صندوق پستی خود را, که جایی است که شما ممکن است در حال حاضر در حال دیدن آیکون برای تقویم گوگل نگه دارید و وظایف. در اینجا GIF از گوگل نشان دادن آنچه در رابط کاربری به نظر می رسد.

گوگل می گوید این ویژگی ها آغاز خواهد شد نورد در ماه ژوئن 3rd, هر چند شما قادر خواهید بود تنها با استفاده از آن از کروم یا فایرفاکس بر روی یک کامپیوتر.

در اوایل این هفته گوگل اعلام کرد که شما قادر خواهد بود برای دسترسی به آن دیدار با ویدئو کنفرانس خدمات از صندوق پستی جیمیل خود را (هر چند این دیدار با آیکون خود را در نوار کناری سمت چپ). که ادغام و جدید Google Voice Gmail ادغام امروز نشان داد می تواند مفید باشد اگر شما صرف مقدار زیادی از روز خود را با کار از طریق ایمیل و برقراری تماس.

گوگل نیز در حال حاضر آغاز شده نورد از یک انتقال تماس از ویژگی های صدای گوگل در iOS, آندروید و برنامه های تحت وب به G مجموعه مشتریان با Google Voice مجوز این شرکت اعلام کرد. برای انتقال یک تماس به نظر می رسد کاربران فقط می توانید شیر بر روی "انتقال" را فشار دهید در منو تماس و یک تماس را انتخاب کنید. در اینجا یک تصویر از تماس فرایند انتقال از گوگل:

گوگل نمی کند در حال حاضر برنامه ای برای آوردن هر کدام از این ویژگی ها امروز اعلام کرد که به مصرف کنندگان این شرکت می گوید در آستانه.

به روز رسانی آوریل 28th, 6:53PM ET: اضافه شدن متن از گوگل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب