قطعی میسازد کردن 'تعداد قابل توجهی از کارکنان برای کاهش هزینه

قطعی هم گذاشته "تعداد قابل توجهی از کارکنان" روز پنج شنبه در تلاش برای کاهش هزینه ها و اطمینان از "زنده ماندن

توسط PARINEWS در 2 خرداد 1399

قطعی هم گذاشته "تعداد قابل توجهی از کارکنان" روز پنج شنبه در تلاش برای کاهش هزینه ها و اطمینان از "زنده ماندن طولانی مدت" شرکت تایید یک ایمیل به آستانه. قطعی هم میگوید که "به طور قابل توجهی کاهش هزینه های عملیاتی" با توجه به شرایط بازار است.

حداقل 18 نفر گذاشته با توجه به دو کارمندان سابق که خواست ناشناس باقی می ماند. قطعی تا به حال حدود 50 نفر قبل از اخراج این منابع گفت. قطعی کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد چگونه بسیاری از کارکنان گذاشته شد ، این شرکت گفته است که با ارائه "قطع بیمه درمانی و پشتیبانی در پیدا کردن شغلی جدید" به کارکنان که گذاشته شد ،

قطعی مدیر عامل شرکت آنیل داش توییتی که اخراج آمد و به عنوان یک نتیجه از یک "شرکت کوچک در یک فضای بشدت رقابتی در یک اقتصاد دشوار."

قطعی است که برنامه نویسی پلت فرم است که راه اندازی در سال 2017 تحت چه شد و سپس به عنوان شناخته شده Fog Creek Software. این پلت فرم دارای یک دمدمی نگاه و تاکید بر سهولت استفاده از آن — هر کسی که قرار است قادر به پرش در remix شخص دیگری کد و راه اندازی یک نیش اندازه برنامه که اجرا خواهد شد و در قطعی سرورهای.

این سرویس به طور کامل رایگان برای استفاده از تقریبا تمام سه سال گذشته ، این بود تا یک ماه پیش حدود یک ماه به همه گیر — که قطعی راه اندازی یک سرویس اشتراک ارائه به کاربران توانایی به پرداخت 10 دلار در هر ماه برای گسترش قابلیت های. این سرویس تا به حال شروع کند با توجه به منابع با یک توصیف راه اندازی به عنوان "underwhelming."

در ماه مارس قطعی کارکنان رای به تشکیل یک اتحادیه تحت ارتباطات کارگران آمریکا ساخت آنها یکی از اولین شرکت های فن آوری به سازماندهی. قطعی توافق به طور داوطلبانه به رسمیت شناختن اتحادیه اما این اتحادیه هنوز مذاکراتی برای عقد قرارداد با شرکت. آستانه رسیده به اتحادیه برای نظر.

قطعی مطرح $30 میلیون دلار بودجه در سال 2018 است. آن گفت: بودجه اجازه می دهد این شرکت به "ساخت این نوع از پلت فرم و جامعه است که متناسب با" بلند پروازانه خود دید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب