جنرال موتورز در حال برنامه ریزی یک اندازه کامل برقی وانت

با توجه به آن فقط منتشر پایداری, گزارش, GM در حال برنامه ریزی کامل-حجم الکتریکی شورلت وانت با 400 مایل از محدو

توسط PARINEWS در 29 تیر 1399

با توجه به آن فقط منتشر پایداری, گزارش, GM در حال برنامه ریزی کامل-حجم الکتریکی شورلت وانت با 400 مایل از محدوده. در این گزارش به توصیف "شورلت شرط کامیون خواهد بود که با نام تجاری برای اولین بار الکتریکی اندازه وانت ارائه 400+ مایل از محدوده یک شارژ."

مدیر عامل جنرال موتورز مری بارا گفت: در ماه نوامبر گذشته که برقی وانت بود در آینده در اواخر سال 2021 و از عهده گرفت او با اشاره به هامر EV اما این امکان وجود دارد او صحبت در مورد این unnamed وانت باشگاه. زمانی که خودروساز خود پرده برداری کرد, EV پلت فرم در اوایل سال جاری این شرکت گفت که هدف قرار دادن طیف وسیعی از تا "400 مایل یا بیشتر" برای وسایل نقلیه الکتریکی. این شرکت گفت که در حال تغییر بود شیمی از آن سلول های باتری به کاهش میزان کبالت استفاده می کنند و آنها را بیشتر مقرون به صرفه.

برقی وانت باشگاه خواهد بود یکی از 20 خودروهای الکتریکی جنرال موتورز قصد دارد به انتشار توسط 2023. وجود دارد بیشتر به شرح کامیون در گزارش توسعه پایدار و هیچ کلمه ای در زمانی که آن را در دسترس خواهد بود. آن جالب خواهد بود برای دیدن آنچه که محدوده برقی وانت می شود زمانی که خودرو, یک ویژگی است که بسیاری از مشتریان انتظار از میراث خودروسازان مانند جنرال موتورز.

GM رقبای در حال حاضر اعلام کرد قصد دارد خود را برای برقی کامیون وانت. مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk خود را رونمایی کرد Cybertruck در ماه نوامبر گذشته انتظار می رود در سه نسخه با 250 مایل مایل 300 و 500 مایل از محدوده بود. شروع قیمت آن $است 39,900 و میله میله برای انتشار در اواخر 2021. و فورد گفت: در ماه گذشته یک نسخه الکتریکی آن F-150 پیکاپ را در فروش در سال 2022.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن