بروید بخوانید نیویورک تایمز' باور نکردنی حساب چگونه توییتر حمله ممکن است اتفاق افتاده

خبرنگاران شروع به قطعه با هم در پشت صحنه حوادث بی سابقه ای در توییتر حمله روز چهارشنبه تقریبا به همان سرعتی که

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

خبرنگاران شروع به قطعه با هم در پشت صحنه حوادث بی سابقه ای در توییتر حمله روز چهارشنبه تقریبا به همان سرعتی که رسمی محققان خود را. و روشن ترین ایده از آنچه ممکن است اتفاق افتاده دو روز پیش — در زمانی که تقریبا 130 حساب شد به خطر بیافتد با استفاده از داخلی شرکت ابزار — می آید حسن نیت ارائه میدهد از نیویورک تایمز این بعد از ظهر.

خبرنگاران ناتانیل پوپر و کیت Conger داستان چهار نفر درگیر در هک و دقیقا چگونه آن را spiraled از کنترل خارج و منجر به تصاحب برخی از سیستم عامل های بسیاری از مشخصات بالا و حساس به حساب.

این بار گزارش می گوید که این حمله می توان به یک گروه از هکرها که جمع حاضر در OGusers.com یک نام کاربری-مبادله جامعه که در آن مردم به خرید و فروش پرطرفدار آنلاین دسته به طور معمول متشکل از تک حروف و یا اعداد. دو برجسته کاربران که در زمان شناسایی توسط آنلاین monikers "lol" و ""همیشه تا اضطراب" را به تماس با کسی که آنها هرگز شنیده قبل که تنها شناسایی خود را به عنوان "کرک."

این کرک به نوعی تا به حال دسترسی به داخلی توییتر ابزار اداری, نرم افزار بسیار قدرتمند آن ظاهرا می تواند کنترل تقریبا در هر حساب, این گزارش می گوید. یکی از مهمترین متناوب جزئیات است چگونه کرک می گوید او اعتبار ورود: با کپی کردن آنها از یک پیام ارسال شده به داخلی توییتر شل کانال دو هکرها بگویید بار. معلوم نیست در این زمان چگونه کرک که گفته شد دسترسی به توییتر را شل صورتی که در واقع جایی که او برای ورود اطلاعات. قبلی گزارش از مادربرد گفت: هکرها ممکن است به دست آورده اند و دسترسی به داخلی ابزار با رشوه دادن به یک موجود کارمند اگر چه روشن نیست که در این مورد حق است.

این بار پس از آن رنگ یک تصویر جالب از نحوه کرک را به اتهام دسترسی به توییتر سیستم snowballed شروع با کرک را تصاحب کوتاه حساب نام مثل @y @6 و طی چند ساعت تبدیل به چه شد مخرب ترین هک توییتر تا به حال دیده در تاریخ آن است.

این OGusers هکرها با صحبت این بار برای پاک کردن نام خود و بازی خود را به دخالت در حمله به آنها می گویند کرک مغز متفکر بود که خود تصمیم به شروع به هدف قرار دادن حساب های افراد مانند Elon Musk و جو بایدن و هویت خود و انگیزه های ناشناخته باقی می ماند, این گزارش می گوید. این واقعا حیرت انگیز, قطعه ای از گزارش هر کس باید به عنوان خوانده شده. و اگر آن را در نهایت ثابت می کند دقیق یک بار در توییتر صحبت می کند بیشتر آشکارا در مورد این یافته ها از بررسی آن را بدون شک باید اثرات طولانی مدت در توییتر امنیت داخلی و راه بالا مشخصات افراد و کسب و کار با استفاده از پلت فرم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب