رفتن جزئیات این Daily Beast داستان در مورد یک مدرسه آنلاین Elon Musk کمک شروع

بازگشت در سال 2015 تسلا و SpaceX مدیر عامل Elon Musk گفت که او تا به حال شروع یک مدرسه به تدریس او پنج بچه در

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

بازگشت در سال 2015 تسلا و SpaceX مدیر عامل Elon Musk گفت که او تا به حال شروع یک مدرسه به تدریس او پنج بچه در نهایت گسترش آن به عنوان یک مدرسه غیر انتفاعی برای برخی از کودکان از SpaceX کارکنان. او گفت: در آن زمان که بچه های مدرسه نبود "انجام چیزهایی که من فکر می کردم باید انجام شود" بنابراین او استخدام به دور خود بچه ها معلم برای کمک به پیدا Ad Astra مدرسه. آن را با رسمی کلاس سازه قرار داده و تمرکز بر حل مشکل در هر مشک جهت و او برای پرداخت تمام هزینه های درگیر.

در حال حاضر او داده اولیه کمک مالی به یک جدید آنلاین برای انتفاعی مدرسه در لس آنجلس با توجه به تحقیقات توسط The Daily Beast. با توجه به کسب و کار براده کشف شده توسط The Daily Beastماهواره نوا مدرسه که قصد دارد در ماه سپتامبر بود گنجانیده شده توسط مشک کاردانی Jared Birchall.

ماهواره نوا اصلی جاشوا دان گفت: روزانه وحش که مشک است و نه درگیر در مدیریت سرمایه گذاری جدید اما خود را تایید کرد ازلی نقش. "الون کمک های اولیه کمک مالی و برخی از پایه های اداری کمک به دریافت ماهواره نوا آغاز شده," او نوشت. "اما وزیر دفاع آمریکا هیچ منافع مالی در مدرسه و بدون بچه ها در مدرسه است."

آموزش از راه دور تبدیل به یک واقعیت جدید برای بسیاری از پدر و مادر در طول coronavirus بیماری همه گیر. ماهواره نوا دعوت "آکادمیک جدی خلاق و نوع دانش آموزان بین سنین 8 و 14" به درخواست, با تماشای این فیلم و پاسخ گویی از طریق ویدئو توسط ژوئیه 10. اما با توجه به The Daily Beast, شهریه برای مدرسه هزینه خواهد شد 7500 دلار در هر هفته برای یک روز آنلاین, درس احتمال قرار دادن آن دور از دسترس برای همه اما ثروتمندترین خانواده. و آموزش و پرورش طرفداران نیست در عشق با این ایده TDB یافت. رئیس دانشگاه کنتاکی دانشکده آموزش و پرورش جولیان Vasquez Heilig گفت: او بخواهد مشک سعی کرده بود به همکاری با موجود آنلاین برنامه های آموزش و پرورش.

"من نمی افسوس Elon Musk انجام این نوع کار" اضافه شده Vasquez Heilig. "من فقط آرزو می کنم او می توانست به جای انتخاب به همکاری با اوکلند یا زاج سفید, سنگ, منطقه یک مدرسه است که در خدمت کم درآمد و دانش آموزان در دره سیلیکون. وجود دارد مقدار زیادی از سهام نگرانی در بنیادی زمینه و او به [حال] یک فرصت واقعی برای آنچه که او انجام شده بود یک کالای عمومی و نه خصوصی خوب فقط افراد خاصی می توانید دسترسی داشته باشید."

مشک و همکارانش نشده نظر خود را در مشارکت با مدرسه. به اتمام روزانه وحش کامل گزارش در مورد ماهواره نوا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب