رفتن جزئیات این مشخصات اسب شاخدار شورش ضروری شاهد به زمان تظاهرات

این غیر ممکن است به درستی درک تظاهرات اتفاق می افتد در سراسر آمریکا در حال حاضر -- در هر دو صورت اصلی خود را ب

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

این غیر ممکن است به درستی درک تظاهرات اتفاق می افتد در سراسر آمریکا در حال حاضر -- در هر دو صورت اصلی خود را به علت و یا فعلی خود را شخصیت — بدون تماشای بر روی زمین فیلم های به اشتراک گذاشته شده توسط شهروندان عادی و رسانه های جدید لباس. این یک تماشاچی که در اصل اسیر کشتن جورج فلوید توسط اجرای قانون و این فیلم ها و تصاویر به اشتراک گذاشته شده در توییتر, Instagram و Facebook است که نشان داده اند که چگونه پلیس را در پاسخ به اعتراض با این حال بیشتر بی دلیل خشونت است.

یکی از قابل توجه سازمان در این رسانه های جدید چشم انداز اسب شاخدار شورش نه برای سود رسانه های جمعی که خبرنگاران باید اسیر فیلم و مصاحبه ها نشان می دهد که بیشتر در مورد تظاهرات از مقدار اصلی پوشش. نیویورکر منتشر کرده است فوق العاده (هر چند کوتاه) مشخصات این گروه که به خوبی به ارزش زمان خود را به خواندن.

به عنوان نویسنده Troy Patterson, توضیح می دهد, Unicorn شورش شده است حیاتی شاهد این اعتراضات: "پوشش موثر است برای صمیمیت خود با جامعه و بی نظیر در توانایی خود را به داستان صبر و حوصله در ساعت بر ساعت از جستجوی خیابان ها برای وضوح" او می نویسد.

"یک شب در هفته گذشته یک اسب شاخدار شورش دوربین خدمه بدستآمده موجز تفسیر در پویایی اموال تخریب از یک صاحب کسب و کار محلی. "من می دانم چرا سوم حوزه سوخته بود پایین گفته. "نبود سوخته چون مردم دیوانه در پلیس. آن سوخته بود چون پلیس دیوانه در مردم"— به این معنی که افسران انفعال در حفاظت از ساختمان بود در واقع یک تجاوز در نظر گرفته شده برای تار جمعی از معترضان به عنوان arsonists."

شما می توانید ویدیو را در سوال زیر:

پترسون همچنین اشاره می کند که اهمیت و ارتباط این فیلم باید prod ما را به تجدید نظر در این خط ما قرعه کشی بین "روزنامه نگاری شهروندی" و فقط ساده "روزنامه نگاری است."

"شما می توانید با مراجعه به چه اسب شاخدار شورش می کند به عنوان" فعال گزارش فقط به عنوان شما ممکن است تماس با اطرافیان گرفتن فیلم N. Y. P. D. افسران ریختن مردم به آسفالت و یا شخم موبایل از طریق جمعیت 'شهروند روزنامه نگاری است.' اما شما همچنین می تواند تصمیم بگیرد که این تفاوت منعکس خاصی رفتار از روی خودستایی و از دست داده اند برخی از برجستگی. بدون استفاده از وجود دارد در quibbling مورد هدف روزنامه نگاری در میان این اورژانس زمانی که قدرت از مردم صدای ما تنها دفاع است."

مطمئن شوید که به خواندن مشخصات کامل از نیویورکر در اینجا شما می توانید اسب شاخدار ضد شورش گزارش در وب سایت خود را در اینجا و در خوراک توییتر خود را در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن