گوگل اقدام به خرید AR, عینک, شرکت, شمال

گوگل خریداری شمالی, یک شرکت متمرکز بر ساخت عینک واقعیت افزوده. این شرکت اعلام کرد این خبر در اوایل امروز گفت ک

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

گوگل خریداری شمالی, یک شرکت متمرکز بر ساخت عینک واقعیت افزوده. این شرکت اعلام کرد این خبر در اوایل امروز گفت که شمال را "دانش فنی" کمک خواهد کرد که گوگل سرمایه گذاری در آن "سخت افزار تلاش و محیط محاسبات آینده است."

جزئیات این معامله از جمله چقدر, گوگل, پرداخت, نیست, نشان داد. با کسب شمالی می گوید آن را باد کردن آن Focals عینک هوشمند, قابلیت, معنی دهد که صرف تا 1000 $در نسل اول جفت در سال گذشته به زودی قادر به استفاده از آنها.

شمالی راه اندازی شد Focals 1.0 در ماه ژانویه 2019 و ظرف یک ماه از راه اندازی آن کاهش یافته و قیمت آنها تقریبا در نیمی به $599.99. عینک ویژگی های یک لیزر کوچک در بازو که پروژه ها تصاویر در مقابل کاربران ، این Focals جفت به استفاده کنندگان' گوشی از طریق بلوتوث برای نمایش اطلاعیه ارائه جهت و تماس بارگذاری. در ماه دسامبر سال گذشته این شرکت اعلام کرد که آن را می خواهم به توقف ساخت نسخه اصلی به منظور تمرکز بر روی نسل دوم جفت. این شرکت دیگر قصد دارد به انتشار آن دستگاه شمالی می گوید: در آن کسب کنند.

شمال کوتاه اجرا در فروش عینک هوشمند آسان نبود. این شرکت گذاشته شدن 150 نفر در سال گذشته به منظور حفظ شرکت شناور. کارکنان همچنین هشدار داد این شرکت رهبری که عینک های آسیا شد و بیش از حد نر گرا. هنوز هم این شرکت خواهد ماند در کیچنر-واترلو کانادا و پس از آن گوگل کسب و گوگل می گوید آن را به ادامه کار در محیط محاسبات و یا ایجاد یک جهان که در آن تکنولوژی "محو در پس زمینه." گوگل همچنین می گوید آن را "متعهد به رشد جهانی تکنولوژی جامعه" در شمال شهر.

گوگل البته همچنان به فشار رو به جلو خود گوگل تولید محصولات شیشه ای ساخت آن را به یک محصول برای کسب و کار و توسعه دهندگان. آن را به یک مصرف کننده هدست بعد از شیشه در ابتدا راه اندازی هفت سال پیش. معلوم نیست اگر شمالی کمک خواهد کرد که توسعه محصول اگر چه آن IP و تخصص به احتمال زیاد نمی صدمه دیده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن