گوگل سرمایه گذاری در هند غول اینترنت Jio و برنامه های جدید "مقرون به صرفه" گوشی های هوشمند

گوگل سرمایه گذاری 4.5 میلیارد دلار برای 7.73 درصد سهام در Jio سیستم عامل یک غول اینترنت ارائه می دهد که پهنای

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

گوگل سرمایه گذاری 4.5 میلیارد دلار برای 7.73 درصد سهام در Jio سیستم عامل یک غول اینترنت ارائه می دهد که پهنای باند, تلفن همراه, خدمات و تجارت آنلاین سیستم عامل این شرکت امروز اعلام کرد. سرمایه گذاری است که در انتظار نظارتی بررسی بخشی از گوگل تعهد به سرمایه گذاری حدود 10 میلیارد دلار در هند بیش از پنج تا هفت سال است. آن را زیر یک شبیه حرکت از Facebook به سرمایه گذاری 5.7 میلیارد دلار برای 9.9 درصد سهام این شرکت در اوایل این سال است. Jio سیستم عامل فن آوری شرکت تابعه از Reliance Industries.

به عنوان بخشی از اعلام امروز گوگل می گوید که این کار با Jio در "ورود به سطح گوشی مقرون به صرفه." Reliance Industries رئیس Mukesh Ambani گفت: این کار شامل ایجاد یک نسخه سفارشی از اندروید طراحی شده برای کم هزینه ورود به سطح گوشی های هوشمند, TechCrunch گزارش. معلوم نیست چگونه این پروژه مربوط به گوگل نسخه موجود اندروید طراحی شده برای کم مجهز به دستگاه های آندروید Go.

گوگل می گوید که امیدوار است تا با استفاده از آن سرمایه گذاری در Jio را به گوشی های هوشمند برای کاربران بیشتر در هند. این اشاره می کند که اکثریت مردم در این کشور ندارد و دسترسی به اینترنت است که هنوز کمتر از گوشی های هوشمند خود. همکاری با Jio که بنا به گزارش ها حدود 400 میلیون مشترک می تواند کمک به سرعت بخشیدن گوگل در تلاش است. "همراه ما هیجان زده به تجدید نظر از زمین تا, چگونه میلیون ها نفر از کاربران در هند می توانید تبدیل شدن به صاحبان گوشی های هوشمند" گوگل اعلام.

سرمایه گذاری در هند غول اینترنت می آید به هند در تلاش است تا به منظور کاهش وابستگی آن به شرکت های چینی. ماه گذشته این کشور ممنوع 59 چینی مبتنی بر برنامه ها و خدمات از کشور از جمله Infinite و WeChat.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب